Ο Mattia Binotto νιώθει σιγουριά για μια δυνατή εμφάνιση στο Μεξικάνικο GP, το οποίο εκτιμά πως θα ταιριάζει στην SF21.
Έχοντας ανακάμψει εντυπωσιακά σε σχέση με τα περσινά της προβλήματα, η Ferrari φέτος αποδίδει τα μέγιστα σε πίστες με λίγες στροφές μέσων και μεγάλων ταχυτήτων, όπως δηλαδή στο Monaco και το Μπακού, όπου η ομάδα πέτυχε δύο σερί pole position με τον Charles Leclerc.
Στη Scuderia βλέπουν το Autodromo Hermanos Rodriguez ως μια τέτοια πίστα, που θα μπορούσε να προστεθεί στη λίστα αυτών που έχουν αποδώσει φέτος πολύ καλά, ειδικά δεδομένης και της τελευταίας αναβάθμισης στη μονάδα ισχύος η οποία έδειξε ενθαρρυντικά σημάδια απόδοσης στο Austin, μια πίστα που φαινομενικά ταίριαζε περισσότερο στη McLaren, με τον κινητήρα της Mercedes που έχει στην πλάτη.
Στην COTA, ο Charles Leclerc τερμάτισε 4ος, με μεγάλη διαφορά από τους οδηγούς της McLaren, με τους οποίους έδωσε μάχη ο έτερος οδηγός της Scuderia, Carlos Sainz.
Μετά και τις ΗΠΑ, η Ferrari υπολείπεται της McLaren μόνο κατά 3.5 βαθμούς στο κυνήγι της τρίτης θέσης στους Κατασκευαστές.
“Στο Μεξικό, τρέχουμε με στήσιμο μέγιστης κάθετης δύναμης και είναι μια πίστα όπου ο κινητήρας είναι λιγότερο σημαντικός”, δήλωσε ο Binotto στο Motorsport.com.
“Έτσι, εάν και εξακολουθεί να υπάρχει διαφορά με τη Mercedes (αναφορικά με την ισχύ του κινητήρα), θεωρώ πως η πίστα στο Μεξικό θα μας ευνοεί σε σχέση με ό,τι είδαμε στο Austin”.
After a one year absence, we are back in Mexico ??
Who’s excited to see @CarlosSainz55 and @Charles_Leclerc racing through that stadium section? ? #essereFerrari ? #MexicoGP pic.twitter.com/6LqJkQxyio
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) November 1, 2021
Ο Binotto ήταν ιδιαίτερα ενθουσιασμένος με τον τρόπο με τον οποίο ο Leclerc ξεχώρισε από τον ανταγωνισμό στις ΗΠΑ, τερματίζοντας πιο κοντά στον Sergio Perez απ’ ότι στις McLaren, έχοντας μάλιστα και κάποιες μικρές πιθανότητες για ένα βάθρο.
“Γενικά μιλώντας, φέτος η McLaren ήταν πιο ανταγωνιστική σε πίστες με στροφές μέσων και υψηλών ταχυτήτων και αυτό συνέβη και στο Austin”, πρόσθεσε ο Ιταλός.
“Αλλά θεωρώ πως εάν εξετάσουμε τη συνολική απόδοση του Σαββατοκύριακου αυτού, ήμασταν μπροστά τους, το οποίο έγινε πολύ προφανές στις κατατακτήριες ενώ στον αγώνα ο Charles ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος κατά μέσο όρο από τον Ricciardo, τερματίζοντας 25 δευτερόλεπτα μπροστά του”.
“Μέσα στο σύνολο ενός γύρου θεωρώ πως ήμασταν ξεκάθαρα ταχύτεροι και στα χαρτιά ήταν μια πίστα που δεν ταίριαζε τόσο στο μονοθέσιό μας”.
“Γι’ αυτό και είμαι ευχαριστημένος με την πρόοδο που έχω δει στους τελευταίους αγώνες και σίγουρα η μονάδα ισχύος βοηθάει, τόσο στις κατατακτήριες όσο και στον αγώνα. Αυτό μας δίνει σιγουριά για τους ερχόμενους αγώνες”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!