Ο Max Verstappen θεωρεί ότι οι πολλοί χαμένοι γύροι λόγω παραβίασης των ορίων της πίστας στις κατατακτήριες του Grand Prix Αυστρίας έκαναν τους οδηγούς να φαίνονται – αδίκως – σαν ερασιτέχνες.
Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος πήρε την τέταρτη σερί pole position του νωρίτερα σήμερα, κάνοντας γύρο στο 1:04.391, 48 χιλιοστά ταχύτερο από αυτόν του Charles Leclerc.
Οι κατατακτήριες ωστόσο είχαν και έναν πολύ μεγάλο αριθμό ακυρωμένων γύρων λόγω παραβίασης των ορίων της πίστας στις τελευταίες δύο στροφές. Συνολικά, οι χαμένες προσπάθειες έφτασαν τις 47.
Ο Sergio Perez ήταν ίσως αυτός που έχασε τα περισσότερα, καθώς και οι δύο γρήγοροι γύροι του στο Q2 ακυρώθηκαν αφότου το μονοθέσιό του βρέθηκε εκτός των λευκών γραμμών στις στροφές 9 και 10 αντίστοιχα, αφήνοντας τον 15ο και εκτός Q3 για τέταρτη συνεχόμενη φορά.
Ο Verstappen από την πλευρά του έχασε ένα χρόνο στο Q1 εξαιτίας της τελευταίας στροφής, ρίχνοντάς τον 17ο και υποχρεώνοντάς τον να επαναλάβει την προσπάθεια για να περάσει στο Q2.
Η πληθώρα των συμβάντων, κατά τον Ολλανδό, έκανε τους οδηγούς να μοιάζουν ανόητοι και ερασιτέχνες, ενώ στην πραγματικότητα οι συνθήκες ήταν δύσκολες. Υπερασπίστηκε δε τους υπόλοιπους πιλότους.
«Νομίζω ότι η σημερινή μέρα ήταν πολύ ανόητη. Έμοιαζε λες και ήμασταν ερασιτέχνες εκεί έξω, με τον αριθμό γύρων που ακυρώνονταν. Δε νομίζω ότι ήταν καλό για την εικόνα μας σήμερα.
Φυσικά, ο κόσμος μπορεί να πει ‘ναι, τότε να μένετε μέσα από τις λευκές γραμμές’. Λοιπόν, αν ήταν τόσο εύκολο, τότε μπορείτε να πάρετε το μονοθέσιό μου και να προσπαθήσετε. Δε νομίζω ότι είμαστε όλοι ηλίθιοι.»
Ο Verstappen υποστήριξε επίσης ότι η μηδενική ανοχή στο ζήτημα από τους αγωνοδίκες αφαίρεσε όλη τη διασκέδαση από τη διαδικασία, μετατρέποντάς τη σε παιχνίδι επιβίωσης.
Για τις πολλές παραβιάσεις θεωρεί ότι στην πραγματικότητα ευθύνονται τα πολύ βαριά, μακριά και φαρδιά μονοθέσια, σε συνδυασμό με τις γρήγορες στροφές της πίστας.
«Ήταν πολύ δύσκολα εξαιτίας όλων αυτών των ορίων της πίστας. Δεν το κάνουμε επίτηδες, αλλά με αυτές τις ταχύτητες και αυτές τις γρήγορες στροφές, είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να καταλάβεις που είναι η λευκή γραμμή. Γι’αυτό είδατε σήμερα τόσους πολλούς να την παθαίνουν, εμού συμπεριλαμβανομένου.»
Το θέμα ήταν πιθανό να αναφερθεί στη συνάντησης οδηγών και FIA σήμερα το βράδυ, αλλά αυτή ακυρώθηκε για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους. Σε κάθε περίπτωση, η Παρασκευή αποδείχτηκε σπαζοκεφαλιά.
«Ειλικρινά, ήταν ζήτημα επιβίωσης ακόμα και στο Q3. Στο πρώτο μισό, απλά θες να έχεις ένα γύρο σίγουρο. Αυτό βγάζει λίγο εκτός την ευχαρίστηση, αλλά νομίζω ότι καταφέραμε να κάνουμε έναν ικανοποιητικό γύρο.
Ευτυχώς ξεφορτωθήκαμε τα βλακώδη κίτρινα κερμπ επειδή αυτά κατέστρεφαν τα μονοθέσιά μας. Θα επιλυνόταν εύκολα η ιστορία βάζοντας χαλίκι δίπλα στα κερμπ, αλλά αυτό δεν το θέλουν οι μοτοσυκλέτες.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!