«Να κάνετε και διάλειμμα για τσάι τότε!» είπε στον μηχανικό του ο Lewis Hamilton, αγανακτισμένος με τη στρατηγική της ομάδας για την αλλαγή θέσης των μονοθεσίων στην πίστα.
Παρά την 3η θέση του Hamilton στο Sprint του Σαββάτου χάρη στην στρατηγική επιλογή των στεγνών ελαστικών, ο αγώνας για τη Ferrari αποδείχτηκε δύσκολος στο Μαϊάμι, καθώς η Scuderia υστερούσε σε ρυθμό σε σύγκριση με τις McLaren, Red Bull και Mercedes.
Σαν να μην έφτανε αυτό, η πορεία προς την καρό σημαία μόνο απροβλημάτιστη δεν ήταν για την ομάδα και τους οδηγούς της, οι οποίοι αντάλλαξαν δύο φορές θέσεις υπό τις εντολές της ομάδας, με τον Leclerc να τερματίζει τελικά 7ος και τον Hamilton 8ος.
Ο Lewis Hamilton δεν δίστασε να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του στον μηχανικό του, Ricciardo Adami, ξεκινώντας από τον χρόνο που διάλεξε ο Adami για να επικοινωνήσει μαζί του:
Hamilton: «Μην μου μιλάς όταν είμαι μέσα στη μάχη, ρε φίλε! Για όνομα! Στη ζώνη φρεναρίσματος μου μιλάς!»
Έχοντας εκκινήσει με τα Hard ελαστικά, ο Hamilton άλλαξε σε Mediums στο μοναδικό pit stop του αγώνα του και μετά από λίγη ώρα έφτασε τον Leclerc ο οποίος ήταν ακόμη με Hard ελαστικά. Τότε, ο Hamilton άρχισε να πιέζει την ομάδα για εναλλαγή θέσεων:
Hamilton: «Πόσο μπροστά είναι οι υπόλοιποι από τον Charles; Πίσω του, απλά καίω τα ελαστικά μου»
Adami: «Κατανοητό. Ο Antonelli είναι 6 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Charles»
Hamilton: «Θέλετε λοιπόν να κάθομαι εδώ [πίσω από τον Leclerc] για όλο τον αγώνα;»
Adami: «Θα σου απαντήσω αμέσως»
Η απόφαση της Ferrari φυσικά δεν άρεσε στον Hamilton, καθώς του ζήτησαν να παραμείνει πίσω από τον Leclerc και να εκμεταλλευτεί το DRS.
Adami: «Θέλουμε να διατηρήσουμε την απόσταση DRS με τον Charles. Συνεχίζουμε έτσι»
Hamilton: «Είστε… Αυτή δεν είναι καλή συνεργασία. Αυτό θα πω μόνο!»
Στη συνέχεια, ο Hamilton ανέφερε το Grand Prix της Κίνας, τον 2ο αγώνα του 2025, όπου είχε παραχωρήσει τη θέση του στον Leclerc:
Hamilton: «Στην Κίνα έκανα στην άκρη όταν είχατε διαφορετική στρατηγική!»
Αυτό φαίνεται πως έπεισε τη Ferrari να δώσει εντολή για αλλαγή θέσεων, αν και δεν βελτίωσε τη διάθεση του Hamilton, ο οποίος θεώρησε ότι η απόφαση ήρθε πολύ αργά.
Adami: «Εναλλάσσουμε τα μονοθέσια… Αλλάζουμε θέσεις…»
Hamilton: «Κάντε κι ένα διάλειμμα για τσάι επί τη ευκαρία! Έλα τώρα!»
Όταν ο Leclerc τελικά άφησε τον Hamilton να περάσει και να πάρει την 7η θέση, ο Antonelli της Mercedes ήταν σχεδόν 5 δευτερόλεπτα μπροστά.
Adami: «Ο Antonelli είναι 4.9 μπροστά»
Hamilton: «Ε, τώρα έχω χρησιμοποιήσει όλο το ελαστικό!»
Ο Hamilton συνέχισε να πιέζει για να πιάσει τον Antonelli.
Hamilton: «Πλησιάζω ή όχι;»
Adami: «Χρειάζεσαι 30.7 [1:30:700 χρόνο γύρου] για να τον πιάσεις σε 6-7 γύρους»
Hamilton: «Πες μου πού χάνω»
Adami: «Ο Antonelli έκανε 31.7 στον τελευταίο γύρο»
Καθώς όμως ο Hamilton πλησίαζε τη Mercedes, ο Leclerc δεν απομακρυνόταν. Ακολουθούσε από κοντά, εντός του DRS του Hamilton.
Hamilton: «Απόσταση με μπροστά;»
Adami: «2.8. [δευτερόλεπτα] […]»
Σε αυτό το σημείο, οι ρόλοι είχαν αντιστραφεί και ο Leclerc ήταν εκείνος που είχε αρχίσει να παραπονιέται που ήταν πίσω από τον Hamilton. Έτσι, η Ferrari έδωσε εντολή για αλλαγή θέσεων ξανά.
Adami: «Θα εναλλάξουμε τα μονοθέσια στη στροφή 17»
Hamilton: «Δηλαδή δεν πιστεύετε ότι μπορώ να τον φτάσω;»
Adami: «Ναι»
Τελικά οι οδηγοί άλλαξαν και πάλι θέσεις με καθυστέρηση ενός γύρου, λόγω του ότι η Ferrari ενημέρωσε πρώτα τον Leclerc για την αλλαγή αυτή και καθυστέρησε να ενημερώσει τον Hamilton.
Με τον Leclerc να έχει πλέον προσπεράσει τον Hamilton, ο Βρετανός δεχόταν πλέον πίεση από τη Williams του Carlos Sainz, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε την όλη κατάσταση και τον χαμένο χρόνο που κόστισε στις δύο Ferrari. Αυτό οδήγησε σε ένα τελευταίο καυστικό και ειρωνικό σχόλιο από τον Hamilton:
Adami: «Ο Sainz είναι 1.4 πίσω»
Hamilton: «Θέλετε να τον αφήσω να περάσει κι αυτόν;»
Στον τελευταίο γύρο μάλιστα, ο Sainz αποπειράθηκε να προσπεράσει τον Hamilton βουτώντας από την εσωτερική της στροφής 17. Τα δύο μονοθέσια είχαν επαφή, όμως ο Hamilton κράτησε τον έλεγχο της Ferrari του και τερμάτισε στην 8η θέση.
Ο Hamilton δεν απάντησε στο «Καλή προσπάθεια, καλή δουλειά» του Adami μετά τον τερματισμό.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!