Ως ένα αρκετά βάναυσο γεγονός χαρακτήρισε το αφεντικό της Mercedes Toto Wolff την διπλή εγκατάλειψη των οδηγών του στο Αυστραλιανό Grand Prix.
“Θέλω να μου ρίξω μπουνιά στην μύτη” δήλωσε εμφανώς απογοητευμένος ο Αυστριακός ο οποίος δυσκολεύτηκε να βρει θετικά στοιχεία στην εμφάνιση στης Γερμανικής ομάδας.
Η πρώτη χρονικά αποχώρηση για τα ασημένια βέλη ήρθε από τον Lewis Hamilton στον 17ο γύρο του αγώνα. Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής αναγκάστηκε να αποσύρει το μονοθέσιο του μετά από πρόβλημα στην υβριδική μηχανή του, με την αιτία της βλάβης να μην έχει ακόμη αποσαφηνιστεί.
Από την άλλη πλευρά, ο George Russell έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και προσέκρουσε στις μπαριέρες στον προτελευταίο γύρο του αγώνα. Τα πρώτα στοιχεία έκαναν λόγο για αποσταθεροποίηση της Mercedes από τον προπορευόμενο Fernando Alonso. Αργότερα όμως ο Ισπανός πιλότος της Aston Martin δέχθηκε ποινή 20 δευτερολέπτων για αλλαγή τρόπου οδήγησης και υπερβολική επιβράδυνση το οποίο οδήγησε τον Russell πολύ πιο απότομα από το αναμενόμενο στον “βρώμικο” αέρα της Aston Martin.
Μάλιστα τα παραπάνω συνέβησαν μετά από τεράστιες αλλαγές στο set up του μονοθεσίου του Hamilton, καθώς κατά την διάρκεια των Free Practice και οι 2 πιλότοι της γερμανικής ομάδας έφυγαν εκτός πίστας. Έπειτα ακολούθησε ο αποκλεισμός του Lewis από το Q3 με τα ασημένια βέλη να παρατάσσονται στο grid στην 7η και την 11η θέση.
Βλέποντας την εικόνα της ομάδας του στο Αυστραλιανό Gran Prix με την Mercedes να υπολείπεται αρκετά σε ρυθμό ο επικεφαλής της ομάδας Toto Wolff δήλωσε πως θέλει να “χτυπήσει τον εαυτό του στην μύτη”.
Ο Αυστριακός συμπλήρωσε: “Υπήρξαν στιγμές στον αγώνα στις οποίες είχαμε τεράστια έλλειψη ρυθμού. Ενώ αντίστοιχα υπήρχαν στιγμές στις οποίες λέγαμε πως τα πηγαίνουμε καλά. Όχι όμως τόσο καλά όσο στοχεύουμε και θέλουμε να είμαστε.”
“Αλλά όπως είδατε στο 2ο stint, με τον Fernando (Alonso) στην μεσαία γόμα και δεν μπορούσαμε να πλησιάσουμε καθόλου. Οι χρόνοι των γύρων μας φαινόντουσαν σαν ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο κάτω από των McLaren”.
“Ξαφνικά στο τελευταίο stint, όταν αποφασίσαμε να πιέσουμε και χωρίς να ανησυχούμε τόσο, οι χρόνοι μας έγιναν ανταγωνιστικοί. Όχι τόσο όσο του Sainz αλλά ήταν αρκετά βελτιωμένοι.”
A difficult day.
We’re already looking into what caused the PU failure and together we’ll come back stronger 🤝 pic.twitter.com/pmpMi0qcF1
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) March 24, 2024
O Wolff ανέφερε επίσης πως σε σχέση με το περσινό Αυστραλιανό GP, κατά το το οποίο οι Mercedes είχαν παραταχθεί στην 2η και στην 3η θέση εκκίνησης, το γεγονός ότι πλέον βρίσκονται πίσω από τις McLaren και Ferrari είναι προβληματικό.
“Ξεκινήσαμε την σεζόν πιστεύοντας πως είχαμε ένα μονοθέσιο καλύτερο από το περσινό” πρόσθεσε ο Αυστριακός. “Έπειτα κοιτάς την περσινή χρονιά και πού ήταν οι ανταγωνιστές σου (o Leclerc δεν τερμάτισε ενώ ο Sainz δέχθηκε ποινή 40 δευτερολέπτων και ενώ τερμάτισε 4ος τελικά κατατάχθηκε εκτός της βαθμολογούμενης 10αδας) και φέτος οι ίδιοι βρίσκονται 40 δευτερόλεπτα μπροστά μας.”
“Προφανώς από την μία πλευρά θέλω να μου ρίξω μία γροθιά στην μύτη αλλά από την άλλη πλευρά υπάρχει ένα παράδειγμα του τι μπορείς να καταφέρεις όταν δουλεύεις σωστά. Μπορείς να γυρίσεις την κατάσταση υπέρ σου πολύ γρήγορα και αυτό είναι που πρέπει να πιστέψουμε πως μπορούμε να καταφέρουμε.”
“Πάντως για την ώρα η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη.”
Συνοψίζοντας το αγωνιστικό τριήμερο ο επικεφαλής της Mercedes ανέφερε πως ακόμη δεν φαίνεται κάποιο φως στο τέλος του τούνελ: “Δύσκολο να το χωνέψουμε. Πολύ δύσκολο. Θα έλεγα ψέματα αν σας πω αυτή την στιγμή βλέπω τα θετικά της κατάστασης και ότι νιώθω αισιόδοξος για το μέλλον.”
“Αλλά πρέπει να ξεπεράσουμε όλες αυτές τις αρνητικές σκέψεις και να πιστέψουμε ότι θα ανατρέψουμε την κατάσταση. Πάντως το σήμερα ήταν αρκετά βάναυσο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!