Την απόδοση του Perez στο τελευταίο στάδιο του αγώνα στη Σιγκαπούρη εκθείασε ο Charles Leclerc, που με εξαίρεση την προβληματική του εκκίνηση, έκρινε την παρουσία της ομάδας ως βελτιωμένη.
Ο Leclerc είπε ότι η εκκίνησή του από την pole «δεν ήταν αρκετά καλή» καθώς ο Perez βρήκε ευκαιρία και τον πέρασε πριν τη στροφή 1. Ενώ και οι δύο οδηγοί αντάλλαξαν ταχύτερους γύρους νωρίς, ο Perez κατάφερε να απομακρυνθεί από τον Leclerc πριν οι οδηγοί αλλάξουν τα ενδιάμεσα τους για slick ελαστικά.
Ο Leclerc μπήκε στα pits για το μεσαίας σύνθεσης ελαστικό στον 34ο γύρο προσπαθώντας να πετύχει undercut στον Perez, αλλά ένα αργό pit stop του κόστισε χρόνο. Ωστόσο, αφού ένα Αυτοκίνητο Ασφαλείας, που προκλήθηκε από τη πρόσκρουση του Yuki Tsunoda στις μπαριέρες στον Γύρο 34, μηδένισε τις διαφορές, ο Leclerc έθεσε τον Perez υπό έντονη πίεση αλλά έμεινε πίσω προς το τέλος, τερματίζοντας 7,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον οδηγό της Red Bull.
Μιλώντας για το γιατί κατέληξε τόσο πίσω, ο Leclerc είπε: «Αρχικά, για να είμαι ειλικρινής, νομίζω ότι με τη Red Bull φαίνεται να έχουμε το πάνω χέρι στους πρώτους γύρους. Σαν να δυσκολεύονται λίγο να φέρουν τα ελαστικά σε σωστή θερμοκρασία, αλλά μόλις βάλουν τα ελαστικά τους στο παράθυρο λειτουργίας, είναι πολύ δυνατοί.»
«Αλλά η διαφορά στο τέλος του αγώνα δεν ήταν τόσο αντιπροσωπευτική. Πίεζα έως ότου η διαφορά ήταν στο 1,5 δευτερόλεπτο, αλλά μετά όταν είδα ότι πέρασε τα 5, απλώς αποφάσισα να τερματίσω με ασφάλεια, οπότε ο ρυθμός δεν ήταν τόσο αντιπροσωπευτικός στο τέλος. Βέβαια, πίεσα αρκετά στην αρχή του stint και πιθανότατα τα ελαστικά μου είχαν υπερθερμανθεί στο τέλος του αγώνα.»
Με τον Carlos Sainz να τερματίζει τρίτος, η Ferrari σφράγισε έναν διπλό τερματισμό στο βάθρο για πρώτη φορά μετά το Grand Prix του Μαϊάμι και ο Leclerc εξήρε τη δουλειά που έκανε η ομάδα του αυτό το Σαββατοκύριακο, πιστεύοντας ότι πήραν τις σωστές αποφάσεις σε έναν δύσκολο αγώνα.
«Αυτό είναι καλό», είπε ο Leclerc όταν ενημερώθηκε για το διπλό τερματισμό στο βάθρο της Ferrari. «Όπως είπα πριν από το Σαββατοκύριακο, προσπαθούμε σε αυτούς τους τελευταίους αγώνες για να βελτιώσουμε την απόδοση μας την Κυριακή, την επικοινωνία, τη στρατηγική μας.»
«Έχουμε ήδη κάνει μερικές αλλαγές. Δεν ήταν εύκολος αγώνας σήμερα, αλλά νομίζω ότι κάναμε τις σωστές επιλογές και είμαι χαρούμενος γι’ αυτό. Μετά, φυσικά, θα κοιτάξουμε την εκκίνηση γιατί εκεί χάσαμε λίγο πολύ τον αγώνα».
Σε ερώτηση εάν το κακό ξεκίνημα του κόστισε τη νίκη, ο Leclerc είπε: «Ίσως. Αλλά είναι μέρος του παιχνιδιού. Η εκκίνηση δεν ήταν αρκετά καλή, αλλά μετά ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας για εμάς να προσπεράσουμε.»
Εκτός των άλλων, ο Μονεγάσκος εξέφρασε την έκπληξη του για το πώς ο Sergio Perez κατάφερε να ξεφύγει τόσο πολύ στο τέλος του αγώνα. Ο Leclerc είπε ότι, όταν ο Perez κατάφερε και βρέθηκε με καθαρό αέρα μπροστά του, τότε τα ελαστικά του ζωντάνεψαν και του έδωσαν ένα μεγάλο πλεονέκτημα.
«Έμεινα πολύ έκπληκτος γιατί, μόλις έχασα το DRS, νομίζω ότι ήταν ακριβώς τη στιγμή που και τα ελαστικά του Checo άρχισαν να λειτουργούν σωστά», είπε. «Δυστυχώς, μετά το έχασα λίγο.»
«Αλλά ναι, πριν από αυτό, όλα ήταν πραγματικά στο όριο. Δηλαδή, στον βρόμικο αέρα, σε τέτοιες συνθήκες, το παραμικρό λάθος, το πληρώνεις πολύ. Έκανα λοιπόν μερικά λάθη.»
«Απλώς προσπαθούσα να είμαι όσο πιο κοντά γινόταν γιατί έπρεπε να κάνω ουσιαστικά το προσπέρασμα στην ευθεία.»
«Δεν μπορούσα πραγματικά να βουτήξω στα φρένα και να φρενάρω αργότερα γιατί δεν ήξερα πραγματικά πώς ήταν η πίστα, στο εσωτερικό. Και δεν ήθελα να πάρω αυτό το ρίσκο.»
«Είχα έναν γύρο όπου ήμουν πολύ κοντά. Και πραγματικά σκέφτηκα να μπω μέσα και να φρενάρω αργότερα. Αλλά για μένα δεν άξιζε τον κόπο. Οπότε περίμενα την κατάλληλη ευκαιρία. Αλλά δυστυχώς δεν έφτασε στο τέλος».
Ο Leclerc βρίσκεται τώρα 104 βαθμούς πίσω από τον Max Verstappen στην βαθμολογία των οδηγών, που σημαίνει ότι η νίκη και ταχύτερος γύρος για τον αντίπαλο του τίτλου στην Ιαπωνία θα δώσει στον Verstappen τον τίτλο, ανεξάρτητα από το πού θα τερματίσει ο Leclerc τον αγώνα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!