Ως «ατυχές» αγωνιστικό συμβάν χαρακτήρισε ο Fernando Alonso τη σύγκρουσή του με τον Lance Stroll, που απογείωσε προσωρινά την Alpine του στο Grand Prix των ΗΠΑ.
Ο Alonso είχε επαφή σε υψηλή ταχύτητα με τον Stroll στη δεύτερη ευθεία του Circuit of the Americas χτες, ύστερα από αμυντική κίνηση του οδηγού της Aston Martin προς τα αριστερά την τελευταία στιγμή.
Η επαφή έστειλε το μονοθέσιο του Alonso στον αέρα και στη συνέχεια σε πρόσκρουση στις μπαριέρες, προκαλώντας ζημιές που τον άφησαν να έρπει προς τα pits. Προς έκπληξη του ιδίου και των θεατών, ο Alonso κατάφερε να συνεχίσει τον αγώνα του ύστερα από αλλαγή της μπροστινής αεροτομής, αλλά ο Stroll εγκατέλειψε επιτόπου.
Στο team radio ο Alonso κατέκρινε την κίνηση, θεωρώντας ότι έγινε πολύ αργά, αλλά μετά τη συζήτηση με τους αγωνοδίκες – οι οποίοι έδωσαν στον Stroll ποινή τριών θέσεων για τον επόμενο αγώνα – το αποκάλεσε αγωνιστικό συμβάν.
«Ειλικρινά, όταν το δεις στην τηλεόραση, νομίζω ότι είναι αγωνιστικό συμβάν,» σχολίασε ο Ισπανός, ο οποίος δέχτηκε επίσης ποινή 30 δευτερολέπτων μετά τον αγώνα ύστερα από διαμαρτυρία της Haas για τον καθρέφτη του, που τον έριξε στη 15η θέση.
«Κινούμαστε ουσιαστικά την ίδια στιγμή προς τα αριστερά και αυτό τα προκάλεσε όλα. Οπότε πιστεύω ότι ήταν μια πολύ ατυχής στιγμή.»
Οι δύο οδηγοί θα βρίσκονται μαζί στην Aston Martin του χρόνου, καθώς ο Alonso υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο.
Είναι πάντως εντάξει μεταξύ τους μετά το σημερινό συμβάν, με το θέμα να αφορά περισσότερο τους αγωνιστικούς διευθυντές τους.
«Νομίζω ότι είδαμε το συμβάν με το ίδιο μάτι,» πρόσθεσε ο Alonso. «Οι διευθυντές μας, με τελείως διαφορετικό!»
Όταν ερωτήθηκε στη συνέχεια αν πιστεύει ακόμα ότι ο Stroll κινήθηκε με καθυστέρηση, ο οδηγός της Alpine απάντησε «σίγουρα, αλλά στα 300 αυτές οι κινήσεις, καταλαβαίνετε, ένα δέκατο του δευτερολέπτου και κινείσαι 200 μέτρα.
Αν είναι σε αργή κίνηση και το δεις στιγμιότυπο-στιγμιότυπο, θα κινηθεί λίγο πιο μετά από μένα. Σε κανονική κίνηση, βλέπεις τα δύο μονοθέσια να κινούνται λίγο-πολύ μαζί.
Γι’αυτό, βλέποντάς το στην τηλεόραση, πιστεύω ότι δεν υπήρχε κάτι που θα μπορούσε να έχει γίνει διαφορετικά.»
Η σύγκρουση πάντως δεν ήταν σε καμία περίπτωση ευχάριστη εμπειρία για τον Alonso, που αποκάλυψε ότι τη στιγμή εκείνη φοβήθηκε πως το μονοθέσιό του θα κατέληγε στο φράχτη.
«Νόμισα ότι ήμουν πολύ πιο στραμμένος αριστερά και προφανώς αν χτυπήσεις τον κάθετο φράχτη έτσι, τον μεταλλικό, τότε κάνεις εναέρια περιστροφή 360 μοιρών.
Είναι το είδος του ατυχήματος που βλέπεις συχνά στο IndyCar και είναι πολύ επικίνδυνο. Πίστεψα ότι θα κατέληγα στο φράχτη. Μετά, όταν το μονοθέσιο προσγειώθηκε στην πίστα, σκέφτηκα εντάξει, όλα είναι ασφαλή.»
Φυσικά, θεώρησε ότι το μονοθέσιο είχε καταστραφεί, όμως όχι μόνο κατάφερε να συνεχίσει τον αγώνα ύστερα από την αντικατάσταση της σπασμένης πτέρυγας, αλλά και να ολοκληρώσει στην 7η θέση – πριν η διαμαρτυρία της Haas οδηγήσει στην ποινή του.
«Έμεινα έκπληκτος όταν άλλαξαν τα ελαστικά και την μπροστινή αεροτομή και με έστειλαν έξω,» δήλωσε ο Alonso.
«Είπα, εντάξει, είναι απλά δοκιμή, αλλά θα με βάλουν μέσα στον επόμενο γύρο ή κάτι τέτοιο, όμως κατά τα φαινόμενα όχι, το μονοθέσιο ήταν εντάξει, όταν το έλεγξαν οπτικά όλα ήταν καλά, οπότε συνεχίσαμε.»
Ούτε στα ελαστικά είχε ιδιαίτερη εμπιστοσύνη ο Ισπανός, αλλά και εκεί τελικά τα πράγματα πήγαν καλά, πριν επέλθει το τελειωτικό χτύπημα των 30 δευτερολέπτων μετά τον τερματισμό.
«Τα επόμενα κακά νέα ήταν ότι έπρεπε να πάμε μέχρι το τέλος με αυτά τα ελαστικά και έμεναν 32 γύροι, τους οποίους πίστεψα ότι δε θα βγάζαμε με τίποτα.
Ήταν καλή ιδέα από την ομάδα και καλή στρατηγική τελικά. Το να τερματίσεις 7ος με χτυπημένο μονοθέσιο και έχοντας πέσει τελευταίος είναι σπουδαίο.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!