Ο εκτελεστικός διευθυντής της McLaren, Zak Brown υπερασπίστηκε το νέο χρωματικό σχεδιασμό με το πορτοκαλί και μαύρο, αφού άφησε τη γνώμη διίσταται μεταξύ των οπαδών στα μέσα κοινωνικής ενημέρωσης.
Ενώ σε μερικούς άρεσε η νέα εμφάνιση, άλλοι δεν ήταν τόσο ευχαριστημένοι – και πρότειναν ότι ήταν απλά μια επανάληψη του συστήματος χρωμάτων που η πρώην ομάδες Virgin, Spyker και Arrows είχαν χρησιμοποιήσει τα τελευταία χρόνια.
Ο Brown επιμένει, ωστόσο, ότι η ομάδα έβαλε πολλή σκέψη στο rebranding, και είναι ανένδοτος ότι ο σχεδιασμός είναι αυτός που θα αρέσει στους σκληροπυρηνικούς οπαδούς της McLaren.
“Είναι δουλεμένος σχεδιασμός», είπε όταν ρωτήθηκε αν η ομάδα θα μπορούσε να κάνει καλύτερη δουλειά. “Ήταν τελικά μια ντουζίνα άτομα που ενεπλάκησαν στην όλη διαδικασία. Περάσαμε από τόνους και τόνους σχεδίων και είχαμε πολλές διαφορετικές γνώμες.
“Για τους σκληροπυρηνικούς οπαδούς της McLaren, θα παρατηρήσετε ότι το βέλος στο πίσω μέρος είναι το speed mark της McLaren. Μετά από αυτό, πιστεύουμε ότι το πορτοκαλί ξεχωρίζει και είναι ένα αρκετά έντονο πορτοκαλί. Και τότε φυσικά όταν περνάς πλάι στο αυτοκίνητο, μπορείς να δεις ότι το μαύρο είναι σε ένα διαφορετικό φινίρισμα.
«Θέλαμε κάτι που ήταν κομψό, εύστοχο – και έγινε πολλή δουλειά με υπόψιν την τηλεόραση. Έτσι όταν το βλέπετε από μπροστά, μοιάζει με ένα πορτοκαλί αυτοκίνητο και δεν είναι μέχρι να στραφείς προς το πλαϊνό που προσέχεις ότι δεν είναι πλήρως πορτοκαλί.
“Νομίζω ότι είναι ένα θέμα από εκείνα που είναι αρκετά υποκειμενικό ως προς το τι είναι ένα σπουδαίο χρωματικό σχέδιο και τι δεν είναι αντίστοιχα. Προσωπικά μας αρέσει, αλλά είμαι βέβαιος ότι αν ρωτήσετε 100 ανθρώπους, ελπίζουμε ότι η πλειοψηφία θα της αρέσει, αλλά θα έχετε και κάποιες διαφορετικές απόψεις.”
Όπως ανακοίνωσε η ομάδα, το πορτοκαλί είναι απόχρωση «Tarocco Orange» σε επίστρωση πέρλας, και κάνει μια αντίθεση με το σατινέ μαύρο και το γυαλιστερό λευκό φινίρισμα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!