O Yuki Tsunoda μίλησε για την επερχόμενη σεζόν της Formula 1, με τον Ιάπωνα να παραμένει στην ομάδα της AlphaTauri για δεύτερη χρονιά, θέλοντας να βελτιώσει την παρουσία του στο σπορ, μετά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε πέρυσι.
Έχοντας την υποστήριξη της Honda, o Tsunoda έκανε το ντεμπούτο του πέρυσι στην Formula 1, δείχνοντας σημάδια ταχύτητας αλλά -κυρίως – ασταθούς απόδοσης, καθώς είχε πολλά ατυχήματα και έμεινε στην σκιά του πιο έμπειρου team-mate του, Pierre Gasly. Η τέταρτη θέση στο Abu Dhabi ήταν το ιδανικό κλείσιμο της σεζόν για τον ίδιο, με τους στόχους για φέτος να είναι σαφώς υψηλότεροι.
Μιλώντας για το 2022, ο Tsunoda εμφανίστηκε αισιόδοξος, τονίζοντας ότι η εμπειρία που αποκόμισε από την προηγούμενη χρονιά είναι πολύτιμη, καθώς πλέον γνωρίζει πώς να προετοιμαστεί αλλά και να εστιάσει στα αδύναμα σημεία του ώστε να βελτιωθεί.
“Πραγματικά ανυπομονώ να αγωνιστώ και πάλι”, δήλωσε ο Tsunoda.
“Αισθάνομαι ότι καταλαβαίνω πολύ καλύτερα τι πρέπει να κάνω σε σχέση με πέρυσι. Ξέρω πώς να προετοιμάζομαι για να έχω καλή απόδοση. Ξέρω ποια είναι τα αδύναμα σημεία μου, έχω όλη την εμπειρία από την περσινή χρονιά για να χτίσω πάνω μου και έχω δουλέψει σκληρά για να είμαι έτοιμος”.
“Πέρυσι, αν συνέβαινε κάτι απροσδόκητο ή ασυνήθιστο, δεν μπορούσα να προσαρμοστώ αρκετά γρήγορα για να αντιμετωπίσω την κατάσταση, γι’ αυτό δυσκολεύτηκα σε πολλούς αγώνες. Όμως τελείωσα με καλό τρόπο την περσινή χρονιά, με μια τέταρτη θέση στο Abu Dhabi, οπότε θέλω να συνεχίσω με αυτή την δυναμική στη νέα σεζόν”.
“Αισθάνομαι μεγαλύτερη πίεση να αποδώσω τώρα από ό,τι πέρυσι, αλλά είναι μια καλή πίεση, αποτελώντας ισχυρό κίνητρο στην προετοιμασία μου”, συμπλήρωσε ο οδηγός της AlphaTauri.
Όσον αφορά τη μετάβαση της F1 σε τροχούς 18 ιντσών, ο Tsunoda δήλωσε ότι αυτό είναι κάτι που ενδεχομένως θα τον βοηθήσει, καθώς διαθέτει εμπειρία με αντίστοιχα ελαστικά και ζάντες από την Formula 2, στην οποία αγωνίστηκε το 2020.
“Το μονοθέσιο είναι γενικά πολύ πιο ακριβές, με πιο ακριβείς κινήσεις, ενώ στις μεγάλες αποστάσεις οι μεγαλύτεροι τροχοί σου δίνουν μια εντελώς διαφορετική αίσθηση από αυτήν των παλαιών ελαστικών των 13 ιντσών”, είπε.
“Έχω βιώσει αυτό το συναίσθημα στο παρελθόν, γιατί όταν αγωνίστηκα στη Formula 2 είχαμε την ίδια αλλαγή στις 18 ίντσες και ένιωσα την ίδια διαφορά εκεί. Μου φάνηκε σαν κάτι αντίστοιχο με τώρα. Έτσι, νομίζω ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω την εμπειρία που είχα στην F2. Αλλά δεν αλλάζουν μόνο τα ελαστικά φέτος, καθώς το νέας γενιάς μονοθέσιο συνεπάγεται πολλές αλλαγές που χρειάζονται γνώση και προσαρμογή”, τόνισε ο Tsunoda.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!