Η Honda παραδέχτηκε πως ήταν “έκπληκτη” από την πρόοδο που έκανε κατά τη διάρκεια του lockdown η Mercedes με τον κινητήρα της.
Η κρίση του COVID-19 και το παγκόσμιο lockdown σήμαινε πως η FIA έκλεισε τα εργοστάσια των ομάδων για την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου. Οι κατασκευαστές μονάδων ισχύος επίσης συμπεριλήφθησαν σε αυτή την κατηγορία.
Μια συμφωνία για πάγωμα της εξέλιξης από τον πρώτο αγώνα της σεζόν, σήμαινε πως όταν έληξε το lockdwon η Honda έπρεπε να τρέξει για να φέρει όσες περισσότερες αναβαθμίσεις μπορούσε στο Αυστριακό GP.
Την περασμένη εβδομάδα, η Red Bull του Max Verstappen ήταν μισό δευτερόλεπτο πιο αργή από τον χρόνο του poleman, Valtteri Bottas, και στον αγώνα, τόσο ο Ολλανδός, όσο και ο Alex Albon υπέφεραν από ηλεκτρικά ζητήματα.
Ωστόσο, η Red Bull δήλωσε πως το θέμα του Verstappen δημιουργήθηκε από μηχανικό ζήτημα, και η μονάδα ισχύος δεν ήταν ο λόγος εγκατάλειψης.
“Κατά την περίοδο κλεισίματος των εργοστασίων, η FIA και όλοι οι κατασκευαστές μονάδων ισχύος συμφώνησαν να κλείσουν για μια περίοδο επίσης”, δήλωσε ο διαχειριστικός διευθυντής της Honda F1, Masashi Yamamoto.
“Έτσι, κλείσαμε το εργοστάσιο και σταματήσαμε την εξέλιξη. Αυτό σήμαινε πως είχαμε μια μικρή αλλαγή στο πρόγραμμα εξέλιξης σε σχέση με όσα προγραμματίσαμε αρχικά. Αλλά αναδομήσαμε το πλάνο και ετοιμαστήκαμε για την επανεκκίνηση τον Ιούλιο”.
“Κατά την αλλαγή κανονισμών μετά την πανδημία του COVID-19, η FIA απαγόρευσε τις αναβαθμίσεις στις μονάδες ισχύος κατά τη διάρκεια της σεζόν, έτσι το spec που χρησιμοποιήσαμε στην Αυστρία θα πρέπει να μείνει ίδιο μέχρι το τέλος του χρόνου”.
“Αρχικά σχεδιάζαμε μια σειρά αναβαθμίσεων κατά τη διάρκεια της σεζόν, έτσι έπρεπε να αλλάξουμε αυτό το πλάνο και να προσπαθήσουμε να τα φέρουμε όλα μαζί πριν το Grand Prix της Αυστρίας, το οποίο ήταν η βασική πρόκληση”.
Ο Yamamoto δήλωσε πως στην Αυστρία, ο κινητήρας της Honda απέδωσε τα αναμενόμενα, αλλά ο βασικός τους αντίπαλος, η Mercedes, έκανε ένα απρόσμενο βήμα εξέλιξης.
“Στις δοκιμές βλέπαμε αυτά που αναμέναμε από τις δυναμομετρήσεις, ειδικά στα μεγάλα stints”, πρόσθεσε ο Yamamoto.
“Έτσι, όλα πήγαιναν όπως τα είχαμε σχεδιάσει, αλλά εκπλαγήκαμε από την πρόοδο που έκανε η Mercedes, ειδικά στις κατατακτήριες, έτσι ήμασταν λίγο έκπληκτοι από τη διαφορά που είχαμε απ’ αυτούς”.
“Ήμασταν πίσω από τη Mercedes στις κατατακτήριες, ωστόσο από την απόδοση στον αγώνα θεωρώ πως μπορούμε να τους ανταγωνιστούμε, τουλάχιστον τις Κυριακές. Αυτό ήταν θετικό, αλλά πρέπει να σιγουρευτούμε πως δε θα έχουμε διάφορα προβλήματα και πάλι”.
“Υπήρξαν ηλεκτρικά ζητήματα και στα δύο μονοθέσια, έτσι ελέγχουμε την ανάκτηση ενέργειας και την ίδια τη μονάδα ισχύος με οποίο τρόπο μπορούμε”.
“Είναι σαφές πως τα συμβάντα που είχαν ο Max και o Alex ήταν διαφορετικά, αλλά μπορούμε να τρέξουμε και πάλι με τις ίδιες μονάδες ισχύος αυτό το Σαββατοκύριακο και έχουμε θέσει αντίμετρα μετά τις έρευνές μας, έτσι ελπίζουμε πως στην ίδια πίστα θα δούμε τα οφέλη αυτών”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!