Ο Fernando Alonso δεν είχε την τύχη με το μέρος του στις 24 ώρες της Daytona, καθώς κατετάγη στην 38η θέση λόγω προβλημάτων με τα φρένα και σκασμένο ελαστικό στη Ligier που οδηγούσε, έχοντας πάντως πολύ καλό ρυθμό στον αγώνα.
Το αυτοκίνητο # 23 που οδηγούσε ο Ισπανός μαζί με τους team-mates του βρέθηκε μέχρι και την 6η θέση του αγώνα, αλλά τα προβλήματα που αντιμετώπισε δεν επέτρεψαν έναν καλό τερματισμό. Το άλλο πρωτότυπο της United Autosports τερμάτισε στην 4η θέση (και βρισκόταν ένα γύρο πίσω από το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο Alonso πριν εγκαταλείψει), επιβεβαιώνοντας τις ελπίδες που υπήρχαν ακόμη και για το βάθρο.
“Φοβάσαι λίγο, χωρίς αμφιβολία,” είπε στους δημοσιογράφους ο Alonso όταν ρωτήθηκε για την αίσθηση του να χάνεις τα φρένα ενώ οδηγείς κοντά στη τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου.
“Φτάνεις στην πρώτη στροφή – και αυτό συνέβη δύο φορές – και είσαι με 300-310 χ/ω, τότε πατάς τα φρένα και δεν υπάρχουν φρένα!”.
“Ευτυχώς σε αυτό το κομμάτι της πίστας υπάρχει έξοδος διαφυγής. Τη νύχτα όμως δε βλέπεις καθαρά τον τοίχο των ελαστικών και πού είναι ο δρόμος διαφυγής. Έτσι ήταν ακόμα πιο τρομακτικό!”
“Προσπαθείς να φέρεις το αυτοκίνητο πίσω στο γκαράζ επειδή σε μια κούρσα αντοχής αυτό μπορεί να συμβεί και οι μηχανικοί θα προσπαθήσουν να λύσουν το πρόβλημα”.
Παρά τις δυσκολίες, ο Alonso έμεινε ευχαριστημένος από την πρώτη του συμμετοχή σε αγώνα αντοχής, λέγοντας ότι ήταν μια πολύ απολαυστική διαδικασία.
“Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία, όλο το γεγονός – οι δοκιμές, οι κατατακτήριες, οι επανεκκινήσεις, οι στιγμές που οδηγούσες στον αγώνα, η κόπωση τη νύχτα, η μετάβαση από τη νύχτα στην ημέρα … Ήταν πολύ ωραίο να βρίσκεσαι στην πίστα εκείνη τη χρονική στιγμή. Μου άρεσε πραγματικά η διαχείριση της κυκλοφορίας (με τα άλλα αυτοκίνητα), το ίδιο το αυτοκίνητο”.
“Ίσως το πιο ωραίο ήταν το πόσο ανταγωνιστικοί αισθανόμασταν. Επειδή μπαίναμε στον αγώνα χωρίς μεγάλες ελπίδες γιατί δεν είχαμε δείξει καλό ρυθμό ως τότε, ξαφνικά βρήκαμε ρυθμό και όλοι χαμογελούσαν στο γκαράζ! Αυτό ήταν ένα ωραίο συναίσθημα. Η νύχτα ήταν ένα πολύ καλό μέρος του αγώνα. Το αυτοκίνητο ήταν ανταγωνιστικό, ήταν μια έκπληξη γιατί δεν ήμασταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί στις δοκιμές πριν από τρεις εβδομάδες και δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί ούτε αυτήν την εβδομάδα σε καθαρό ρυθμό γύρου”.
Οι φήμες θέλουν τον Alonso να λαμβάνει μέρος στις 24 ώρες του Le Mans φέτος με την Toyota – με τον Ισπανό να είχε τονίσει ότι αυτό θα συνέβαινε μόνο αν απολάμβανε την όλη διαδικασία που εμπεριέχει ένας αγώνας αντοχής – κάτι που συνέβη στη Daytona. Λέτε λοιπόν να τον δούμε και στο Le Mans φέτος;
“Αλλά έχω μια θετική αίσθηση, ακόμη και με όλα τα θέματα που αντιμετωπίσαμε. Μου άρεσε πολύ. Λατρεύω την οδήγηση και όταν οδηγείς οκτώ ή εννέα ώρες σε μία κούρσα, είναι πολύ καλύτερο από μία (ώρα)! Είναι μια πολύ ωραία αίσθηση η οδήγηση 24 ωρών”, είπε ο Ισπανός.
Αυτό σε εμάς λέει ότι μάλλον στην Τοyotα ήδη ετοιμάζουν τη στολή και τα αυτοκόλλητα με τα γράμματα “F. Alonso” !
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!