Η Mercedes σχεδιάζει να αλλάξει την προσέγγισή της στα sidepods νωρίς μέσα στη σεζόν, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας Toto Wolff.
Ο Γερμανός κατασκευαστής παρουσίασε τη νέα W14 νωρίτερα σήμερα στο Silverstone, με το μονοθέσιο να διαθέτει μια πιο επιθετική εκδοχή των χαρακτηριστικών «zero-pods» που ξεχώρισαν πέρυσι.
Η Mercedes ωστόσο είναι η μόνη ομάδα που υποστηρίζει αυτήν τη φιλοσοφία, με το μεγαλύτερο μέρος του grid να έχει υιοθετήσει τις πρακτικές της Red Bull στο συγκεκριμένο τομέα. Στο Brackley λοιπόν προετοιμάζεται διαφορετική λύση.
Αυτό αποκάλυψε ο Wolff στην παρουσίαση του μονοθεσίου, αν και ανέφερε ότι στην ομάδα δε θεωρούν ότι πρόκειται για τμήμα ιδιαίτερα χρήσιμο στην απόδοση.
«Κατά τη διάρκεια της προηγούμενης σεζόν το αναλύσαμε από κάθε άποψη, το αν ήταν σωστό ή όχι. Προφανώς μπορείτε να δείτε ότι τα sidepods είναι πολύ διαφορετικά από κάθε άλλο μονοθέσιο. Αλλά πιστεύουμε ότι αυτό δεν είναι μέρος σχετικό με την απόδοση,» δήλωσε ο επικεφαλής της Mercedes.
«Προφανώς δεν υπάρχουν ιερές αγελάδες εδώ και κοιτάμε τα πάντα.
Για τα sidepods, αυτή είναι η πρώτη εκδοχή και, όταν ολοκληρώσουμε τους πρώτους λίγους αγώνες, θα αλλάξουν λίγο.»
Οι προγραμματισμένες αλλαγές αφήνουν να εννοηθεί ότι όντως υπάρχει διαφορά στην απόδοση ανάμεσα στην προσέγγιση της Mercedes και αυτήν των υπολοίπων, αλλά ο Wolff πρόσθεσε ότι παραμένει ικανοποιημένος που η ομάδα είναι διατεθειμένη να δοκιμάσει διαφορετικά πράγματα στο κυνήγι της επιτυχίας.
«Νομίζω πως είναι σημαντικό να είσαι τολμηρός στο άθλημα και εξακολουθώ να είμαι περήφανος για τις λύσεις που είχε το μονοθέσιο την προηγούμενη χρονιά. Ο σχεδιασμός των sidepods είναι κάτι που πιστεύουμε ότι δεν ήταν θεμελιώδης αιτία έλλειψης απόδοσης.»
Παρά αυτές τις ήδη προγραμματισμένες αλλαγές ωστόσο, η W14 δεν αναμένεται να δει ριζικές μετατροπές στις δοκιμές του Μπαχρέιν και στην πρεμιέρα της σεζόν.
«Την προηγούμενη χρονιά πήραμε ένα σκληρό μάθημα. Ξέραμε ότι θα φέρναμε πακέτο αναβαθμίσεων για τις δεύτερες δοκιμές και ότι άξιζε ενάμισι δευτερόλεπτο. Έτσι, βλέποντας τις πρώτες δοκιμές, σκεφτόμασταν ότι δεν είναι πολύ σχετικές επειδή δε θα ήταν αυτό το τελικό μονοθέσιο,» εξήγησε ο Wolff.
«Και μετά το βάλαμε στην πίστα και δεν απέδιδε καθόλου όπως περιμέναμε.
Οπότε αυτήν τη χρονιά κινηθήκαμε στην αντίθετη κατεύθυνση. Και αυτό που βλέπετε είναι, ως επί το πλείστον, το μονοθέσιο με το οποίο θα αγωνιστούμε, επίσης που θα δοκιμάσουμε.
Είναι θεμελιώδους σημασίας το να καταλάβουμε την πλατφόρμα και πως συμπεριφέρεται το μονοθέσιο, αντί να κρατήσουμε μερικά μέρη στα παρασκήνια που μπορεί να προσθέσουν καναδυό δέκατα σε αεροδυναμική απόδοση.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!