Έχοντας ολοκληρώσει αισίως τον 8ο αγώνα της season, η Scuderia δεν έχει βρει ακόμα τον τρόπο ώστε να πάρει κάποια νίκη. Σε αυτό, μόνο ο ρυθμός δε λείπει, τουλάχιστον στον αγώνα, γιατί στις κατατακτήριες έχουμε μία από τα συνηθισμένα. Η Ferrari έχει σοβαρές ελλείψεις σε άλλους τομείς.
Πριν τον αγώνα της Αυστραλίας η Ferrari ήταν απολύτως βέβαιοι ότι φέτος είναι η χρονιά τους. Η χρονιά που μετά από 8 χρόνια θα στεφθούν παγκόσμιοι πρωταθλητές. Βλέποντας και τον ρυθμό που υπήρχε στη Μελβούρνη, οι δηλώσεις αυτές είχαν ξεκάθαρη βάση. Στην Αυστραλία όμως, η Ferrari χάρισε,ουσιαστικά, τη νίκη στην Mercedes, εξαιτίας μίας πολύ κακής στρατηγικής. Μία στρατηγική η οποία έχει εφαρμοστεί και σε Βαρκελώνη, Μονακό, Καναδά και παραλίγο και στο Μπακού. Στο Μπακού η κακή στρατηγική εφαρμόστηκε πάντως για την μία εκ των δύο Ferrari.
Εκτός από τη στρατηγική η οποία δίχως αμφιβολία είναι η χειρότερη δυνατή, λείπει πολύ και ο ρυθμός στις κατατακτήριες. Με εξαίρεση το Μονακό που η ιταλική ομάδα βρέθηκε στο 1.5 δέκατο από την pole, σε καμία άλλη πίστα δεν έχει δείξει να είναι εξίσου ανταγωνιστική. Σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα, φαίνεται πως είναι πιο πίσω και από την Red Bull.
Το τελευταίο, αλλά εξίσου πολύ σοβαρό πρόβλημα, είναι το θέμα της αξιοπιστίας. Τα προβλήματα στην αρχή της χρονιάς είναι γνωστά, ενώ και στο Μπακού ο Raikkonen είχε ένα μηχανικό ζήτημα προς το τέλος του αγώνα.
Έχοντας μείνει όμως 8 αγώνες χωρίς νίκη, δε μπορείς να είσαι σε θέση να δηλώνεις ότι είσαι ακόμα εντός της διεκδίκησης του τίτλου. Γιατί, αν η Mercedes ήταν… η περσινή Mercedes, η διαφορά θα ήταν ήδη στους διπλάσιους βαθμούς. Τα θετικά της Ferrari είναι ότι, δίχως αμφιβολία έχει ρυθμό στον αγώνα, έχει πολύ ικανούς οδηγούς οι οποίοι πιέζουν διαρκώς και υπάρχει η θέληση. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι μπορείς να πάρεις το πρωτάθλημα, αν δε μπορείς να πάρεις κάποια νίκη. Αν στην ιταλική ομάδα δε κρύβεται ένας άσος κάτω από το μανίκι τους, τότε χρειάζεται ένα θαύμα αν θέλει να στεφθεί πρωταθλήτρια το 2016.
Γυρνώντας αρκετά πίσω, το 1999 όταν η Ferrari πήρε το πρωτάθλημα κατασκευαστών ύστερα από 2 δεκαετίες η Ferrari στους 8 αγώνες είχε 3 νίκες, ενώ συνολικά στο πρωτάθλημα πήρε 6. Το 2000, σε 8 αγώνες είχε 5 νίκες. Στο ίδιο χρονικό σημείο, το 2001 είχε 4 νίκες, ενώ το 2002 είχε 6. Το 2002 μάλιστα η Ferrari έσπασε κάθε ρεκόρ καθώς πήρε 15 νίκες σε 17 αγώνες. Στο κλειστό πρωτάθλημα του 2003 η Ferrari είχε 4 νίκες σε 8 αγώνες και το 2004 είχε 7. Το 2007 είχε 4 νίκες σε 8 αγώνες και στο τελευταίο της πρωτάθλημα, το 2008 είχε 5.
Συνεπώς, αν δε πάρεις νίκες δε παίρνεις πρωτάθλημα. Οι ελπίδες μειώνονται αγώνα με τον αγώνα και ταυτοχρόνως τα πράγματα γίνονται ολοένα και πιο δύσκολα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!