Ο Daniel Ricciardo δήλωσε ότι οι αναβαθμίσεις της Red Bull στη Βαρκελώνη φάνηκαν “πολύ τρελές”. Αφού έτρεξαν για πρώτη φορά την Παρασκευή στη Βαρκελώνη με αυτές, τόσο ο Αυστραλός όσο και ο teammate του, Max Verstappen, ανέφεραν ότι τα πρώτα σημάδια ήταν καλά.
Η σεζόν της Red Bull χαρακτηρίζεται μέχρι σήμερα από ανάμικτα συναισθήματα. Έχουν κατασκευάσει ένα μονοθέσιο ικανό να διεκδικήσει νίκες, κάτι που έκανε με τον Ricciardo στην Κίνα. Έχουν επίσης δύο διπλές εγκαταλείψεις σε τέσσερις αγώνες και είναι ήδη 59 βαθμούς πίσω από την πρωτοπόρο του πρωταθλήματος, Ferrari.
Σε μια προσπάθεια να επιστρέψει στη μάχη, η Red Bull έφερε τη μεγαλύτερη αναβάθμιση από όλες τις υπόλοιπες ομάδες στη Βαρκελώνη, και περιλαμβάνει αναθεωρημένα bargeboards, πάτωμα και πλευρικά βοηθήματα.
Ο Ricciardo είχε σύγκρουση στην πρώτη περίοδο, αλλά ανέκαμψε στη δεύτερη για να τερματίσει τελικά την ημέρα μόλις 0.133δ πίσω από το ρυθμό που έθεσε ο Lewis Hamilton. Ο Verstappen ήταν λίγο πιο αργός και βρέθηκε στην 3η θέση, με τους δύο οδηγούς να δείχνουν επίσης γρήγοροι στις διαδρομές με υψηλό φορτίο καυσίμου.
«Έχουμε πολλές ενημερώσεις για το μονοθέσιο», δήλωσε ο Ricciardo. «Εξακολουθούμε να ψάχνουμε πώς μπορούμε να τις βελτιστοποιήσουμε, αλλά δεν είμαστε πολύ μακριά. Μπορούμε ακόμα να κάνουμε το μονοθέσιο λίγο καλύτερο, ώστε να είναι ενθαρρυντικό και έτσι δεν ήταν πολύ κακό στο τέλος.
«Έχουμε πολλές ενημερώσεις για το μονοθέσιο», δήλωσε ο Ricciardo. «Εξακολουθούμε να ψάχνουμε πώς μπορούμε να τις βελτιστοποιήσουμε, αλλά δεν είμαστε πολύ μακριά. Μπορούμε ακόμα να κάνουμε το μονοθέσιο λίγο καλύτερο, ώστε να είναι ενθαρρυντικό και έτσι δεν ήταν πολύ κακό στο τέλος.
«Σήμερα το πρωί έκανα ένα λάθος, αλλά το διορθώσαμε και το απόγευμα ήταν μια αρκετά καλή περίοδος. Βάλαμε το κεφάλι κάτω και κάναμε μερικούς γύρους.»
Ο Verstappen ήταν αρκετά ικανοποιημένος από το πώς χειρίστηκε το μονοθέσιο. «Το μονοθέσιο λειτουργεί πολύ καλά», είπε. «Φυσικά, πάντα θέλουμε να βελτιωνόμαστε. Ειδικά στις διαδρομές με υψηλό φορτίο καυσίμου είχαμε αρκετά καλή ισορροπία και αυτό είναι πάντα καλό.»
Αρκετοί οδηγοί ανέφεραν προβλήματα σχετικά με τη λειτουργία των ελαστικών, ειδικά με τα supersoft.
«Δεν καταφέραμε πραγματικά να κάνουμε τα supersoft να δουλέψουν», δήλωσε ο Ricciardo. «Τα μπροστινά ελαστικά δεν φάνηκαν να λειτουργούν καλά με αυτές τις συνθήκες.
«Υπήρχε αυξημένη υποστροφή. Με υψηλό φορτίο καύκαυσίμου ήταν λίγο καλύτερα. Στη συνέχεια βάλαμε τα μαλακά και ήταν πολύ πιο γρήγορα. Έτσι, τα supersoft, αν δεν αλλάξει κάτι, δεν φαίνεται σαν μία ωραία επιλογή ελαστικού για αυτό το Σαββατοκύριακο.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!