Η Honda εξεπλάγη την πιο πρόσφατη απόδοση της στη Formula 1 και λέει ότι δεν υπάρχει «εύκολη απάντηση» στο γιατί αυτή με τη Red Bull είναι τόσο κοντά στις Mercedes και Ferrari.
Ο Max Verstappen κέρδισε το Αυστριακό Grand Prix αυτού του μήνα, δίνοντας την πρώτη νίκη στη Red Bull-Honda και θα έπρεπε να έχει τερματίσει στο βάθρο στο Βρετανικό Grand Prix, ωστόσο χτυπήθηκε από τον Sebastian Vettel χάνοντας έτσι την ευκαιρία αυτή.
Ο Verstappen πίστευε ότι θα μπορούσε να αγωνιστεί για την pole position στο Silverstone, όπου η Red Bull κατά παράδοση είχε σημαντικό έλλειμμα στην υβριδική εποχή των V6, εάν η μονάδα ισχύος του δεν υπέφερε από turbo lag.
Αυτό συνέβη λόγω του Verstappen που προσπάθησε να πατήσει γκάζι πιο γρήγορα από ό,τι μπορούσε να διαχειριστεί ο κινητήρας, μια κληρονομιά από τις βελτιώσεις του μονοθεσίου της Red Bull που την έφεραν πιο κοντά στις δύο κορυφαίες ομάδες.
Ο τεχνικός διευθυντής της Honda στην Formula 1, Toyoharu Tanabe, παραδέχθηκε ότι ήταν έκπληκτος που ήταν τόσο κοντά στο ρυθμό του πρωτοπόρου στο Silverstone και είπε ότι αυτό θα μπορούσε να υποδηλώνει ότι το πακέτο Red Bull-Honda δεν είναι τόσο μακριά από τη Mercedes όσο πίστευε.
«Ίσως, αλλά πρέπει να καταλάβουμε σε ποια στροφή ή σε ποια ευθεία έχουμε έναν καλύτερο χρόνο γύρου ή ταχύτητα», δήλωσε ο Tanabe. «Τότε ίσως μπορούμε να αναλύσουμε τι είναι καλό εδώ και τι ήταν λάθος, ποιο ήταν το έλλειμμα στους τελευταίους επτά ή οκτώ αγώνες».
«Δεν είναι πολύ εύκολο να πούμε, φαίνεται ότι το χάσμα έχει κλείσει σε σχέση με τους προηγούμενους αγώνες, όχι μόνο στον αγώνα, αλλά και στις κατατακτήριες. Αλλά δεν έχουμε ακόμα μια εύκολη απάντηση».
Η νίκη του Verstappen στην Αυστρία αναγνωρίστηκε ως επιτυχία με αξία της, αλλά υποβαθμίστηκε ταυτόχρονα, καθώς η Mercedes υπέφερε από προβλήματα ψύξης.
Η Red Bull έχει περιοριστεί σε περιστασιακές νίκες στην εποχή των υβριδικών κινητήρων V6, καθώς το έλλειμμα του κινητήρα της Renault άφηνε την ομάδα σε υπερβολικά μειονεκτική θέση σε πίστες απαιτητικές σε ισχύ.
Ωστόσο, η Honda έχει σημειώσει πρόοδο καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν και πιστεύει επίσης ότι ο πρόσφατα εισηγμένος κινητήρας Spec 3, ο οποίος ήρθε με μικρή αύξηση ισχύος, έχει βελτιωθεί σε κάθε ένα από τα τρία Grand Prix που έχει χρησιμοποιηθεί.
«Το σημείο εκκίνησης δεν ήταν πολύ κακό σε σχέση με τον πρώτο αγώνα του περασμένου έτους με το νέο κινητήρα», δήλωσε ο Tanabe. «Αυτό σημαίνει ότι έχουμε μάθει πολλά από το προηγούμενο έτος και ότι η ποιότητα βαθμονόμησης βελτιώθηκε από την αρχική λειτουργία. Έχουμε ακόμα περιοχές για να μάθουμε στη πίστα μετά τον αγώνα».
«Σε καταστάσεις δοκιμών και πραγματικές καταστάσεις αγώνες θα μπορούσαμε να μάθουμε κάτι μικρό με το όποιο θα μπορούσαμε να βελτιώσουμε την απόδοσή μας. Στη Γαλλία, την Αυστρία, τη Βρετανία, είχαμε μία βελτίωση».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!