Υποθέσεις για το αν οι αναβαθμίσεις της έχουν επίσης κάνει πιο έντονα κάποια χαρακτηριστικά χαμηλού ελέγχου και πρόσφυσης, οδηγώντας σε περισσότερα οδηγικά λάθη, κάνει η McLaren.
Ο Lando Norris φαινόταν καθ’οδόν προς την pole position το Σάββατο στο Abu Dhabi, ή τουλάχιστον πολύ κοντά σε αυτή, αλλά ολίσθηση στο τρίτο κομμάτι της πίστας κατά την τελευταία του προσπάθεια δεν του επέτρεψε να βελτιώσει καν, αφήνοντάς τον εν τέλει στην πέμπτη θέση για την εκκίνηση σήμερα.
Ο ομόσταβλός του Oscar Piastri ήταν από αυτούς που εκμεταλλεύτηκαν τον κακό γύρο του Norris, παίρνοντας την τρίτη θέση στην κατάταξη, αλλά ο Αυστραλός είχε επίσης θέματα υπερστροφής νωρίτερα στο τριήμερο.
Ο επικεφαλής της McLaren, Andrea Stella, δήλωσε ότι η ομάδα πρέπει τώρα να εξετάσει αν τα μεγάλα πακέτα αναβαθμίσεων, που άλλαξαν τις τύχες της από την Αυστρία και έπειτα, έχουν επίσης φέρει ανεπιθύμητα χαρακτηριστικά στην MCL60.
«Είναι συχνά δύσκολο να καταλάβεις που είναι το οδηγικό στοιχείο ή αν υπάρχει μηχανικό στοιχείο. Υπάρχει κάποιο χαρακτηριστικό του μονοθεσίου που απλά το κάνει τόσο οριακό, τόσο απρόβλεπτο σε κάποιες περιπτώσεις; Οπωσδήποτε, στις συζητήσεις μας πιάσαμε κατευθείαν το ότι πρόσφατα είχαμε μερικά οδηγικά θέματα που έδειχναν πιο συνηθισμένα από ό,τι συνήθως,» σχολίασε ο Stella.
«Υπάρχει κάτι που πρέπει να κοιτάξουμε; Έχουμε κάπου σε αυτές τις εξελίξεις, που οπωσδήποτε έδωσαν καλή πρόσφυση, κάποια στοιχεία που πιθανότατα κάνουν το μονοθέσιο να χάνει υπερβολικά πολλή πρόσφυση, υπερβολικά γρήγορα, υπό κάποιες συνθήκες;
Αυτό είναι μια υπόθεση. Δεν έχει καθόλου να κάνει με αποδείξεις,» συνέχισε. «Αλλά δουλεύεις κατά κάποιον τρόπο με υποθέσεις ώστε να μπορείς να κοιτάξεις τα δεδομένα, να δεις τις πληροφορίες έχοντας κάποιο κλειδί.
Υπάρχει σίγουρα ένα κλειδί που θα χρησιμοποιήσουμε τις επόμενες ημέρες για να δούμε τι θα μάθουμε από αυτές τις καταστάσεις.»
Ελλείψει οδηγικών λαθών, η McLaren έχανε κυρίως χρόνο από τη Red Bull στο δεύτερο κομμάτι της Yas Marina. Αυτό το κομμάτι του γύρου περιλαμβάνει μόνο τρεις αργές στροφές και δύο ευθείες.
Η McLaren έχει αναγνωρίσει ότι η πρόσφυση στις αργές στροφές είναι το πιο αδύναμο χαρακτηριστικό του μονοθεσίου. Αλλά ο Stella διερωτήθηκε επίσης κατά πόσο το μονοθέσιο επηρεάστηκε από τις ρυθμίσεις της πίσω αεροτομής, που δεν εκμεταλλεύονταν ιδανικά το DRS.
«Είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό που βλέπουμε όσον αφορά την τελική ταχύτητα. Αν μη τι άλλο, ξέρουμε ότι έχουμε κάποια δουλειά να κάνουμε με το DRS, ειδικά με την αεροτομή που χρησιμοποιούμε.
Είναι μια αεροτομή που έρχεται από ένα σχετικά παλιό σχέδιο όπου δεν μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε αποτελεσματικά το DRS.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!