Οι Brendon Hartley, Earl Bamber και Timo Bernhard πήραν ένα κυρίαρχο αποτέλεσμα με το 1-2 για την Porsche στο Μεξικό για να επεκτείνουν το προβάδισμα τους στη βαθμολογία.
Η Porsche δεν απειλήθηκε ποτέ από την αντίπαλη Toyota κατά τη διάρκεια του αγώνα έξι ωρών, με τις δύο 919 Hybrid να τελειώνουν έναν γύρο μπροστά από τα ιαπωνικά αυτοκίνητα.
Η διαφορά των ηγετών του πρωταθλήματος από τους συμπαίκτες τους Nick Tandy, Andre Lotterer και Neel Jani ήταν μόλις επτά δευτερόλεπτα στην καρό σημαία. Το προβάδισμα για το αυτοκίνητο του Hartley ήταν περίπου στο μισό λεπτό καθώς ο Lotterer έπρεπε να εκτίσει ποινή διέλευσης από τα pit μετά από ένα πρόβλημα με τον περιοριστή ταχύτητας στο pitlane που οδήγησε σε υπερβολική ταχύτητα, αλλά ο Jani έκοψε τη διαφορά από τα 20δ από τον Bernhard στα μισά του, κατά τη διάρκεια του τελικού κομματιού, καθώς ο γερμανός οδηγός πήγαινε πιο ήπια. Η ποινή και η αλλαγή του μετρητή ροής καυσίμου για το νικητήρια αυτοκίνητο ήταν τα μόνα στραβά που αντιμετώπισε η Porsche στο δρόμο για μια τρίτη συνεχόμενη νίκη.
Ο Hartley δήλωσε: “Ήταν μια εκπληκτική κούρσα από την ομάδα της Porsche. Είπα μετά από τα προκριματικά ότι είχαμε ένα σπουδαίο αυτοκίνητο από τους πρώτους γύρους και χρειαζόταν μόνο να κάνουμε μικρές ρυθμίσεις. Η ομάδα έκανε την ζωή των οδηγών μας εύκολη και είχαμε έναν αρκετά ομαλό αγώνα.”
Η Toyota TS050 Hybrid δεν ήταν είχε κάτι ανταγωνιστικό στην Πόλη του Μεξικού, με το αυτοκίνητο να μην είχε αεροδυναμική δύναμη στη πίστα με το μεγάλο υψόμετρο. Η #8 τερμάτισε τρίτη στα χέρια των Sebastien Buemi, Davidson και Nakajima και ήταν έναν γύρο κάτω ήδη από τις τρεις ώρες και 20 λεπτά στον αγώνα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!