Η Ferrari ήλπιζε να κάνει μια “νέα επίθεση” στην Red Bull την φετινή σεζόν, αλλά προς το παρόν η ιταλική ομάδα περιμένει απλά ένα “θαύμα” για να βρεθεί κοντά της.
Στα ιταλικά μέσα ενημέρωσης, το επερχόμενο Grand Prix στη Μελβούρνη θεωρείται, όχι άδικα, ως ένας αγώνας με όχι πολλά περιθώρια νίκης. Η Ferrari, μετά και την άκρως απογοητευτική εμφάνισή της στην Σαουδική Αραβία, δεν αναμένεται να κυνηγήσει τη νίκη.
Μετά τον αγώνα στην Αυστραλία, η Formula 1 έχει ένα μήνα ρεπό. Αυτή η μεγάλη διακοπή προέκυψε μετά την ακύρωση του Grand Prix που ήταν προγραμματισμένο να γίνει στην Κίνα. Ο χρόνος αυτός αναμφίβολα θα χρησιμοποιηθεί από τις ομάδες για να δουλέψουν πάνω σε βραχυπρόθεσμες αναβαθμίσεις, ώστε να “ξεκλειδώσουν απόδοση” από το μονοθέσιο τους. Αυτό φαίνεται πως θα είναι πολύ κρίσιμο για την Scuderia. Οι μακροπρόθεσμες αναβαθμίσεις είναι επίσης ήδη υπό συζήτηση, με περισσότερες από μια ομάδες να σκέφτονται αλλαγή προσανατολισμού στην φιλοσοφία τους…
Σε αυτή την κατεύθυνση, η Ferrari έθεσε σ΄μφωνα με πηγές τον δικό της επικεφαλή για την νέα κινητήρια μονάδα που θα εισαχθεί το 2026! Έτσι, οι εργασίες για την νέα μονάδα ισχύος για το 2026 και μετά έχουν ήδη ξεκινήσει. Αυτοί οι κινητήρες θα είναι κατά 50 τοις εκατό ηλεκτρικοί. Οι Ιταλοί διόρισαν αυτή την εβδομάδα τον Wolf Zimmermann για να ηγηθεί του πρότζεκτ του κινητήρα για το 2026, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η Corriere della Serra. Ο Γερμανός εργαζόταν ήδη στον ορανισμό των Ιταλών.
Ο Zimmermann ήταν επίσης επικεφαλής της σημερινής μονάδας ισχύος, η οποία θεωρείται η ισχυρότερη στο grid (τουλάχιστον σε έναν γύρο), αλλά δεν διαθέτει την απαραίτητη αξιοπιστία. Ο διορισμός του για το έργο του 2026 σημαίνει ότι ο Γερμανός δεν θα μπορεί να συμμετέχει πλέον στην καθημερινή λειτουργία της εμβληματικής ομάδας της Formula 1.
Αυτό γίνεται στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης της Ferrari, που φαίνεται πως γίνεται με πρωτοβουλία του νέου της τεχνικού διευθυντή Ferderic Vasseur και έχει ως κύριο σκοπό την αποδόμηση της ομάδας του Binotto για να έρθει μια αλλαγή στην πορεία των κόκκινων του Maranello.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!