Αρκετά προβλήματα με το υβριδικό σκέλος του i20 Rally1 του ταλάνισαν τον Ott Tanak στη χθεσινή, πρώτη μέρα του RallyRACC Ισπανίας, με τον Εσθονό να δηλώνει πως μπορεί να ευθύνεται για αυτά η ομάδα του.
Ο Tanak άφησε να εννοηθεί πως τα προβλήματα με το boost της υβριδικής του μηχανής, που τον έριξαν στην 4η θέση της γενικής στο τέλος της Παρασκευής στην Ισπανία, είναι ευθύνη της ομάδας του, με τον Julien Moncet, αναπληρωτή επικεφαλής της Hyundai να αμφισβητεί τη συγκεκριμένη άποψη.
Σε αρκετές ειδικές της Παρασκευής, ο Tanak είτε είχε boost διακεκομμένα ή καθόλου. Έτσι, έχοντας λιγότερη ισχύ από τον ανταγωνισμό, ο Εσθονός δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 4η θέση, πίσω από τον teammate του, Thierry Neuville.
Επιλύοντας το συγκεκριμένο πρόβλημα στο μεσημεριανό service, αλλάζοντας τη μονάδα ισχύος στον Tanak, το πρόβλημα επανεμφανίστηκε στην SS8, στο τέλος της Παρασκευής.
Ο Tanak, άφησε να εννοηθεί πως το πρόβλημα αυτό δεν προέρχεται από τον προμηθευτή υβριδικών εξαρτημάτων στη Hyundai, αλλά μάλλον από την ίδια την ομάδα του.
“Σίγουρα δεν είναι κακή τύχη”, δήλωσε στο DirtFish ο Tanak. “Φαίνεται πως είναι παρόμοιο θέμα με αυτό που είχαμε το πρωί, έτσι πιθανώς θα πρέπει να υπάρχει κάτι που το προκαλεί. Θα πρέπει τα παιδιά στην ομάδα να βρουν το θέμα”.
“Η συγκεκριμένη αυτή περίπτωση, δεν είμαι σίγουρος εάν είναι εκτός ελέγχου της ομάδας. Δεν ξέρω πραγματικά τί συμβαίνει, θα πρέπει να υπάρχει κάποιος λόγος που ανακύπτει ως πρόβλημα. Πρέπει να μάθουμε”.
Αμέσως, ο Julien Moncet έσπευσε να διαψεύσει τις όποιες ενδείξεις πως η ομάδας ευθυνόταν κατά κάποιο τρόπο για τα προβλήματα του Tanak με το υβριδικό σκέλος.
“Μπορείτε να αμφισβητήσετε το κατά πόσο ήταν σύμπτωση αυτό που συνέβη στο αυτοκίνητο του Ott δύο φορές μέσα στην ίδια μέρα”, απάντησε ο Moncet.
“Αλλά, απ’ όσο γνωρίζουμε, οι λόγοι παραμένουν ακόμα ασαφείς. Μόλις συζήτησα με τους ανθρώπους της Compact Dynamics (η εταιρεία που προμηθεύει υβριδικά εξαρτήματα στη Hyundai). Δεν είναι ξεκάθαρο τί συνέβη ή γιατί συμβαίνει πάντα στον Ott. Θα το ερευνήσουμε αλλά αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να βρούμε τις ακριβείς αιτίες”.
“Θα έλεγα πως από την πλευρά μας είμαστε ΟΚ, αλλά δεν θέλω να δώσω ενδείξεις προς πουθενά μέχρι να έχουμε πλήρως αναλύσει το πρόβλημα. Ύστερα, θα δούμε”.
Επίσης, ο Moncet στάθηκε στο πόσο λίγο επηρέασε τον οδηγό του το συγκεκριμένο πρόβλημα, συγκρίνοντάς το με κλαταρίσματα ελαστικών που πολλά πληρώματα αντιμετώπισαν στην πρώτη μέρα του RallyRACC.
“Όπως είπα, το πρόβλημα σίγουρα δεν βοηθά στην επίδοση του αυτοκινήτου”, πρόσθεσε ο Moncet. “Δεν είναι δράμα όμως η κατάσταση. Είδαμε άλλους οδηγούς στο παρελθόν να κερδίζουν μέχρι και ειδικές χωρίς την υποστήριξη της υβριδικής μηχανής. Οι καλοί χρόνοι εξαρτώνται επίσης και από την πρόσφυση. Αλλά αύριο θα είναι στεγνές οι συνθήκες, έτσι, θεωρώ πως θα έχουμε λίγο περισσότερες δυσκολίες”.
7⃣stages to run today at @RallyRACC 🇪🇸
Tune in and watch ALL LIVE 👉 https://t.co/IXbfRuhJJc#RallyRACC | #WRC | #WRCLive pic.twitter.com/1u0NmJVlZU
— WRC – FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) October 22, 2022
“Είναι όμως ανησυχία μας εμάς. Θα πρέπει να το δούμε επίσης επειδή έχουμε μια δεξαμενή τέτοιων εξαρτημάτων και θα πρέπει να τη διαχειριστούμε επίσης σωστά”.
“Έχει επηρεάσει τον Ott και ελπίζουμε να μην επαναληφθεί αύριο. Έχει χάσει χρόνο, αλλά βλέπετε πως ακόμα βρίσκεται κάτω από 20 δευτερόλεπτα από την πρώτη θέση. Είναι εκνευριστικό, άρα, μη νομίζετε πως δεν το πιστεύω αυτό”.
“Σίγουρα, ο Ott έχει διαφορετική οπτική στην υπόθεση. Αλλά είμαστε ακόμα στη μάχη. Ελπίζω να μπορεί να επιδιορθωθεί το πρόβλημα για αύριο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!