Ο Max Verstappen αναμένεται να λάβει ποινή θέσεων στο grid του Βελγικού GP καθώς θα λάβει νέα ΜΕΚ, πέραν της δωρεάν κατανομής που έχει κάθε οδηγός για μια σεζόν.
Ποινή 10 θέσεων στο grid του αγώνα της Κυριακής στο Spa-Francorchamps αναμένεται να λάβει ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen, καθώς θα λάβει νέα μονάδα εσωτερικής καύσης στην πλάτη της RB20 του, με την οποία θα ξεπεράσει τον επιτρεπόμενο αριθμό για μια σεζόν.
Έχοντας χάσει μια μονάδα ισχύος στις δοκιμές του Καναδικού GP, πίσω στον Ιούνιο, ο Verstappen φλέρταρε με ποινή για νέα μονάδα. Ο Ολλανδός πήρε την 4η και τελευταία, δωρεάν, μονάδα του στην Ισπανία, ενώ απέμενε ακόμα μισή σεζόν ενόψει.
Έτσι, στη Red Bull προετοιμάστηκαν για μια προσεχή ποινή στο grid, με το Motorsport.com να αποκαλύπτει πως στρατηγικά επιλέχτηκε η ποινή αυτή να ληφθεί στο Spa, καθώς η πίστα δίνει καλές ευκαιρίες για προσπεράσεις, άρα θα ελαχιστοποιήσει τη ζημιά από μια πτώση 10 θέσεων στο grid του αγώνα.
Ο αγώνα στο Spa, όπου οι προσπεράσεις δεν είναι κάτι το δύσκολο, επιλέγεται παραδοσιακά από πολλές ομάδες ώστε να λάβουν ποινές για νέα εξαρτήματα.
Το 2022, θυμίζουμε, πως πάλι η Red Bull είχε επιλέξει να πάρει νέο κινητήρα ο Verstappen. Εκκινώντας από τη 14η θέση, ο πρωταθλητής αναδείχτηκε νικητής στο τέλος, ενώ και πέρσι υπήρχε ποινή στο grid, με τον Verstappen να εκκινεί 6ος. Στο τέλος κέρδισε εκ νέου.
Φέτος, τα πράγματα δεν δείχνουν τόση νηνεμία για τον Verstappen, και μια νίκη δεν φαίνεται πως θα έρθει τόσο εύκολα. McLaren και Mercedes έχουν πιάσει για τα καλά του Κόκκινους Ταύρους, με την ομάδα του Woking να βρίσκεται ήδη μεθυσμένη από το 1-2 στην Ουγγαρία αλλά και με ανεβασμένο ηθικό, καθώς βλέπει την MCL38 να πρωταγωνιστεί σε όλα τα τελευταία GP, ανεξαρτήτως συνθηκών και χαρακτηριστικών πίστας.
Στο Spa, ωστόσο, η Red Bull αναμένει να είναι πιο ανταγωνιστική απ’ ότι στο Hungaroring.
Ο teammate του Ολλανδού, Sergio Perez, βρίσκεται στην ίδια κατάσταση, έχοντας ήδη πάρει την 5η του μονάδα από το Βρετανικό GP. Εκεί, οι καταστροφικές του κατατακτήριες έδωσαν ένα παράθυρο στη Red Bull να φέρει νέο κινητήρα χωρίς ιδιαίτερο κόστος στο grid και τις προοπτικές του Μεξικανού.
Όσο για τον Verstappen, πέραν της ΜΕΚ, βρίσκεται ήδη στο τελευταίο του “δωρεάν” turbo, μπαταρία, ηλεκτρονικά και ηλεκτροκινητήρα, κάτι που σημαίνει πως μάλλον θα υπάρξει μελλοντικά ακόμα μια ποινή για το μονοθέσιο Νο.1.
🗣️ “We have been working as a Team to optimise our performance and get the best out of the car that we possibly can.”
Looking ahead to the #BelgianGP, with Max 🦁#F1 || #BelgianGP 🇧🇪 pic.twitter.com/JcendwoFDr
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) July 24, 2024
Η Red Bull, ακόμα, αναμένεται να επιστρέψει να γυρίσει την RB20 του Verstappen στο προηγούμενο spec της, αφαιρώντας τις αναβαθμίσεις που του είχε φέρει στο Hungaroring. Αιτία είναι η εντελώς διαφορετική πίστα του Spa, όπου δεν μπαίνει σε πρώτο πλάνο η παραγωγή κάθετης δύναμης, μα η αεροδυναμική αποδοτικότητα και η ελαχιστοποίηση της αντίστασης του μονοθεσίου.
“Ήταν μια μεγάλη προσπάθεια απ’ την πλευρά μας να φέρουμε τις αναβαθμίσεις αυτές στον αγώνα”, δήλωσε μετά την Ουγγαρία ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner.
“Θεωρώ πως έχουμε περισσότερη επίδοση να βρούμε απ’ τις αναβαθμίσεις αυτές και υπάρχουν κάποια θετικά που μπορούμε να πάρουμε. Το μονοθέσιο θα επιστρέψει στο προηγούμενο spec του για την επόμενη εβδομάδα (Βέλγιο)”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!