Η μέθοδος υπολογισμού της ισορροπίας καθιστά τις Toyota 54kg ελαφρύτερες ενόψει του τελευταίου αγώνα
To No. 7 της Toyota TS050 Hybrid θα έχει 0.54 δευτερόλεπτα πλεονέκτημα στον γύρο έναντι του teammate αυτοκινήτου με το No. 8 έπειτα από την επικύρωση του [κανονισμού handicap] για το επόμενο σαββατοκύριακο στην μάχη του τίτλου στο Bahrain για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA.
Οι διαφορές του [handicap] θα εφαρμοστούν στα δύο αυτοκίνητα της Toyota Gazoo Racing παρόλο που είναι τα μοναδικά αυτοκίνητα της LMP1 που θα συμμετέχουν στον αγώνα 8 ωρών του Bahrain.
Ωστόσο, η απουσία άλλων συμμετεχόντων οδήγησε στην αλλαγή του τρόπου υπολογισμού του [handicap] και των δύο Toyotas.
Το τελευταίο τεχνικό ενημερωτικό δελτίο της LMP1 στο WEC έδειξε ότι το No. 8 της Toyota, όπου βρίσκεται μπροστά στο πρωτάθλημα, θα έχει 0.54 δευτερόλεπτα διαφορά στον γύρο ενώ η ποινή του αδελφικού αυτοκινήτου έχει μηδενιστεί.
Στους τελευταίους αγώνες το handicap της Toyota διαμορφώθηκε χρησιμοποιώντας την διαφορά πόντων μεταξύ της TS050 Hybrid και ενός “εικονικού αυτοκινήτου” που βρίσκεται 40 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος.
Η απόφαση για το “εικονικό αυτοκίνητο” παρουσιάστηκε πριν από τον περσινό αγώνα 8 ωρών του Bahrain όταν η διαφορά μεταξύ των δύο Toyotas και του τελευταίου αυτοκίνητου στην κατάταξη ξεπερνούσε τους 40 πόντους.
Για το Bahrain, οι συμμετοχές των Rebellion και LNT Ginetta θα βρεθούν εκτός του τεχνικού ενημερωτικού δελτίου, μαζί με την χρήση του εικονικού αυτοκινήτου.
Αυτό σημαίνει ότι το handicap για τους νικητές στο Le Mans με το No. 8 της Toyota Kazuki Nakajima, Sebastien Buemi και Brendon Hartley μπορεί να υπολογιστεί με την διαφορά του ίδιου μικρότερου αυτοκινήτου στην κατάταξη, όπου είναι το αδελφικό αυτοκίνητο με το No. 7.
Καθώς το No. 7 της Toyota με τους Jose Maria Lopez, Mike Conway και Kamui Kobayashi δεν έχει κάποιο άλλο αυτοκίνητο από κάτω του για να υπολογιστεί η διαφορά μεταξύ του, το handicap που εμφανίζεται είναι μηδέν.
Το συνολικό handicap υπολογίζεται πολλαπλασιάζοντας την διαφορά των πόντων μεταξύ του μήκους της πίστας του Bahrain 5.412km και του συντελεστή 0.01255.
Αφαιρώντας τα μη υβριδικά αυτοκίνητα και υπολογίζοντας την χρήση του εικονικού αυτοκινήτου έχει ως αποτέλεσμα οι δύο Toyotas να λάβουν το ελάχιστο βάρος των 878kg, όπου είναι 54kg ελαφρύτερες από αυτό που είχαν στο μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς.
Επίσης τους έχει δοθεί μεγαλύτερη ροή καυσίμου από αυτή που τους αναλογεί, μεγαλύτερο περιορισμό στους ανεφοδιασμούς και διακοπή στο ποσό της ενέργειας που μπορούν να ξοδέψουν τα υβριδικά συστήματα κατά την διάρκεια ενός αγώνα, με τα ποσά να διαφέρουν ελαφρώς δείχνοντας τα διαφορετικά handicaps.
Η Toyota εξέφρασε την υποστήριξη της για την συνέχεια του handicap παρόλο που δεν συμμετείχαν άλλες ομάδες. Η Rebellion Racing ανακοίνωσε ότι θα απουσιάσει από τον τελευταίο αγώνα λίγο μετά τον 24ωρο αγώνα του Le Mans, η οποία σηματοδότησε τον τελευταίο αγώνα της στην κατηγορία LMP1.
Η διαφορά του handicap 0.54 δευτερολέπτων ανά γύρο μεταξύ των δύο Toyotas δεν θα άλλαζε με την προσθήκη των μη υβριδικών ομάδων στο τεχνικό ενημερωτικό δελτίο του Bahrain.
Επιβεβαιώθηκε το Success Ballast για την κατηγορία GTE-Am στο Bahrain
Ακόμη το WEC ανακοίνωσε το τελευταίο φετινό “success ballast” για την κατηγορία GTE-Am.
Η AF Corse με το No. 83 της Ferrari 488 GTE Evo των Nicklas Nielsen, Emmanuel Collard και Francois Perrodo είναι το πιο βαρύ αυτοκίνητο με 1300kg λόγω των αποτελεσμάτων στους τελευταίους τρεις αγώνες.
Αυτό το αυτοκίνητο είναι δεύτερο στην βαθμολογία, 4 βαθμούς πίσω από τον νικητή του Le Mans, την TF Sport με Aston Martin Vantage GTE με τους Jonny Adam, Salih Yoluc και Charlie Eastwood.
Το No. 90 της Aston Martin θα είναι το δεύτερο πιο βαρύ αυτοκίνητο στο Bahrain με 1282kg, ενώ οι δύο Ferraris της Red River Sport και το πλήρωμα με το No. 54 της AF Corse – θα είναι 1270kg.
Τα δύο αυτοκίνητα της Team Project 1 με Porsche 911 RSRs, το No. 88 της Dempsey-Proton Racing με Porsche και η Gulf Racing με την 911 RSR είναι ίσες-ελαφρύτερες στα 1229kg.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!