Η επικράτηση του Max Verstappen στον αγώνα του Miami ήρθε να επιβεβαιώσει την ολική επαναφορά της Red Bull στη μάχη του φετινού τίτλου, με την αυστριακή ομάδα να δείχνει ότι βρίσκει τη σταθερότητα που δεν είχε στο ξεκίνημα της σεζόν.
Σε έναν αγώνα που ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για τη Scuderia – με τους Leclerc και Sainz να εκκινούν από την πρώτη σειρά – τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν ομαλά, καθώς ο Max Verstappen εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα με τα ελαστικά του Leclerc και προσπέρασε τον Μονεγάσκο, ανοίγοντας τη διαφορά και μένοντας πρώτος ως το τέλος (παρά τις προσπάθειες του οδηγού της Ferrari μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας). Επιπλέον, έγινε ο πρώτος οδηγός φέτος που κατάφερε να πετύχει δύο συνεχόμενες νίκες.
Αν και ο Perez δεν μπόρεσε να βρεθεί στο βάθρο του Miami, ο αγώνας στην αμερικανική πίστα απέδειξε ότι οι αναβαθμίσεις που έφερε η Red Bull στην Imola απέδωσαν ξανά τα μέγιστα – βάζοντάς την πλέον μπροστά από την Ferrari σε απόδοση, αν και με μικρή διαφορά…
Θυμίζουμε ότι η αυστριακή ομάδα έφερε ένα μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων για την RB18 στην Imola, με το μονοθέσιο να δείχνει σαφώς βελτιωμένο και να χαρίζει στην ομάδα το 1-2 στην ιταλική πίστα. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό και με τη διαφαινόμενη επίλυση των σοβαρών θεμάτων με την αξιοπιστία της μονάδας ισχύος μετά τις παρεμβάσεις της Honda (αν και ο Perez ταλαιπωρήθηκε ξανά με ζητήματα στο Miami), επέτρεψαν στην Red Bull να ξαναμπεί δυναμικά στη μάχη για τους τίτλους οδηγών και κατασκευαστών – με τη διαφορά πλέον να είναι 19 βαθμοί υπέρ του Leclerc και 6 υπέρ της Scuderia αντίστοιχα.
Τι γίνεται όμως με την Ferrari; Γιατί η Scuderia δείχνει να έχει μείνει πίσω; Η απάντηση φαίνεται να είναι απλή: έλλειψη αναβαθμίσεων. Όπως έχει διαπιστωθεί, η ιταλική ομάδα έχει εισάγει ελάχιστες αναβαθμίσεις στο μονοθέσιό της από την αρχή της σεζόν, εμμένοντας στο πλάνο δράσης που δημιούργησε πριν από το ξεκίνημα της φετινής χρονιάς, αξιοποιώντας την πολύ καλή βάση με την οποία ξεκίνησε.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Mattia Binotto μετά τον αγώνα στην Αμερική, η ομάδα έχει συγκεκριμένο πλάνο δράσης βάσει των περιορισμών στο budget, ενώ το πρώτο μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων για το μονοθέσιό της θα έρθει στον επόμενο αγώνα της σεζόν, στην Βαρκελώνη. Επιπλέον, ο Ιταλός τόνισε ότι μπορεί η Red Bull να έκανε μεγάλα βήματα προόδου από την αρχή της χρονιάς, όμως αυτό δεν είναι κάτι που θα συνεχιστεί με αμείωτο ρυθμό, ακριβώς λόγω των περιορισμών που ισχύουν στους προϋπολογισμούς των ομάδων.
Βέβαια, αυτό είναι κάτι που σίγουρα λαμβάνει υπόψιν της και η Red Bull, ενώ όπως φαίνεται θα είναι το σημείο-κλειδί για την φετινή μάχη – όποιος καταφέρει να διαχειριστεί καλύτερα τις αναβαθμίσεις τηρώντας παράλληλα τα όρια στον προϋπολογισμό, σε συνδυασμό με την ψυχραιμία ομάδας και οδηγού στις κρίσιμες στιγμές, θα επικρατήσει.
Ενδιαφέρον λοιπόν θα έχει να διαπιστώσουμε πόσο θα βελτιωθεί η Ferrari στη Βαρκελώνη και αν θα πάρει ξανά το πάνω χέρι έναντι της Red Bull, σε μία σεζόν που όπως όλα δείχνουν, τα πράγματα θα εξελιχθούν αμφίρροπα…
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!