Η σύμπτωση της χρονικής περιόδου Full Course Yellow σε συνδυασμό με την επιθετική οδήγηση της Emil Frey Racing με το πλήρωμα της Lamborghini στην κατηγορία Silver Cup της επέτρεψε στην ομάδα να σκοράρει ένα απρόσμενο βάθρο στον αγώνα 3ωρών της Monza, σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας Lorenz-Frey Hilti.
Παρά το κλατάρισμα κατά την διάρκεια της 2ης ώρας, το No. 14 της Lamborghini Huracan GT3 Evo τερμάτισε 3ο την Κυριακή με τους Rolf Ineichen, Alex Fontana και Ricardo Feller στο τιμόνι.
Αυτό το αποτέλεσμα έγινε αμέσως σημείο αναφοράς λαμβάνοντας υπόψη ότι ήταν η πρώτη φορά όπου ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας Silver Cup τερμάτισε στο συνολικό βάθρο σε αγώνα του Endurance Cup για το GT World Challenge Europe από την είσοδο της κατηγορίας το 2018.
Ο Frey-Hilti εξήγησε πως η Emil Frey κατάφερε να επιστρέψει έπειτα από το κλατάρισμα του Fontana στην 2η ώρα και να εμφανιστεί στο τέλος και να κλέψει την 3η θέση πίσω από την AKKA-ASP με την Mercedes-AMG GT3 Evo και την νικήτρια Dinamic Motorsport με την Porsch 911 GT3 R.
Ο βασικός παράγοντας ήταν η χρονική στιγμή της πέμπτης και τελευταίας αργής περιόδου με μόλις μία ώρα να απομένει, λόγο της BMW M6 GT3 που είχε παρκάρει εντός πίστας έπειτα από κλατάρισμα και μετά από πολλές ομάδες της κατηγορίας Pro συμπεριλαμβανομένης της ASP και Dinamic που μπήκαν στα pits για τελευταία φορά.
“Με το No. 14 είχαμε μία άτυχη εκκίνηση, δεχόμενοι πίεση και χάνοντας αρκετές θέσεις,” είπε ο Frey-Hilti.
“Στο πρώτο stint, αντιμετωπίσαμε ένα κλατάρισμα και μπήκαμε στα pit. Ευτυχώς, μπήκαμε στα pits μόλις εμφανίστηκε η Full Course Yellow οπότε δεν χάσαμε πολύ χρόνο.
“Αλλάξαμε σε slicks όταν είχαμε το κλατάρισμα και προσπαθήσαμε να παρατείνουμε το stint όσο το δυνατόν περισσότερο, αλλά αυτό δεν δούλεψε πλήρως. Είμασταν δύο ή τρία δευτερόλεπτα πιο αργοί από τα πρωτοπόρα αυτοκίνητα στο βρεγμένο.
“Έπειτα μπήκαμε στα pit στην 17η θέση και ήμασταν πραγματικά τυχεροί. Μόλις πριν αποφασίσουμε να μπούμε στα pit δόθηκε εντολή για Full Course Yellow: μπήκαμε στα pit λίγο πριν εμφανιστούν οι κίτρινες σημαίες και έτσι κερδίσαμε αρκετές θέσεις από αυτό το pit stop.
“Αυτό ήταν το τελευταίο υποχρεωτικό pit stop. Αυτό είναι ο λόγος που εμφανιστήκαμε στις πρώτες θέσεις και μπορέσαμε να κρατήσουμε αυτή την θέση. Τελικά, ήμασταν τυχεροί με την περίοδο Full Course Yellow καθώς ήρθε την σωστή στιγμή για εμάς.”
Ο Frey-Hilti επίσης επαίνεσε το νέο πλήρωμα του Silver Cup για την προσαρμογή του στις ανάμεικτες καιρικές συνθήκες και τις μάχες που έδωσαν με τους συμμετέχοντες της κατηγορίας Pro.
Ο Feller κράτησε την 3η θέση στην επανεκκίνηση του αγώνα δεχόμενος πίεση από την AKKA-ASP του Jules Gounon ενώ ακολουθούσαν οι Antonio Fuoco και Alessandro Pier Guidi με τις δύο Ferraris της Iron Lynx.
“Νομίζω ότι είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε κάποιους εξαιρετικούς οδηγούς της κατηγορίας Silver: πιο νέα παιδιά με τον Feller και τον Fontana να κάνουν καταπληκτική δουλειά, σε συνδυασμό με τον Ineichen που έχει απίστευτη εμπειρία,” δήλωσε ο Frey-Hilti.
“Είχε μία πολύ δύσκολη φάση στην αρχή και κράτησε το αυτοκίνητο εντός πίστας.
“Πιστεύω ότι όλοι στην ομάδα δουλεύουν πολύ καλά μαζί. Μας βοήθησαν αρκετά. Πιστεύω ότι στο μέλλον μπορούμε να λάβουμε υπόψη ότι ένα αυτοκίνητο κατηγορίας Silver μπορεί να βρεθεί στο βάθρο! Αλλά σίγουρα πρέπει να κάνουμε πολλά πράγματα μαζί για να καταφέρουμε κάτι όπως αυτό σήμερα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!