Βλέποντας τους τίτλους να γλιστρούν από τα χέρια της μετά και από το Acropolis, η Toyota προχωρά σε αλλαγές στα πληρώματά της, προκειμένου να κυνηγήσει κάθε πιθανότητα να ανατρέψει την κατάσταση.
Με τη Hyundai να κάνει το 1-2-3 στο φετινό Rally Acropolis, αλλά και την Toyota να φεύγει με μια αρκετά πενιχρή συγκομιδή από τη χώρα μας, ο κλοιός σφίγγει γύρω από την ομάδα της Jyvaskyla.
Με τρεις γύρους να απομένουν για το τέλος του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally, η ομάδα του Jari-Matti Latvala καλείται να προχωρήσει σε αλλαγές προκειμένου να διεκδικήσει μέχρι τέλους την όποια πιθανότητα να ανατρέψει την κατάσταση.
Ogier in action, captured in all his glory from the sky! 👀#WRC | #AcropolisRally 🇬🇷 pic.twitter.com/uijhakVpK5
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) September 10, 2024
Μέρος των αλλαγών φαίνεται πως αφορά και τα πληρώματα που θα τρέξουν με το Yaris GR σε Χιλή, Κεντρική Ευρώπη και Ιαπωνία. Σε μια χρονιά που η απουσία του Kalle Rovanpera από full-time καθήκοντα είναι ολοφάνερη, η ομάδα επιστρατεύει το υπερόπλο “Ogier”.
Ο Γάλλος, που επίσης ξεκίνησε με βλέψεις για μισή σεζόν, αναμένεται να τρέξει σε όλους τους υπόλοιπους αγώνες του 2024. Αυτό ίσχυε και πριν το Acropolis, υπό την σταθερά ότι είχε ελπίδες να κατακτήσει τον 9ο του τίτλο.
Μετά και την Ελλάδα όμως, αυτές οι πιθανότητες είναι ελάχιστες, κάτι που θα μπορούσε να είχε επηρεάσει ακόμα και την απόφαση του πολύπειρου Ogier για τα event στα οποία θα κατέβει μέχρι το τέλος του 2024.
Ο Ogier, ωστόσο, δήλωσε πως θα τιμήσει την υπόσχεση που έδωσε στην ομάδα και τον Latvala
“Είναι ευχαρίστηση για μένα ότι μπορώ και τρέχω σε τόσο υψηλό επίπεδο ακόμα”, σχολίασε ο Γάλλος στο DirtFish.
“Φυσικά, το απολαμβάνω και μου αρέσει να φτάνω στα όρια. Το Σαββατοκύριακο του Acropolis απόλαυσα τις διαδρομές. Και πάλι, τα πράγματα θα μπορούσαν να είχαν πάει πολύ καλύτερα για μας. Γνωρίζω πολύ καλά όμως μετά από τόσα χρόνια στο άθλημα πως έτσι είναι η ζωή ενίοτε. Κάποιες φορές τα πράγματα δεν έρχονται όπως τα θες”.
“Θα είμαι παρών στα τελευταία τρία event. Ανέλαβα τη συγκεκριμένη δέσμευση προς την ομάδα. Σίγουρα θα είμαι εκεί και θα συνεχίσω να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου”.
The Finn has been given two more outings in a GR Yaris Rally1 HYBRID 👇 pic.twitter.com/M6PczcUWwh
— FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) September 11, 2024
Δεν θα είναι όμως μόνο αυτή η αλλαγή που θα κάνει η Toyota για φέτος. Ο Takamoto Katsuta, ένας οδηγός που αφενός έχει εντυπωσιάσει με το πόσο μπορεί να πιέσει αλλά αφετέρου έχει προβληματίσει με την έλλειψη σταθερότητάς του, αναμένεται να λείψει από τη Χιλή ενώ θα επιστρέψει για τα δύο ασφάλτινα Rally που κλείνουν τη σεζόν.
Τη θέση του Ιάπωνα θα πάρει ο Sami Pajari, που φέτος έχει εντυπωσιάσει, τόσο με το Yaris της Rally2 όσο και με την εμφάνισή του για πρώτη φορά με Rally1 στη Φινλανδία φέτος, όπου και κινήθηκε σταθερά κατέλαβε την 5η θέση.
Επίσης, ο Kalle Rovanpera αναμένεται να τρέξει σε Χιλή και Ιαπωνία, κάτι που σημαίνει πως η Toyota θα κατεβάσει σταθερά 4 αγωνιστικά σε καθένα από τους εναπομείναντες γύρους της χρονιάς.
Μπορεί μόνο τα τρία εξ’ αυτών να συνεισφέρουν στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, όμως η παρουσία ενός τέταρτου πληρώματος μπορεί να κόψει βαθμούς από τη Hyundai. Τα πάντα δυνατά, λοιπόν, από τους Ιάπωνες, που παίζουν τα τελευταία τους χαρτιά για να σώσουν μια δύσκολη χρονιά.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!