Η Pirelli θα πραγματοποιήσει μια πλήρη έρευνα στα ελαστικά των Max Verstappen και Lance Stroll αυτήν την εβδομάδα. Ο Damon Hill του Sky F1 είπε ότι οι οδηγοί έχουν δικαίωμα να ανησυχούν μετά τις αστοχίες ελαστικού στην ευθεία του Baku στα 300+ χλμ / ώρα.
Ο Damon Hill λέει ότι οι οδηγοί της F1 ανησυχούν για τις αστοχίες των ελαστικών στο υψηλής ταχύτητας GP του Azerbaijan.
Ο Lance Stroll της Aston Martin και ο Max Verstappen της Red Bull, ο οποίος ήταν επικεφαλής του αγώνα, υπέστησαν αστοχίες στο αριστερό-πίσω σκληρό ελαστικό, ενώ έτρεχαν με 300+ χλμ / ώρα στην τεράστια ευθεία του Baku.
Η Pirelli θα πραγματοποιήσει εκτεταμένες έρευνες για το τι προκάλεσε τις εκρήξεις στα ελαστικά αυτή την εβδομάδα.
Το αφεντικό της Pirelli, Mario Isola, δήλωσε την Κυριακή το βράδυ ότι η “πρώτη έρευνα” του κατασκευαστή στην πίστα για τις βλάβες των ελαστικών έδειξε ότι κάποια συντρίμμια ίσως είναι η πιθανή αιτία.
Ωστόσο, τόνισε ότι μια πιο εμπεριστατωμένη ανάλυση θα ολοκληρωθεί όταν επιστρέψουν τα ελαστικά στη βάση τους στην Ιταλία αργότερα αυτήν την εβδομάδα.
“Οι πρώτες έρευνες δείχνουν συντρίμμια επειδή το πίσω αριστερό δεν είναι το πιο πιεζόμενο ελαστικό σε αυτή την πίστα. Είναι το πίσω δεξί. Αν μιλάμε για φθορά είναι το εμπρός-δεξιά”, δήλωσε ο Isola, επικεφαλής της Pirelli στην F1, στο Sky Germany.
“Το άλλο σημείο είναι ότι βρήκαμε μια άλλη περικοπή στο πίσω αριστερό ελαστικό από άλλο μονοθέσιο που ευτυχώς δεν έκοψε την κατασκευή. Ήταν ένα πίσω αριστερό από τον Lewis, που ήταν σαφώς ένα κομμάτι από συντρίμμια.”
Ο Isola πρόσθεσε: “Όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο, πρέπει να συλλέξουμε πληροφορίες για να κατανοήσουμε τι συνέβη.”
“Αυτό δεν επρέπει να συμβεί”
Ο Sebastian Vettel, του οποίου ο teammate στην Aston Martin, Stroll, ήταν ο πρώτος που εγκατέλειψε από αστοχία ελαστικού, είπε ότι τα περιστατικά συνέβησαν στο “πιθανώς το χειρότερο μέρος της χρονιάς” στο ημερολόγιο.
“Προφανώς ήμουν στην ασφαλέστερη πλευρά, επειδή τα ελαστικά μου ήταν πιο φρέσκα από ό, τι των υπολοίπων, αλλά όταν ο Max είχε το ίδιο ζήτημα, ήταν ξεκάθαρο ότι… ποιος είναι ο επόμενος; Αυτό είναι κάτι”, δήλωσε ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής, ο οποίος τερμάτισε 2ος στον αγώνα.
“Δεν ξέρω γιατί, αλλά αυτό δεν έπρεπε να συμβεί, νομίζω ότι πρέπει να γίνει λίγη έρευνα γιατί είναι ίσως το χειρότερο μέρος της χρονιάς που θέλεις να το πάθεις αυτό. Θα μπορούσε να πάει μαζικά λάθος, τόσο κοντά και στην είσοδο των pit, στον τοίχο εκεί. Περνάμε με πάνω από 300 χλμ / ώρα.”
Ο Hill είπε επίσης ότι ο Verstappen ήταν τυχερός που έπεσε στο δεξί πλευρικό φράγμα.
“Ο Max ήταν τυχερός γιατί αν πήγαινε στα αριστερά υπάρχει ένα φράγμα που πηγαίνει στον τοίχο, αν είχε πάει εκεί, το ατύχημα θα μπορούσε να ήταν πολύ πιο σοβαρό”, πρόσθεσε ο Hill.
“Ο αντίκτυπος θα μπορούσε να ήταν πολύ βαρύτερος.”
Ο Sergio Perez, νικητής της Κυριακής και teammate του Verstappen, δήλωσε επίσης ότι είναι σημαντικό τα προβλήματα να είναι πλήρως κατανοητά.
“Οι ταχύτητες και η αστοχία εκεί είναι κάτι πολύ ακραίο”, δήλωσε ο οδηγός της Red Bull. Ευτυχώς, τίποτα δεν συνέβη σήμερα, αλλά είναι κάτι που πρέπει να αναθεωρηθεί και να βεβαιωθούμε ότι καταλαβαίνουμε τι συμβαίνει.”
Σε δήλωση το απόγευμα της Κυριακής, ο Isola της Pirelli πρόσθεσε: “Δεν εντοπίστηκαν προειδοποιήσεις ή δονήσεις και κανένα από τα άλλα ελαστικά παρόμοιας ηλικίας ή μεγαλύτερης ηλικίας δεν έδειξε σημάδια υπερβολικής φθοράς.”
“Έτσι, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ότι η ζημιά προκλήθηκε από έναν εξωτερικό παράγοντα, αν και αυτά τα πράγματα δεν πρέπει να συμβαίνουν και μπορούμε να κατανοήσουμε την ανάγκη για απαντήσεις.”
Το άρθρο είναι από το Skysports F1.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!