Η Honda είναι έτοιμη να υιοθετήσει την φιλοσοφία της Mercedes στη διάσπαση στροβίλου και συμπιεστή με τον κινητήρα της για το 2017, ως μέρος της αναδιοργάνωσης για αυτή τη σεζόν.
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής και η McLaren δεν έχουν αποκαλύψει πολλά για το τι αλλάζει με την κινητήρια μονάδα για την επόμενη περίοδο, καθώς προσπαθούν να αξιοποιήσουν τα διδάγματα των δύο πρώτων ετών της πίσω στην F1.
Ωστόσο, την περασμένη εβδομάδα ο Tim Goss, τεχνικός διευθυντής της McLaren, επιβεβαίωσε ότι θα υπάρξει μια νέα διάταξη και αρχιτεκτονική για την προσεχή σεζόν.
“Η νέα μονάδα ισχύος παίρνει ένα μεγάλο μέρος της μάθησης από τις δύο τελευταίες σεζόν, αλλά έχει συγκεκριμένα επανασχεδιαστεί για αυτή τη σεζόν», είπε.
Παρά το γεγονός ότι δεν έχουν αποκαλυφθεί λεπτομέρειες για τον επανασχεδιασμό, οι πηγές έχουν επιβεβαιώσει ότι ο επικεφαλής της F1 της Honda, Yusuke Hasegawa έχει δώσει το πράσινο φως για την Honda να αφήσει το συμπαγές σχέδιο «μηδέν μέγεθος» που έχει χρησιμοποιηθεί για τα τελευταία δύο χρόνια.
Αυτός ο σχεδιασμός – με στόχο να καταστεί το πακέτο του κινητήρα όσο συμπαγές όσο το δυνατόν – χαρακτηριζόταν από μια διάσπαση του στροβίλου και συμπιεστή που βρίσκεται εντός της περιοχής V του κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Πιστεύοντας ότι τα πλεονεκτήματα αυτού του σχεδίου δεν υπερτερούν των μειονεκτημάτων, για το 2017 η Honda έχει αποφασίσει να πάει με τον σχεδιασμό της Mercedes – που σημαίνει ότι ο συμπιεστής θα βρίσκεται στο ένα άκρο του κινητήρα, ενώ το turbo θα βρίσκεται στο άλλο.
Ακριβώς όπως η Mercedes έχει κάνει, τα δύο στοιχεία του συστήματος turbo θα συνδέονται από έναν άξονα που θα τρέχει ανάμεσα στο εσωτερικό της περιοχής V.
Το intercooler νερού θα βρίσκεται σε μια θέση μεταξύ του πλαισίου και του κινητήρα, το οποίο θα μειώσει σημαντικά το κέντρο βαρύτητας της μονάδας ισχύος.
Οι εργασίες σχετικά με τις αλλαγές βρίσκονται σε εξέλιξη στις εγκαταστάσεις της Honda στη Sakura στην Ιαπωνία.
Παρά τις διαστάσεις της μονάδας ισχύος που θα είναι ελαφρά μεγαλύτερες από πριν, είναι κατανοητό ότι η McLaren είναι ακόμη σε θέση να συσκευάσει ένα πολύ μικρό πίσω μέρος στην MP4-32.
Μετά και την αλλαγή του πακέτου, η Honda έχει εστιάσει τις προσπάθειες στη βελτίωση της μονάδας εσωτερικής καύσης, καθώς έχει την αίσθηση ότι είχε καλή βελτίωση με την ανάκτηση ενέργειας το περασμένο έτος.
Αναμένεται ότι η Honda θα υιοθετήσει ένα σύστημα έγχυσης multi-jet για τον ψεκασμό καυσίμου μέσα στο θάλαμο καύσης, παρόμοιο με το σύστημα ανάφλεξης Turbo Jet της Ferrari .
Η έκταση των αλλαγών στην Honda ήταν δυνατή επειδή η F1 έχει καταργήσει το σύστημα αναβάθμισης κινητήρων για το 2017 – πράγμα που σημαίνει ότι οι τροποποιήσεις στις κινητήριες μονάδες είναι πλέον απεριόριστες.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!