Ο επικεφαλής της Renault στο κομμάτι της μονάδας ισχύος, Remi Taffin, πιστεύει πως μόνο η Ferrari βρίσκεται μπροστά από τη Renault στη μάχη των κινητήρων, με τη Honda να είναι ακόμα τελευταία.
Η Renault τερμάτισε στην 5η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών πέρυσι, αδύναμη να ανταγωνιστεί τους πρώτους τρεις. Αυτοί ήταν οι Mercedes, Ferrari και η Red Bull, την οποία προμήθευε με κινητήρες η Honda.
Πέρα απ’ αυτό όμως, ο Taffin θεωρεί πως οι μονάδες ισχύος των Mercedes και Honda είναι πίσω από αυτή της Renault.
Ο Taffin δήλωσε στο Auto Motor und Sport πως πιστεύει ότι η Honda είναι περίπου “15 με 20 kW” πίσω από τους αντιπάλους της (αυτό μεταφράζεται σε περίπου 20 με 27 άλογα).
“Είμαστε σε στενή κόντρα με τη Mercedes και τη Ferrari σε απόδοση κινητήρα”, ήταν η εκτίμηση του Taffin πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. “Η Mercedes είναι λίγο πίσω μας, η Ferrari λίγο πιο μπροστά. Η Honda είναι ακόμα ένα βήμα πίσω”.
“Σήμερα όμως δεν μιλάμε πλέον για διαφορές των 50 kW. Μεταξύ της Ferrari, εμάς και της Mercedes υπάρχει διαφορά 5 με 10 kW. Η Honda είναι ίσως 15 με 20 kW πιο πίσω”.
Ο Taffin επιβεβαίωσε πως η εξέλιξη του κινητήρα της Renault το 2019 επισκιάστηκε από τα προβλήματα στο Grand Prix του Μπαχρέιν. Εκεί, μια τραγική αστοχία της MGU-K στον κινητήρα της Renault που βρισκόταν στην πλάτη της McLaren του Carlos Sainz συνοδεύτηκε από διπλή εγκατάλειψη της εργοστασιακής ομάδας.
Το συγκεκριμένο συμβάν ανάγκασε τη Renault να επανασχεδιάσει την MGU-K της.
Πάνω σε αυτό, ο Taffin σχολίασε: “Μας απέτρεψε από το να χτίσουμε έναν καλύτερο κινητήρα”.
“Η τελευταία έκδοση του κινητήρα μας που ήρθε στη Monza, ήταν έτοιμη να εγκριθεί όταν συνέβη το συγκεκριμένο συμβάν. Εάν ένα από τα εξαρτήματα αστοχήσει, τότε πρέπει να διαθέσεις όλους σου τους πόρους για να λύσεις το συγκεκριμένο πρόβλημα. Αυτό, καθυστέρησε την παραγωγή του Spec-C κινητήρα”.
“Αυτή είναι η διαφορά ανάμεσα στη Formula 1 και τον υπόλοιπο κόσμο: δεν είμαστε εξυπνότεροι, αλλά είμαστε γρηγορότεροι. Ο χρόνος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός μας”.
“Από την άλλη, όταν κάναμε ανάλυση αστοχίας, βρήκαμε πράγματα που μας πήγαν ένα βήμα μπροστά στην περαιτέρω εξέλιξη του κινητήρα”, ήταν το καταληκτικό σχόλιο του Taffin.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!