Ο CTO της Mercedes, James Allison, δήλωσε πως η ομάδα δουλεύει πάνω σε αλλαγές στην ανάρτηση της W14, θέλοντας να βρουν λύση σε όσα προβληματίζουν τον Lewis Hamilton.
Στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, ο Lewis Hamilton δήλωσε πως δεν ένιωθε συνδεδεμένος απόλυτα με τη W14. Ενόψει του GP της Αυστραλίας, ο Βρετανός έδωσε περισσότερες εξηγήσεις για τη φράση του αυτή, τονίζοντας πως ο σχεδιασμός του cockpit είναι υπερβολικά μπροστά σε σχέση με το υπόλοιπο μονοθέσιο, επηρεάζοντας την αίσθηση που λαμβάνει κατά το στρίψιμο.
Ο Allison δήλωσε πως στο Brackley γίνονται ήδη εργασίες πάνω στο μηχανολογικό κομμάτι της W14, μαζί με τις αεροδυναμικές αλλαγές και τη μεγάλη αναθεώρηση που έρχεται στο μονοθέσιο της ομάδας. Σύμμαχός τους σε αυτό είναι το μεγάλο κενό μέχρι και το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, το τριήμερο 28-30 Απριλίου.
“Δουλεύουμε όσο πιο σκληρά γίνεται στην αεροσήραγγα για να βρούμε περισσότερη κάθετη δύναμη”, δήλωσε ο Allison σε βίντεο της ομάδας, σε ερώτηση σχετικά με τα πλάνα που υπάρχουν για το κενό αυτό των τεσσάρων εβδομάδων.
“Δουλεύουμε όσο πιο σκληρά γίνεται στο σχεδιαστήριο ώστε να μετατρέψουμε τα ευρήματα της αεροσήραγγας από τις προηγούμενες εβδομάδες σε κέρδη επίδοσης, τα οποία θα φέρουμε εντός πίστας. Θα δουλέψουμε πολύ επίσης και σε κάποια μηχανολογικά μέρη του μονοθεσίου, κάποια εξαρτήματα του συστήματος ανάρτησης που θεωρούμε πως θα βοηθήσουν την υποκείμενη ισορροπία στο μονοθέσιο και θα το κάνουν πιο οδηγίσμο, ώστε οι οδηγοί να έχουν περισσότερη εμπιστοσύνη και να πιέζουν πιο κοντά στο όριο”.
“Και θα δουλέψουμε πάνω στον κλασσικό κύκλο προσομοιώσεων ώστε να προετοιμαστούμε για το αγωνιστικό τριήμερο που έρχεται, και να σιγουρευτούμε πως θα φέρουμε το μονοθέσιο στη βέλτιστη δυνατή θέση ενόψει του αγώνα”.
Ο Allison τόνισε επίσης πως η βελτιστοποίηση του setup στον προσομοιωτή είναι μεγάλης σημασίας για το Αζερμπαϊτζάν, μιας και θα είναι ο πρώτος αγώνας του 2023 υπό το format του Sprint αγώνα, όπου την Παρασκευή θα γίνουν οι κατατακτήριες μετά από μόλις μια περίοδο δοκιμών.
“Οι Sprint αγώνες συνήθως ανταμείβουν τις ομάδες που θα πάνε στον αγώνα με ένα αρχικό στήσιμο υψηλού επιπέδου και είναι έτοιμες αμέσως να τρέξουν στις κατατακτήριες. Ο χρόνος είναι πολύ πιεσμένος σε ένα Σαββατοκύριακο με sprint”, ξεκαθάρισε ο Allison.
“Πάνω σε αυτά θα δουλέψουμε και ελπίζουμε να τα πάμε καλά και να έχουμε μια δυνατή εμφάνιση όταν θα πάμε στο Μπακού σε λίγες μόλις εβδομάδες”.
💬 “To have three World Champions in the top three. That’s epic!”
Our first podium of the season. And we don’t need to hand the silverware back, this time! 👇
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) April 5, 2023
Ο CTO της ομάδας του Brackley στάθηκε στη βελτιωμένη εμφάνιση του Albert Park, στην οποία τα Ασημί Βέλη έκαναν το 2-3, ενώ στον αγώνα, ο Hamilton τερμάτισε 2ος. Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα ήταν καλό για το ηθικό της ομάδας, ωστόσο η αισιοδοξία περιορίστηκε από το μηχανικό πρόβλημα του Russell.
“Συνολικά, επικρατεί η αίσθηση μιας ήπιας ικανοποίησης καθώς φέραμε το μονοθέσιο πιο κοντά στο σημείο που θέλουμε από πλευράς επίδοσης, φτάσαμε πολύ κοντά στο μέγιστο που μπορεί να δώσει στην παρούσα φάση”, συνέχισε ο Allison.
“Η ικανοποίηση περιορίστηκε σαφώς από την απογοήτευση που είχαμε μιας και μόνο ένα μονοθέσιό μας πήρε καρό σημαία, ενώ ο George δεν μπόρεσε να δείξει τί μπορούσε να καταφέρει μέσα στον αγώνα, έχοντας αποδώσει πολύ καλά μέχρι εκείνο το σημείο”.
“Δεν είχαμε μεγάλες βελτιώσεις, αλλά βρεθήκαμε λίγο πιο κοντά στο επιθυμητό. Θέσαμε λίγη περισσότερη πίεση στους πρωτοπόρους, τη Red Bull και ξεκινάμε να παλεύουμε στα ίσα, και ίσως να είμαστε ελάχιστα πιο μπροστά από τις Ferrari και τις Aston Martin.
Ερωτηθείς για το εάν η W14 μπορεί να αναπαράξει την απόδοση της Μελβούρνης και στο Αζερμπαϊτζάν, ο Allison στάθηκε στο γεγονός πως Μπακού και Albert Park φέρουν αρκετές διαφορές μεταξύ τους.
“Είναι πολύ δύσκολο να απαντηθεί η ερώτηση αυτή”, απάντησε ο Allison. “Είναι πολύ διαφορετικές πίστες. Εκεί που στη Μελβούρνη η περισσότερη πίεση πέφτει στον εμπρός άξονα, στο Μπακού συμβαίνει το αντίθετο, μιας και καταπονείται περισσότερο ο πίσω άξονας. Είναι αρκετά διαφορετικές οι δύο περιστάσεις”.
“Θεωρώ πως έχουμε βάσιμους λόγους να πιστεύουμε ότι, όσο συνεχίζουμε να δουλεύουμε πάνω στο μονοθέσιο, θα μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στη διαφορετική πρόκληση του Μπακού και θα έχουμε και κει μια καλή εμφάνιση. Μόνο, ωστόσο, όταν πατήσουμε πίστα και κάνει γύρους το μονοθέσιο θα μπορούμε να ξέρουμε στα σίγουρα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!