Το μονοθέσιο του Max Verstappen υπέστη αλλαγή της μονάδας ισχύος της Honda έπειτα από μία διαρροή λαδιού στη πρώτη περίοδο δοκιμαστικών για το Ισπανικό Grand Prix.
Ο Ολλανδός ξεκίνησε τη μέρα του με τη μονάδα «Spec 1» που χρησιμοποίησε στα πρώτα τρία Grand Prix της σεζόν.
Αντικαταστάθηκε από τη τελευταία «Spec 2» για το Σαββατοκύριακο στο Baku, αλλά διατηρήθηκε για τις περιόδους δοκιμαστικών της Παρασκευής, καθώς είχε ακόμα πολλά χιλιόμετρα προς χρήση.
Η ομάδα είχε προγραμματίσει να αλλάξει τη μονάδα ισχύος τόσο του Verstappen όσο και στον teammate του, Pierre Gasly, δίνοντάς του τις μονάδες του Baku «Spec 2» από το πρωί του Σαββάτου στην Ισπανία, οπότε στη περίπτωση του πρώτου συνέβη μία περίοδο νωρίτερα από το προβλεπόμενο.
Το πιθανό πρόβλημα για την Red Bull είναι ότι αυτή η διαρροή λαδιού μπορεί να αποτελεί ένδειξη σοβαρού προβλήματος, που σημαίνει ότι ο κινητήρας «Spec 1» του Verstappen δε μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί.
Αν αυτό αποδειχθεί αληθές, ίσως χρειαστεί να φύγει από τη λίστα διαθέσιμων κινητήρων για τον Ολλανδό νωρίτερα από ό,τι είχε προγραμματιστεί, με αποτέλεσμα να καταλήξει ο Verstappen πιο κοντά σε ποινές αργότερα κατά τη διάρκεια της σεζόν.
«Έχουμε αλλάξει τώρα τη μονάδα ισχύος στο μονοθέσιο του Max μετά τη διαρροή λαδιού που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια του FP1», δήλωσε το αφεντικό της Honda F1, Toyoharu Tanabe.
«Και τα δύο μονοθέσια ξεκίνησαν το FP1 με τη «Spec 1» μονάδα ισχύος, με ένα σχέδιο αλλαγής τους με τις «Spec 2» απόψε, επομένως η αλλαγή της μονάδας ιχύος του Max έχει συμβεί μόλις μία περίοδο νωρίτερα από ό,τι είχε προγραμματιστεί».
«Ο Pierre συνέχισε να χρησιμοποιεί τη «Spec 1» και στο FP2 και θα κάνει τη μετάβαση στη «Spec 2» απόψε, σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο. Τώρα θα γίνει περαιτέρω έρευνα για την αιτία της διαρροής λαδιού».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!