Ο οδηγός της Toyota LMP1 Jose Maria Lopez λέει ότι το κλατάρισμα που κόστισε σε αυτόν και τους teammates του στο #7 αυτοκίνητο, μια πιθανή νίκη στις 24 Ώρες του Le Mans τον έκανε να “κλαίει στη διαδρομή πίσω στα pits”.
Ο Lopez κρατούσε ένα άνετο προβάδισμα στην #7 Toyota TS050 Hybrid που μοιράζεται με τους Mike Conway και Kamui Kobayashi πλησιάζοντας την τελευταία ώρα, όταν έγινε το κλατάρισμα, για το οποίο πήγε στα pits.
Αλλά ένα ζήτημα αισθητήρων ώθησε την Toyota να αλλάξει το δεξί εμπρός ελαστικό αντί για το δεξί πίσω κατά τη διάρκεια αυτής της στάσης, πράγμα που σημαίνει ότι ο Lopez έπρεπε να φέρει το αυτοκίνητο αργά πίσω στα pits για δεύτερη φορά – μια καθυστέρηση που επέτρεψε στην αδελφή #8 του Kazuki Nakajima να περάσει για να κερδίσει τον αγώνα.
Ερωτηθείς από το Motorsport.com πως αισθάνθηκε στον αργό του γύρο, ο Lopez είπε: “Δεν μπορώ να το περιγράψω, έκλαιγα όλο το δρόμο πίσω στα pits – είναι τόσο οδυνηρό, είναι τόσο οδυνηρό, αλλά έτσι έχει.”
Ο Lopez έχασε λιγότερο χρόνο πριν από την πρώτη του επίσκεψη στα pits, επειδή η πίεση στο κλαταρισμένο ελαστικό δεν είχε μειωθεί δραματικά.
Αλλά έπεσε κάτω από 0,5bar στη δεύτερη φορά, που τον ανάγκασε να οδηγήσει με πιο αργή ταχύτητα για να αποφευχθεί η αποκόλληση του ελαστικού.
Ο Lopez εξήγησε ότι του είχε πει η ομάδα καθώς έφυγε από τα pits ότι ο αισθητήρας θα επαναρρυθμιστεί, αλλά ότι συνειδητοποίησε “λίγα μέτρα” μετά την έξοδο από το pitlane ότι είχε ακόμα κλατάρισμα.
“Είχαμε αφήσει ένα νέο σετ ελαστικών για αυτό το stint γιατί θέλαμε να ελαχιστοποιήσουμε τις πιθανότητες να συμβεί αυτό”, είπε “Είναι πραγματικά παράξενο, γιατί είναι τα τελευταία στάδια, δεν επιτίθεσαι στα kerbs, προσπαθείς να κάνεις τα πάντα τέλεια.
“Μετά το μισό του γύρου, είδα την ειδοποίηση. Δεν ήταν πολύ κακό, γιατί [η πίεση] δεν πήγε πολύ χαμηλά για να μπορέσω ακόμα να φτάσω τα 200χλμ/ω, γι ‘αυτό δεν έχασα πολύ.
“Το πρόβλημα είναι ότι όταν βγήκα ξανά με κλατάρισμα ήταν πολύ χαμηλή η πίεση και ρίσκαρα πολύ να σκάσει το λάστιχο και να χάσω τα πάντα, οπότε έπρεπε να επιστρέψω στα pits με όχι περισσότερο από 50χλμ/ω”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!