Ένα ιδεώδες όραμα για το πώς μπορεί να μοιάζουν τα νέα μονοθέσια της Formula 1 έχει διαρρεύσει στα κοινωνικά μέσα πριν την έναρξη του Grand Prix της Σιγκαπούρης.
Ο διευθύνων σύμβουλος της F1 Ross Brawn παρουσίασε ένα πρωτότυπο σχεδιασμό των μονοθεσίου αγώνων ταχύτητας σε ένα σεμινάριο «Tech Talk» το οποίο έγινε το βράδυ της Τετάρτης.
Αν και το τεχνικό σεμινάριο πραγματοποιήθηκε κεκλεισμένων των θυρών, οι εικόνες του concept car κυκλοφόρησαν γρήγορα στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης.
Η ιδέα έρχεται ως μία εκ των κινήσεων για την εναρμόνιση με τους αναθεωρημένους κανόνες των μονοθεσίων για το 2021 σε μια προσπάθεια να κάνουν τους αγώνες της F1 πιο συναρπαστικούς και πιο ελκυστικούς για τους οπαδούς.
Η μακέτα της Ferrari χαρακτηρίζεται από πολλές σχεδιαστικές διαφορές με βάση τα τρέχοντα μονοθέσια, συμπεριλαμβανομένων των τροχών 18 ιντσών που αποτελούν μέρος των μελλοντικών αλλαγών που θα ισχύσουν στην F1.
Η εμπρόσθια πτέρυγα δείχνει πιο απλούστερη με πιο επιθετικές γωνίες στις άκρες από την υπάρχουσα, καθώς το ίδιο ισχύει και για τις πλευρικές αεροδυναμικές πλευρές του μονοθεσίου. Το αμάξωμα γύρω από τα πλευρικά τοιχώματα είναι λιγότερο περίπλοκο ενώ το κάλυμμα του κινητήρα δείχνει να ενώνεται με την πίσω αεροτομή.
Δεν είναι σαφές αν πρόκειται για ένα εκτεταμένο DRS εν τούτοις, διότι ο Brawn έχει μιλήσει στο παρελθόν πως θα επιθυμούσε την κατάργησή του.
Η πίσω πτέρυγα ωστόσο φαίνεται ενσωματωμένη γύρω από τον πίσω τροχό, κάτι που θα μπορούσε να αποτελέσει μια κίνηση ασφαλείας για να αποφευχθεί η εκτόξευση των μονοθεσίων σε περίπτωση σύγκρουσης από πίσω.
Σε κάθε περίπτωση δεν είναι σαφές αν αυτό το πρωτότυπο σχέδιο θα υλοποιηθεί, καθώς ο ιδιοκτήτης της F1 Liberty Media συνεχίζει να συνεργάζεται με ομάδες για να ολοκληρώσει τα σχέδια του για το 2021.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!