Ο Fernando Alonso παραδέχτηκε ότι οι γύροι του στις κατατακτήριες για το Grand Prix του Μονακό περιείχαν ένα «άβολο» επίπεδο ρίσκου ρίσκο καθώς προσπαθούσε να κατακτήσει την πρώτη του pole στη Formula 1 από το 2012.
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ηγήθηκε δύο φορές ενός συναρπαστικού Q3, αλλά και στις δύο περιπτώσεις επικράτησε ο τον Max Verstappen καθώς η υπεροχή του οδηγού της Red Bull στο τελευταίο sector έκρινε εν τέλει την μάχη για την pole.
Μετά τον πρώτο του γρήγορο γύρο στο Q3, ο Alonso ένιωσε ότι «οδήγησε σαν ζώο» προκειμένου να ηγηθεί για λίγο, αλλά έπρεπε να προσπαθήσει ακόμη περισσότερο στον δεύτερο γύρο του στην προσπάθειά του να ανατρέψει τον Verstappen.
Υπολόγισε ότι οι προσπάθειές του μερικές φορές ήταν «πάνω από το όριο» καθώς ήλπιζε να κερδίσει μια πολύ σημαντική pole position στο Μονακό, αλλά βρέθηκε αντιμέτωπος με την αδυναμία της Aston Martin AMR23 στο τελευταίο sector του γύρου.
«Αυξάνουμε το επίπεδο κινδύνου σε ένα άβολο επίπεδο, ας πούμε», δήλωσε ο Alonso, ο οποίος σημείωσε την τελευταία του pole position στη Γερμανία το 2012.
«Νομίζω ότι και οι δύο γύροι στο Q3 ήταν λίγο πάνω από το όριο μερικές φορές, αλλά όλα πήγαν καλά. Το τελευταίο sector φαίνεται να είναι το πιο αδύναμο μέρος της πίστας για εμάς μας».
«Ήμασταν, νομίζω, όγδοοι ταχύτεροι στο τελευταίο sector. Άρα υπάρχει κάτι που συμβαίνει εκεί που πρέπει να το αναλύσουμε λίγο. Ίσως πάμε στη Σιγκαπούρη ή όποια άλλη είναι η επόμενη ευκαιρία [για να το αντιμετωπίσουμε]».
Ο Alonso εξήγησε ότι ήταν σημαντικό να κάνει την προσπάθειά του νωρίς, δεδομένης της τάσης για ατυχήματα στην πίστα του Μόντε Κάρλο, και ήταν χαρούμενος που πέτυχε μία θέση στην πρώτη σειρά εκκίνησης για τον αυριανό αγώνα παρά το συγκριτικό έλλειμμα της Aston Martin στις κατατακτήριες σε σχέση με τον αγωνιστικό της ρυθμό.
Πρόσθεσε ότι η διάρκεια του αγώνα, στους 78 γύρους, θα είναι δύσκολη για το μονοθέσιο και κάλεσε την ομάδα του να διασφαλίσει ότι θα επικεντρωθεί στην σωστή στρατηγική του αγώνα προκειμένου να φέρει τις πιθανότητες υπέρ του.
«Ποτέ δεν ξέρεις εδώ, ξέρεις ότι όλα μπορούν να συμβούν εδώ, πάντα μερικά περιστατικά, κίτρινες ή κόκκινες σημαίες. Επομένως είναι σημαντικό να κάνεις έναν γύρο νωρίς και να είσαι μπροστά», πρόσθεσε.
«Με τον Tsunoda και τον Max να ολοκληρώνουν τους γύρους τους, ήξερα ότι υπήρχε η πιθανότητα να είμαστε δεύτεροι. Αλλά ήμασταν πολύ κοντά στην pole position, οπότε πρέπει να είμαστε χαρούμενοι».
«Ήρθαμε εδώ με κάποιες ανησυχίες σχετικά με την απόδοσή μας τα Σάββατα, φαινόμαστε πολύ καλοί τις Κυριακές και η φθορά των ελαστικών είναι πολύ καλή, με τη σκληρή δουλειά μας, αλλά δυσκολευόμαστε λίγο στα σιρκουί πόλης να πετύχουμε τις θερμοκρασίες στα ελαστικά και να κάνουμε μια καλή προσπάθεια στο Q3».
«Είναι ένας μακρύς αγώνας. Δεν νομίζω ότι θα έχουμε καθόλου ευκαιρίες για προσπεράσματα, καθώς είμαστε στο Μονακό, αλλά είναι ένας πολύ απαιτητικός αγώνας στο μονοθέσιο, στο κιβώτιο ταχυτήτων, στα φρένα».
«Υπάρχουν πολλά πράγματα που χρειαζόμαστε προκειμένου να αντιμετωπίσουμε 78 γύρους, επομένως πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι και να επικεντρωθούμε στο να είμαστε σωστοί στη στρατηγική και στα pitstops».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!