Οι συμμετέχοντες με BMW και Ferrari προετοιμάζονται για τον 24ωρο αγώνα του Nürburgring ενώ έχουν δεχτεί αύξηση 10kg στο βάρος σύμφωνα με τον κανονισμό BoP το πρωί του Σαββάτου πριν τον αγώνα.
Η επίσημη δημοσίευση του bulletin που κοινοποιήθηκε στις 9:36 το πρωί του Σαββάτου έδειξε ότι η BMW M4 GT3s και η Ferrari 488 GT3 Evo 2020 θα είναι πιο βαριές για τον αγώνα από ότι ήταν στο Top Qualifying το απόγευμα της παρασκευής.
Η Octane126 με Ferrari κατέκτησε την pole της 50ης έκδοσης στον αγώνα αντοχής του Eifel με τον Luca Ludwig, ενώ ο Augusto Farfus κατατάχθηκε 2ος με το No. 99 της ROWE με BMW.
Η BMW είχε επίσης δεχτεί μία μείωση στην πίεση του turbo boost στο χαμηλότερο δυνατό σημείο, ενώ στην Aston Martin Vantage GT3 της TF Sport δόθηκε αύξηση στην πίεση του turbo boost.
Ωστόσο, στην κατηγορία SP-X η KTM X-Bow GT2 θα έχει μείωση 15 kg ύστερα από τα 1300 kg που ήταν στο Top Qualifying.
Η Porsche 911 GT3 R παρέμεινε στα 1300 kg μετά την μείωση που είχε δεχθεί στα 10 kg πριν από το Top Qualifying.
Η αύξηση του βάρους στην Ferrari θα πραγματοποιηθεί μόνο στο μοντέλο του 2020, με την Octane126 να είναι η μοναδική με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στην πίστα. Στην SP9 Pro-Am η Racing One που χρησιμοποιεί το μοντέλο του 2018 θα παραμείνει ως έχει.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!