Η Renault παραδέχτηκε ότι η 9η θέση του Nico Hulkenberg στο GP της Σιγκαπούρης “περιόρισε τη ζημιά” στη μάχη της με τη McLaren για την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα.
Οι δυο οδηγοί της Renault είχαν επεισοδιακό αγώνα, με τους Nico Hulkenberg και Daniel Ricciardo να υποφέρουν από κλατάρισμα μετά από συγκρούσεις με άλλα μονοθέσια.
Ο Ricciardo εκκίνησε 20ος έπειτα από την ποινή που δέχθηκε και πραγματοποίησε πρόοδο στα πρώτα στάδια του αγώνα, αλλά κατέληξε στη 14η θέση λόγω του κλαταρίσματος που αποκόμισε από τη σύγκρουση με τον Antonio Giovinazzi.
Ο Hulkenberg έπεσε στο πίσω μέρος μόλις στον πρώτο γύρο αφού αντιμετώπισε κι αυτός κλατάρισμα στην επαφή με τον Carlos Sainz. Σε κάποια φάση, ο Γερμανός ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα, μέχρι να φτάσει την Haas του Romain Grosjean.
Η ομάδα είχε υπολογίσει να φτάσει μέχρι το τέλος του αγώνα με τα σκληρά ελαστικά, αλλά μπήκε στα pits υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας και τελικά τερμάτισε 9ος. Με τον Lando Norris να παίρνει την 7η θέση, η McLaren επέκτεινε το προβάδισμα της κατά τέσσερις βαθμούς.
«Είχαμε περισσότερο ρυθμό από αυτόν σίγουρα και σαφώς περιμέναμε περισσότερα», δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής της Renault, Marcin Budkowski, στο Motorsport.com.
«Έχοντας ένα μονοθέσιο να εκκινεί από τον 20η θέση δεν βοήθησε. Και οι δύο οδηγοί είχαν τον ρυθμό να τα πάνε καλύτερα, αλλά είχαν κλατάρισμα και αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε ελαστικά. Κανένας από αυτούς δεν ήταν σε θέση να ακολουθήσει τη στρατηγική που είχαμε σχεδιάσει.
«Σκεφτήκαμε να προσπαθήσουμε να φτάσουμε τον Nico μέχρι το τέλος, αλλά με βάση τα δεδομένα και την ευκαιρία να σταματήσουμε κάτω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, αποφασίσαμε να τον βάλουμε για αλλαγή, και νομίζω ότι ήταν η σωστή επιλογή.
«Νομίζω ότι δύο βαθμοί και ο περιορισμός της ζημιάς όσον αφορά τη McLaren δεν είναι τόσο άσχημα, με τον Lando να τερματίζει 7ος. Λαμβάνοντας υπόψη το ρυθμό του μονοθεσίου και το που προκριθήκαμε, ελπίζαμε σε κάτι καλύτερο.»
Ο Hulkenberg παραδέχθηκε ότι πέρασε από το μυαλό του πως ο αγώνας του τελείωσε μετά το pit stop στον πρώτο γύρο.
«Σκέφτηκα “Χριστέ μου, αυτό θα είναι δύσκολο”», είπε χαρακτηριστικά. «Τότε, προφανώς τα καλά νέα ήταν ότι είχα λίγο καθαρό αέρα για τους πρώτους γύρους, έπειτα πέρασα τη Williams, αλλά στη συνέχεια βρέθηκα πίσω από τη Haas, όπου ήταν λίγο δύσκολο να περάσεις, έφθειρα πολύ τα ελαστικά εκεί.
«Η επίδραση πίσω από ένα άλλο μονοθέσιο είναι απλά τεράστια εδώ και αν δυσκολεύεσαι ήδη με τα ελαστικά, είναι σχεδόν αδύνατο.»
Μετά τη δεύτερη αλλαγή, ο Hulkenberg εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ήταν ένας από τους λίγους οδηγούς με φρέσκα ελαστικά στους τελευταίους γύρους.
«Νομίζω ότι στο τέλος υπήρχαν πολλά μονοθέσια με παλιότερα ελαστικά, και προφανώς μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας, ακόμα κι αν έχετε μόνο 10 γύρων πιο φρέσκα ελαστικά, αυτό είναι σημαντικό. Οι οδηγοί που ήταν με ελαστικά 20 γύρων υπέφεραν πολύ περισσότερο, είχαν λιγότερη πρόσφυση και ήμασταν σε θέση να τους επιτεθούμε αρκετά πιο εύκολα .»
Από την άλλη, ο Ricciardo απήλαυσε την αρχική φάση του αγώνα. «Η εκκίνηση ήταν σίγουρα διασκεδαστική», δήλωσε ο Αυστραλός. «Είχα μια έκρηξη εκεί έξω και προσπέρασα μερικά μονοθέσια. Αυτό ήταν καλό, πετυχαίνοντας κάποιες κινήσεις, τις οποίες δεν ένιωθα ότι ήταν πιθανότατα τόσο εύκολες εδώ πριν τον αγώνα.
«Αλλά άρχισα να έχω ένα καλό ρυθμό και να αποκτώ κάποια εμπιστοσύνη, οπότε πήγαινε καλά. Και μετά από αυτό, ήρθε η επαφή με τον Giovinazzi που κατέστρεψε προφανώς τον αγώνα μας.
«Δεν αισθάνθηκα πραγματικά ότι εκείνη τη στιγμή ήταν δικό του λάθος, ούτε ότι ήταν δικό μου. Απλώς ένιωθα ότι ήταν λίγο ατυχές περιστατικό. Λίγο σπινάρισμα νομίζω στην έξοδο. Αλλά εν πάση περιπτώσει, αυτά συμβαίνουν.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!