Η ομάδα της Haas αλλάζει “τακτική” στα μονοθέσιά της από το βελγικό GP, καθώς δε θα υιοθετεί πλέον διαφορετικά specs στους Grosjean και Magnussen, αλλά οι οδηγοί της θα έχουν το ίδιο ακριβώς μονοθέσιο.
Η επιλογή της Haas να έχει δύο μονοθέσια με διαφορετικά αεροδυναμικά πακέτα πηγάζει από το γεγονός ότι αντιμετώπισε πολλά προβλήματα απόδοσης κατά τη διάρκεια του πρώτου μισού της σεζόν – προβλήματα που η ομάδα δεν μπορούσε να καταλάβει πώς να διαχειριστεί.
Ο διαχωρισμός των αεροδυναμικών πακέτων στα δύο μονοθέσια άρχισε στο βρετανικό GP, όπου ο Romain Grosjean επέστρεψε στο set-up που ξεκίνησε τη σεζόν, και ο Kevin Magnussen συνέχισε με τις αναβαθμίσεις που εισήχθησαν στο μονοθέσιο στην Ισπανία.
Στη συνέχεια, στον Magnussen δόθηκαν νέες αναβαθμίσεις στη Γερμανία, οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν και στην Ουγγαρία, και αυτό είναι το πακέτο που θα χρησιμοποιηθεί και από τους δύο οδηγούς στο Spa.
“Για το Spa θα έχουμε το αναβαθμισμένο πακέτο, το οποίο χρησιμοποιήσαμε στο Hockenheim”, δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας, Gunther Steiner.
“Έχουμε μάθει αρκετά από αυτό και προσπαθήσαμε να βελτιώσουμε το μονοθέσιο αλλάζοντας μερικά από τα εξαρτήματα. Και τα δύο μονοθέσια θα είναι τα ίδια, και ελπίζουμε ότι μπορούμε ακόμα να μάθουμε περισσότερα γι ‘αυτό.”
Τα προβλήματα της Haas φέτος έχουν τις ρίζες τους στα ελαστικά της Pirelli του 2019, αν και σε αντίθεση με άλλες ομάδες που δυσκολεύονται σε αυτόν τον τομέα, η αμερικανική ομάδα είχε μεγάλες δυσκολίες σε ρυθμό αγώνα.
Ο Steiner επιβεβαίωσε ότι το επίκεντρο του σχεδιασμού της ομάδας έχει μεταφερθεί “εν μέρει” στο αυτοκίνητο του 2020, αν και δεν απέκλεισε περαιτέρω αναβαθμίσεις για αυτήν τη σεζόν.
“Πρέπει να δούμε τι μπορούμε να βρούμε στην αεροδυναμική σήραγγα, με τις μικρές εξελίξεις που κάνουμε εκεί για το αυτοκίνητο του 2019, και αν θα φέρουμε νέες αναβαθμίσεις. Δεν γνωρίζουμε ακόμα”, είπε.
Σίγουρα η φετινή σεζόν δεν εξελίσσεται μέχρι στιγμής όπως θα ήθελαν οι άνθρωποι της Haas, η οποία βρίσκεται μόλις στην ένατη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, ενώ και οι “κόντρες” μεταξύ των δύο οδηγών της δε βοηθούν στο κλίμα της ομάδας.
Πάντως, η μάχη των μεσαίων ομάδων δεν έχει ακόμη κριθεί, καθώς οι διαφορές σε απόδοση είναι πολύ μικρές και όλα μπορούν να αλλάξουν. Χαρακτηριστικά, η Haas απέχει μόλις 17 βαθμούς από την πέμπτη στη βαθμολογία, Toro Rosso.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!