Η FIA επιβεβαίωσε ότι έγιναν αλλαγές στην τελευταία ζώνη DRS της Jeddah, με σκοπό να αποφευχθούν οι ασυνήθιστες σκηνές των δύο προηγούμενων ετών.
Η γραμμή ανίχνευσης του DRS για την τρίτη ζώνη, που καλύπτει την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, βρισκόταν πριν την τελευταία φουρκέτα της πίστας, τη στροφή 27.
Με τους οδηγούς ωστόσο να επωφελούνται περισσότερο από τη χρήση του συστήματος στην ευθεία, υπήρξαν περιπτώσεις υπερβολικής επιβράδυνσης πριν από τη στροφή ή ανοιχτής εισόδου, προκειμένου το προπορευόμενο μονοθέσιο να βρεθεί προσωρινά πίσω και να έχει το πλεονέκτημα αμέσως μετά.
Χαρακτηριστικές ήταν οι κινήσεις του Max Verstappen, που άφησε τον Lewis Hamilton να βρεθεί μπροστά του πριν από τη στροφή το 2021 ώστε να έχει ταχύτερο πέρασμα και εύκολη επίθεση στη μεγάλη ευθεία, κάτι που επανέλαβε και στη μάχη του με τον Charles Leclerc το 2022. Στην ίδια μάχη προέκυψε και μια μάλλον κωμική στιγμή, με αμφότερους τους οδηγούς να μπλοκάρουν τους τροχούς τους στην προσπάθειά τους να αφήσουν τον αντίπαλό τους να περάσει πρώτος το επίμαχο σημείο.
Στις σημειώσεις της FIA για το 2023 όμως, η γραμμή ανίχνευσης φαίνεται να έχει μετακινηθεί μετά τη στροφή 27, κάνοντας σαφώς λιγότερο αποδοτική τη στρατηγική αργής ή κακής εισόδου με αντάλλαγμα το πλεονέκτημα στη ευθεία.
Να σημειωθεί εδώ ότι αυτή δεν είναι η μόνη αλλαγή στην πίστα. Το κυρίως ζήτημα είναι η ασφάλεια, προσπάθειες έχουν γίνει για την αύξηση της ορατότητας στις στροφές 14 και 20 και κερμπ έχουν προστεθεί σε αρκετά μέρη για να μειώσουν τις ταχύτητες, καθώς ο συνδυασμός γρήγορων τυφλών στροφών και υψηλών ταχυτήτων της Jeddah έχει κατακριθεί επανειλημμένα ως ιδιαίτερα επικίνδυνος.
Είναι άγνωστο αν έχουν προστεθεί και αντιπυραυλικά συστήματα.
Πηγή: planetf1.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!