Στην αφάνεια έμεινε για ακόμα μια φορά οι Haas, μακριά από τους βαθμούς και μια ανταγωνιστική απόδοση. 16η θέση για τον Romain Grosjean και εγκατάλειψη για τον Kevin Magnussen.
Η χρονιά δεν εξελίσσεται κατά το επιθυμητό για τη Haas. Η αμερικάνικη ομάδα έχει ξεκάθαρα ένα πιο αργό μονοθέσιο σε σχέση με τις περισσότερες ομάδες του midfield, γεγονός που τη φέρνει σε μειονεκτική θέση έναντι του ανταγωνισμού στους αγώνες.
Ενδεικτικό αποτελεί το γεγονός πως ο μοναδικός βαθμός που έχει η Haas μέχρι στιγμής έχει να κάνει με επιτυχία στο κομμάτι της στρατηγικής, παρά ως αγωνιστικό αποτέλεσμα (αλλαγή σε slick ελαστικά στο τέλος του γύρου σχηματισμού στο Grand Prix της Ουγγαρίας).
Ας δούμε όμως τι είχαν να πουν οδηγοί και ομάδα μετά το τέλος του Grand Prix της 70ης Επετείου της Formula 1:
Romain Grosjean, 16ος:
“Η εκκίνηση του αγώνα ήταν πρόβλημα για εμένα, δεν γνωρίζω τί πήγε λάθος, θα πρέπει να δούμε τα πάντα. Μετά απ’ αυτό ένιωθα πως είχα καλό ρυθμό, αλλά προφανώς ήμουν μέσα σε κίνηση, έτσι δεν είχα καθαρό αέρα. Ερχόμενοι στις στροφές υψηλών ταχυτήτων δεν μπορούσα να περάσω τα μπροστινά μου μονοθέσια. Ζήτησα από την ομάδα να πάω σε στρατηγική ενός pitstop, κάτι που ήταν το ‘Plan B’, αλλά δεν μπορούσαμε να το πετύχουμε”.
“Προσπάθησα όμως να επεκτείνω το stint της σκληρής μου γόμας, προσπαθούσα να τα διατηρήσω. Έκανα όσα περισσότερα μπορούσα. Περιμέναμε φθορά στα εμπρός, αλλά και στα πίσω είχαμε blistering. Θεωρώ πως αυτό έγινε σε όλους. Είχε άνεμο στην πίστα, και δεν ήταν σταθερός με ριπές”.
“Μπορώ όμως να πιέσω το μονοθέσιο, να το οδηγήσω, οι χρόνοι μας ήταν καλοί. Πρέπει να δουλέψουμε πάνω στην ψύξη των πίσω ελαστικών όταν υπερθερμαίνονται. Τα αποτελέσματά μας δεν λένε πολλά, αλλά για εμάς ο ρυθμός δεν ήταν κακός. Ξέρω πως μπορούμε να βελτιωθούμε”.
Kevin Magnussen, DNF:
“Το μονοθέσιο δεν απέδωσε αυτό το Σαββατοκύριακο όπως ξέρουμε ότι μπορεί να κάνει. Γνωρίζουμε πως μπορεί να αποδώσει καλά, ειδικά σε συνθήκες αγώνα την Κυριακή. Απλά δεν συνέβη σε αυτό τον αγώνα. Είχαμε και το τρακάρισμα την προηγούμενη Κυριακή, και θεωρώ πως τα εξαρτήματα που αντικαταστήσαμε στο μονοθέσιο, το πάτωμα και όλα τα άλλα, είναι παλιά εξαρτήματα. Δεν μπορώ πραγματικά να σκεφτώ τί άλλο θα μπορούσε να είναι. Στο μυαλό μου αυτό μάλλον είναι, καθώς το μονοθέσιο μπορεί να είναι πολύ καλύτερο από σήμερα”.
“Απλά δεν τα πήγε καλά αυτό το Σαββατοκύριακο και αυτό είναι ατυχές. Είχα και πάλι εξαιρετική εκκίνηση, έτσι θα πάρω αυτό ως κάτι θετικό και θα προσπαθήσω να συνεχίσω να το κάνω. Γνωρίζουμε πως σε κανονικές συνθήκες το μονοθέσιο είναι πιο ανταγωνιστικό στον αγώνα από τις κατατακτήριες. Χρειαζόμαστε να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτές τις καλές εκκινήσεις και να παλεύουμε σε αυτές τις θέσεις. Η δουλειά μας είναι να συνεχίσουμε να παλεύουμε”.
Guenther Steiner, επικεφαλής της ομάδας:
“Δεν ήταν ένα καλό μεσημέρι για εμάς. Προσπαθήσαμε και πάλι με τη στρατηγική μας να κάνουμε διαφορετικά πράγματα, αλλά δεν λειτούργησε αυτό. Έπρεπε να αποσύρουμε το μονοθέσιο του Kevin στο τέλος του αγώνα, καθώς υπήρχαν κραδασμοί και δεν ήμασταν σίγουροι πια για το κατά πόσο αυτό θα επηρέαζε την ανάρτηση.”.
“Ο Romain, σε κάποια φάση, πιστεύαμε πως θα μπορούσε να αντέξει και με ένα pitstop. Δεν ήμασταν σίγουροι και δεν θέλαμε να πάρουμε ρίσκο καθώς το να μπούμε στους βαθμούς ήταν έτσι κι αλλιώς δύσκολο. Έτσι, δεν υπήρχε νόημα να ρισκάρουμε κάτι. Είμαστε χαρούμενοι που φεύγουμε από το Silverstone, όσο καλά και εάν ήταν εδώ τα πράγματα με τον καιρό και την ηλιοφάνεια, αλλά θέλουμε να συνεχίσουμε στον επόμενο αγώνα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!