Με τους Max Verstappen και Sergio Perez να κατατάσσονται μόλις στο 7-8 ενόψει του αυριανού Ιταλικού GP, στα garage της Red Bull υπάρχει αμηχανία και ερωτήσεις αναφορικά με την έλλειψη ανταγωνιστικότητας…
Οι Verstappen και Perez έδειχναν πως είναι πλήρως ανταγωνιστικοί απέναντι στις McLaren, Ferrari και Mercedes μέχρι και σήμερα το απόγευμα στην πίστα της Monza. Στο Q3 της σημερινής διαδικασίας, ωστόσο, έδειξαν να απομακρύνονται από τις τρεις ομάδες που πάλεψαν στο τέλος για την pole, η οποία πήγε στην ομάδα του Woking.
Μάλιστα, οι δύο RB20 έδειξαν να απέχουν και σημαντικά από τον ανταγωνισμό, με τη διαφορά από τον poleman, Norris, να είναι 7 δέκατα!
“Απλά δεν καταλαβαίνουμε πώς κάναμε χρόνο στο 1:19.6 με φθαρμένη γόμα και ύστερα με δύο σετ νέων ελαστικών δεν μπορέσαμε να πάμε γρηγορότερα από το 1:20”, δήλωσε ο Horner στο Sky Sports F1 μετά το τέλος της σημερινής δράσης.
“Η ισορροπία δεν υπήρχε (στο μονοθέσιο του Verstappen), αυτό είναι κάτι που θεμελιωδώς συμβαίνει και δεν το έχουμε αντιληφθεί πλήρως και επιλύσει προς το παρόν. Πρέπει προφανώς να το κατανοήσουμε και να καταλάβουμε γιατί με τα φθαρμένα ελαστικά μπορέσαμε να κάνουμε τον χρόνο αυτό, ενώ με τις δύο φρέσκιες γόμες δεν μπορέσαμε να βρεθούμε καν κοντά στον χρόνο αυτό”.
“Στο Q2 δεν ήταν τόσο άσχημα τα πράγματα. Θέλω να πω, είχαμε και πάλι προβλήματα στον χειρισμό του μονοθεσίου, για τα οποία μιλούσε και ο Max. Στο Q3 όμως ξέφυγε το πράγμα εντελώς. Οι άλλοι μπόρεσαν να βελτιωθούν με τη νέα γόμα, εμείς όμως απείχαμε παρασάγγας”.
A tough Qualifying session in Monza 🇮🇹 But the points are handed out tomorrow.
Result 🏁 NOR, PIA, RUS, LEC, SAI, HAM, Max P7, Checo P8, ALB, HUL.#F1 || #ItalianGP pic.twitter.com/zb3JwSR0L2
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) August 31, 2024
Σε δηλώσεις του στο Sky Germany, ο ειδικός σύμβουλος της ομάδας, Helmut Marko, εξέφρασε παρόμοιες ανησυχίες για το “ακατανόητο” αποτέλεσμα στο Q3, το οποίο ήρθε και σε ιδιαίτερα κακή χρονική συγκυρία για το πρωτάθλημα. Αυτή τη στιγμή, η αντίπαλος McLaren που διεκδικεί με αξιώσεις τον τίτλο στους Κατασκευαστές δείχνει έτοιμη να κόψει μεγάλο μέρος της διαφοράς από τη Red Bull και να αυξήσει το momentum της αντεπίθεσης που επιχειρεί. Αυτή τη στιγμή, η διαφορά των δύο ομάδων είναι στους 30 βαθμούς.
“Αρχικά, τα πράγματα έδειχναν πως η McLaren δεν ήταν ανώτερη εδώ (στη Monza), και έπειτα έδειξαν στο Q3 ότι ήταν οι ταχύτεροι”, παραδέχτηκε ο Marko.
“Θεωρώ πως ήμασταν δεύτεροι, πίσω από τον Hamilton για μερικά εκατοστά στο Q2. Ύστερα, ξαφνικά τίποτα δεν πήγαινε καλά στο Q3. Οι αλλαγές ήταν οριακές που κάναμε. Στη θεωρία, δεν θα έπρεπε να είχε συμβεί αυτό. Μας προβληματίζει. Φυσιολογικά, ένα σετ ελαστικών χρησιμοποιημένο είναι πιο αργό για τρία με τέσσερα δέκατα”.
Η πτώση στον ρυθμό της RB20 έρχεται μόλις τρεις μήνες μετά την αποχώρηση του Adrian Newey από τον ρόλο του CTO στον οργανισμό. Ο Marko, τέλος, υποστήριξε πως μια γνώμη του Newey επί των προβληματισμών θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη.
“Ο Newey δεν εμπλέκεται πλέον στις αγωνιστικές επιχειρήσεις μας, αυτό αποτελεί σίγουρα παράγοντα. Έχουμε μια ευρεία βάση μυαλών, αλλά ίσως, σε συνθήκες σαν κι αυτή, η ρουτίνες και η απίστευτη γνώση που έχει συγκεντρώσει στα τόσα χρόνια του στη F1 θα βοηθούσαν”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!