Σύμφωνα με τον Ιταλό δημοσιογράφο Leo Turrini, στη Ferrari διατηρούν επιφυλάξεις σχετικά με την αεροδυναμική απόδοση της F1-75, ενώ είναι αρκετά αισιόδοξοι για τον κινητήρα τους.
Η Ferrari μάχεται ώστε να επιστρέψει στη διεκδίκηση του τίτλου, μετά από δύο σεζόν στο midfield.
Το 2020 ήταν η στιγμή της αλήθειας για την ιταλική ομάδα, που είδε τον εαυτό της να πέφτει στην 6η θέση στους Κατασκευαστές, ενώ το 2021 ήταν μια χρονιά ανάκαμψης, όπου η Scuderia κατέκτησε δύο pole position και πέντε βάθρα, τερματίζοντας στην 3η θέση στους Κατασκευαστές, πίσω από τις Mercedes και Red Bull.
Πλέον, στόχος στο Maranello είναι η επιστροφή στις νικητήριες μέρες. Στη Ferrari ελπίζουν λοιπόν οι νέοι κανονισμοί του 2022 να τους βοηθήσουν στον στόχο τους αυτό, με τη ριζική αλλαγή των μονοθεσίων να φέρνει πιο κοντά όλες τις ομάδες, και να προσφέρει ευκαιρίες ανέλιξης στη σειρά δυναμικότητας.
Επιπρόσθετα, η Ferrari μαζί και με τους άλλους κατασκευαστές κινητήρων (Mercedes, Renault και εσχάτως Honda) δουλεύουν πολύ σκληρά για τους νέους κινητήρες του 2022, καθώς αυτή θα είναι και η τελευταία εξέλιξη που θα γίνει στα εξαρτήματά τους, με το πάγωμα των κινητήρων έως και το 2025 να σταματά τις όποιες εργασίες γίνονται πάνω στη νέα γενιά μονάδων και το ενδιαφέρον να στρέφεται σε αυτές του 2026.
Στο μέτωπο του κινητήρα ο Ιταλός δημοσιογράφος Turrini, που χαίρει μεγάλου σεβασμού στην Ιταλία και βρίσκεται εντός πολλών καταστάσεων, ανέφερε στο Quotidiano blog του πως η Ferrari βλέπει με καλό μάτι τον νέο της κινητήρα, ο οποίος και θεωρεί πως βρίσκεται στο επίπεδο των κορυφαίων στο κομμάτι αυτό.
“Απ’ όσο γνωρίζω, στη Ferrari είναι 100% σίγουροι πως μπορούν να πιάσουν τους πρώτους αναφορικά με την ισχύ του κινητήρα ακόμα και με τη μετάβαση στο βιοκαύσιμο”, γράφει ο Turrini.
Η περιοχή για την οποία στη Ferrari διατηρούν επιφυλάξεις, ωστόσο, είναι η αεροδυναμική. Λόγω της νέας γενιάς των μονοθεσίων, υπάρχουν πολλοί πειραματισμοί που μπορούν να γίνουν στο μέτωπο αυτό, παρά τους όποιους περιορισμούς έχει θέσει η FIA για να μην “ανοίξει” το grid.
Φυσικά, αφ’ ενός οι μεγάλες αλλαγές μπορούν να δώσουν πλεονέκτημα σε μια ομάδα, αλλά αφ’ ετέρου μπορούν να έχουν και το αντίθετο αποτέλεσμα, εξ’ ου και οι αμφιβολίες στο στρατόπεδο της Ferrari.
“Παραμένουν ορισμένες αμφιβολίες σχετικά με κάποιες καινοτόμες λύσεις στο μέτωπο της αεροδυναμικής”, έγραψε ο Turrini, ο οποίος επιστεί την προσοχή για τις προσδοκίες που υπάρχουν ώστε η Ferrari να διεκδικήσει τίτλο το 2022.
“Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με τις προσδοκίες”, τόνισε ο Ιταλός δημοσιογράφος.
“Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι, εάν στον πρώτο αγώνα της σεζόν η Ferrari βρίσκεται μισό δευτερόλεπτο πίσω από τη Red Bull και τη Mercedes, το όνειρο του τίτλου έχει τελειώσει”.
Η Ferrari συνεχίζει και για το 2022 με το δίδυμο Sainz – Leclerc, με τους δύο οδηγούς να έχουν μια εξαιρετική συνεργασία στην πρώτη τους χρονιά ως teammates.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!