Ο Sebastian Vettel θα έχει καινούριο σασί στη Ferrari του για το Ισπανικό Grand Prix, γεγονός που επιβεβαιώθηκε από τη Scuderia.
Ο τελευταίος χρόνος συνεργασίας ανάμεσα σε Vettel και Ferrari έπιασε έναν ακόμα πάτο στο Silverstone. Οι back-to-back αγώνες στην βρετανική πίστα είχαν ως αποτέλεσμα μια 10η και μια 12η θέση για τον Γερμανό οδηγό, ο οποίος μέχρι στιγμής έχει μαζέψει μονάχα 10 βαθμούς μέσα στο 2020.
Ωστόσο, σε μια προσπάθεια να αλλάξει η τύχη του Vettel, η Ferrari πρόκειται να αλλάξει το σασί της SF1000 του για τον αγώνα στην Καταλονία.
“Ερχόμαστε στη Βαρκελώνη γνωρίζοντας πως δεν θα έχουμε ένα εύκολο Σαββατοκύριακο, δεδομένου και του πως πήγαν οι δοκιμές εκεί τον Φεβρουάριο”, δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος σασί της ομάδας, Simone Resta.
“Ωστόσο, μέσα στους πρώτους πέντε αγώνες που έχουν γίνει μέχρι στιγμής έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά για να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε την απόδοση του μονοθεσίου και να εξάγουμε όλη του τη δυναμική”.
“Προφανώς θα αντιμετωπίσουμε πιο ζεστό καιρό με τις θερμοκρασίες της πίστας να αναμένονται αρκετά πάνω από 40 βαθμούς Κελσίου. Θα είναι ένας σημαντικός παράγοντας, ειδικά όταν έχει να κάνει με τη συμπεριφορά των ελαστικών, όπως είδαμε και στους τελευταίους δύο αγώνες στο Silverstone”.
“Δεν θα υπάρχουν συγκεκριμένες αναβαθμίσεις στην SF1000, ωστόσο ο Sebastian θα έχει νέο σασί, επειδή μετά το Silverstone, στην ανάλυση μετά τον αγώνα, εντοπίσαμε ένα μικρό πρόβλημα που προκλήθηκε από πέρασμα πάνω από κερμπ”.
“Δεν θα είχε τόσο πολύ επίδραση στην απόδοση του μονοθεσίου, αλλά ήταν το λογικό αυτό που κάναμε”.
Vettel και Leclerc θέλουν να δουν πώς θα συμπεριφέρεται η SF1000 στη Βαρκελώνη
Εν τω μεταξύ, ο Vettel θέλει πολύ να δει τις όποιες διαφορές υπάρχουν ανάμεσα στο Silverstone και την Καταλονία.
“Όταν έρχεσαι στην πίστα της Βαρκελώνης ήδη ξέρεις πως θα είναι αγώνας που οι μικρές διαφορές κάνουν τη διαφορά”, δήλωσε ο Vettel.
“Οι ομάδες και οι οδηγοί γνωρίζουν πολύ καλά αυτή την πίστα και αυτός είναι ο λόγος, που απευθείας από την πρώτη περίοδο δοκιμών της Παρασκευής, μπορούμε να δουλέψουμε στο στήσιμο του μονοθεσίου”.
“Η πίστα είναι αρκετά διαφορετική από το Silverstone και είμαι περίεργος να ανακαλύψω πως θα πατάει το μονοθέσιο εδώ”.
“Μπορούμε να περιμένουμε πολύ υψηλές θερμοκρασίες και έτσι θα είναι σημαντικό να βρούμε ένα στήσιμο που θα μας επιτρέπει να έχουμε καλή ταχύτητα χωρίς να προκαλέσουμε έντονη φθορά στα ελαστικά”.
Στο preview της ομάδας, ο Charles Leclerc πρόσθεσε τα εξής: “Η πίστα της Βαρκελώνης είναι κλασσική πίστα. Κάθε χρόνο κάνουμε τόσα πολλά χιλιόμετρα εδώ στις δοκιμές και έτσι μπορούμε να πούμε πως δεν υπάρχουν μυστικά”.
“Ωστόσο, φέτος, θα τρέξουμε εδώ στο απόγειο του καλοκαιριού και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πως θα αποδίδει το μονοθέσιό μας σε έναν αρκετά ζεστό καιρό”.
“Όπως έγινε και στο Silverstone στους τελευταίους δύο γύρους, θεωρώ πως η διαχείριση των ελαστικών θα είναι πολύ σημαντική. Είναι κάτι που δουλέψαμε πολύ και στην Αγγλία απέδωσε”.
“Θα είναι σημαντικό να μην κάνουμε λάθη στις κατατακτήριες και να προσπαθήσουμε να εκμαιεύσουμε τα μέγιστα από το μονοθέσιο στις ρυθμίσεις αγώνα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!