Η πίστα του Silverstone έχει υποστεί αλλαγές ύστερα από την τρομακτική έξοδο του οδηγού της Alfa Romeo Zhou Guanyu, στον πρώτο γύρο του βρετανικού Grand Prix το 2022.
Η κακή εκκίνηση του George Russell τον οδήγησε σε επαφή με την AlphaTauri του Pierre Gasly και από εκεί σε σύγκρουση με τον Zhou, καθώς Mercedes και Alfa Romeo πλησίαζαν την πρώτη στροφή.
Η σύγκρουση αναποδογύρισε το μονοθέσιο του Zhou, το οποίο γλίστρησε για αρκετά μέτρα σε αυτήν τη θέση πάνω στην άσφαλτο πριν μπει στην αμμοπαγίδα της στροφής.
Το roll hoop της Alfa Romeo «έσκαψε» στο χαλίκι και τελικά προκάλεσε περαιτέρω ανατροπή του μονοθεσίου, στέλνοντας το πάνω από τα προστατευτικά ελαστικά στην άκρη της πίστας. Ο Κινέζος οδηγός, προς ανακούφιση όλων, βγήκε σώος από το συμβάν.
Η ευτυχής κατάληξη του θέματος ωστόσο δε σήμαινε ότι δεν προέκυψαν ερωτήματα γύρω από τις συνθήκες του ατυχήματος, με την FIA να κάνει ακόμα πιο αυστηρούς τους ελέγχους του roll hoop με σκοπό να μειωθεί η πιθανότητα του προαναφερθέντος «σκαψίματος», μειώνοντας το ελάχιστο ύψος που απαιτείται στις δοκιμές. Περαιτέρω αλλαγές στη δομή συνολικά αναμένονται για το 2024.
Η πίστα του Silverstone πάντως, για παν ενδεχόμενο, προχώρησε σε δικές της αλλαγές, με την πρώτη στροφή πλέον να μην έχει τη 45 μέτρων αμμοπαγίδα, αλλά ένα μεγάλο ασφάλτινο τμήμα.
Ο διευθυντής του Silverstone, Stuart Pringle, ανέφερε στο motorsport.com ότι το «σκάψιμο» ήταν και για αυτούς το σημείο τριβής, εξ’ου και η αλλαγή στη στροφή.
«Έχουμε κάνει σημαντική δουλειά αυτόν το χειμώνα. Υπάρχει ένα μεγάλο τμήμα ασφάλτου εκεί μπροστά αντί για χαλίκι.
Αυτό είναι για να τα εμποδίσει (σ.σ. τα μονοθέσια) να σκάψουν. Ήταν το σκάψιμο που αποτέλεσε την πραγματική αιτία εδώ.»
Η άσφαλτος γύρω από τέτοιες στροφές έχει βέβαια τα δικά της μειονεκτήματα σε αγωνιστικό επίπεδο και μένει να φανεί πως θα επηρεάσει την εκκίνηση του φετινού Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας.
Να σημειωθεί ότι η πίστα του Silverstone ανανέωσε τελευταία φορά τη συμφωνία με τη Formula 1 το 2019, με το παρόν συμβόλαιο να κρατά μέχρι και το 2024.
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!