Σε αλλαγή της χάραξης στην περιοχή των κερκίδων, όπου η πίστα περνά κάτω απ’ αυτές, σκέφτονται να προχωρήσουν ενόψει 2023 οι διοργανωτές του GP της Σιγκαπούρης, με σκοπό να βελτιώσουν τις προσπεράσεις και τις μάχες εντός πίστας.
Μετά από διετή απουσία της Marina Bay από το καλεντάρι της F1 λόγω της πανδημίας, φέτος είχαμε την επιστροφή του εντυπωσιακού, νυχτερινού αγώνα, με τον κόσμο να συρρέει σωρηδόν για το event.
Εν γένει, η Marina Bay θεωρείται πίστα όπου οι προσπεράσεις είναι δύσκολες, φτάνοντας μάλιστα μέχρι το σημείο να συγκρίνεται με το Μονακό. Αυτό, δεν άρεσε τελικά στα αυτιά των ανθρώπων της πίστας που, βλέποντας και τη συμπεριφορά των μονοθεσίων του 2022 στην πίστα, δείχνουν έτοιμοι να προβούν σε αλλαγές ενόψει της επόμενης σεζόν.
2023 Singapore GP with this track layout in the official ticket purchasing page 😁🤔 pic.twitter.com/NQUKcyQIze
— F1 in the 2010’s🏆🏁🚦 (@F1inthe2010s1) October 13, 2022
Αν και τίποτα δεν μπορεί να συμβεί για τον καιρό, ο οποίος έπαιξε τον ρόλο του στο να μην ευνοηθούν οι προσπεράσεις, με το DRS να λείπει για μεγάλο μέρος του αγώνα.
Έτσι, για το 2023, με την προπώληση εισιτηρίων να έχει ήδη ξεκινήσει, το διάγραμμα της πίστας που έχει δημοσιοποιηθεί από τους διοργανωτές δείχνει τις Στροφές 16 έως 19 τροποποιημένες, με το κομμάτι που περνά μπροστά και κάτω από τις εξέδρες να μετατρέπεται σε ένα τμήμα υψηλής ταχύτητας, σχεδόν ευθεία.
Η συγκεκριμένη ευθεία θα βγάζει τους οδηγούς κατευθείαν στη Στροφή 20, λίγο πριν την γρήγορη, παρατεταμένη αριστερή που οδηγεί στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού.
Οι αλλαγές στη Marina Bay, ωστόσο, δεν είναι μόνο πρωτοβουλία των διοργανωτών, με τους ίδιους τους οδηγούς να έχουν ταχθεί ανοιχτά υπέρ αυτών. Ο George Russell, πρόεδρος του Συνδέσμου Οδηγών Grand Prix (GPDA), ζήτησε αλλαγές ώστε να ευνοούνται προσπεράσεις και μάχες.
“Νιώθω πως η F1 έχει να μάθει κάποια πράγματα για τέτοιου είδους πίστες, όπως εδώ και στη Βαρκελώνη. Υπάρχουν ελάχιστες ευκαιρίες για προσπέραση, οι στροφές είναι πολύ γρήγορες”, δήλωσε ο Βρετανός.
Έτσι, ο Russell ζητά επί της ουσίας κάποιες αργές στροφές ώστε να υπάρξει θέαμα. Ωστόσο, στην περίπτωση τουλάχιστον της Marina Bay, αυτό που φαίνεται πως θα πάρει είναι μια μεγάλη ευθεία που θα αντικαταστήσει το αργό κομμάτι με τις στροφές τύπου 90 μοιρών. Ωστόσο, τα φρένα για την 20 ίσως αποδειχτούν μια καλή ευκαιρία για μάχες.
Αν και η λύση που οι διοργανωτές φαίνεται να προτιμούν δεν συμπνέει με τις δηλώσεις του Russell, εάν η Mercedes καταφέρει να επιστρέψει στη διεκδίκηση νικών το 2023, τότε ο Βρετανός ενδέχεται να μην είναι και τόσο ένθερμος υποστηρικτής των εύκολων προσπεράσεων στην επόμενη επίσκεψή του στη Σιγκαπούρη.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!