Ο επικεφαλής της Ferrari, Fred Vasseur, επέμεινε πως η ομάδα του έδειξε σημάδια καλού ρυθμού στη Σιγκαπούρη, όμως σε σπάνιες περιπτώσεις, όταν δεν χρειαζόταν οι οδηγοί του να διαχειρίζονται τα διάφορα προβλήματα της SF-25.
Το σερί απογοητευτικών εμφανίσεων της Ferrari απ’ την καλοκαιρινή διακοπή και μέτα συνεχίστηκε για ακόμα έναν αγώνα, το περασμένο Σαββατοκύριακο στη Marina Bay.
Εκεί, Leclerc και Hamilton τερμάτισαν στο 6-8, και ουδέποτε δεν έδειξαν επί της ουσίας πως μπορούσαν να διεκδικήσουν μια θέση στο βάθρο των νικητών.
Ο Leclerc έκανε καλή εκκίνηση, προσπερνώντας τον teammate του αλλά και τον Kimi Antonelli. Σύντομα, ωστόσο, μπήκε “λάσσο” στον ρυθμό του, καθώς πήρε το μήνυμα να αποφύγει το έντονο φρενάρισμα, ώστε να μην υπερθερμαίνονται τα φρένα του.
Όσο για τον Hamilton, το συγκεκριμένο πρόβλημα ήταν πολύ χειρότερο στο τέλος, όταν ο Βρετανός προσπαθούσε να κερδίσει θέσεις με τη μαλακή γόμα. Συνέπεια αυτού ήταν να υπερβεί σε πολλές περιπτώσεις τα όρια της πίστας, παίρνοντας και ποινή 5 δευτερολέπτων στο τέλος, η οποία τον έριξε πίσω απ’ τον Fernando Alonso.
Ο επικεφαλής της ομάδας, Vasseur, που περιέγραψε την κατάσταση ως “άθλια”, παραδέχτηκε πως η ανάγκη για πολύ ιδιαίτερη διαχείριση στα φρένα των μονοθεσίων, περιόρισε πολύ τον πραγματικό ρυθμό των κόκκινων μονοθεσίων.
“Θεωρώ πως κάναμε κάποιους γύρους με εφάμιλλο ρυθμό με τους πρώτους. Όμως, πολύ νωρίς στον αγώνα ζητήσαμε απ’ τον Charles να προχωρήσει σε lift and coast”.
“Σε τέτοιες περιπτώσεις, δεν χάνεις χρόνο μόνο λόγω του lif and coast αλλά και επειδή θα πρέπει πλέον να βρεις ένα άλλο σημείο πέδησης στο τέλος της ευθείας. Και σε όλο τον αγώνα, πρέπει να προσαρμόζουμε και την ισορροπία πέδησης, που επίσης επηρεάζει τα πράγματα”.
“Και στο τέλος, υστερούμε περισσότερο απ’ το σημείο αναφοράς σε σχέση με το ποιες είναι καθαρά οι προοπτικές μας”.
Ο ταχύτερος γύρος του Hamilton, δεν φάνηκε να δίνει κάποια παρηγοριά στον Vasseur, που αποδέχτηκε πως δεν επρόκειτο για αντιπροσωπευτικό επίτευγμα, μιας και ήρθε αργά στον αγώνα, με τη μαλακή γόμα.
“Βάλαμε τα μαλακά στο τέλος. Για μένα, είναι ψεύτικος ταχύτερος γύρος, καθώς δεν βρισκόμασταν στην ίδια κατάσταση με τους άλλους”, αναγνώρισε ο Γάλλος.
“Αυτό που μπορώ να πω είναι πως, όταν πίεζε, υπήρχε καλός ρυθμός. Η διαφορά με τα μονοθέσια μπροστά του συμβάδισε με το δέλτα της μαλακότερης γόμας, αλλά τίποτα περισσότερο απ’ αυτό”.
“Είναι επίσης απογοητευτικό για εμάς, επειδή είδαμε πως, όταν κάναμε τρεις γύρους σερί χωρίς διαχείριση των φρένων, ο ρυθμός μας δεν ήταν καθόλου κακός”.
Singapore, till next time 🌙 pic.twitter.com/8JKqO1UeEV
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) October 6, 2025
Με τον George Russell να θριαμβεύει νικητής αλλά και τον Antonelli να τερματίζει ψηλότερα απ’ τις δύο SF-25, στη Mercedes πλέον έχουν ένα μικρό μαξιλάρι ασφαλείας 27 βαθμών έναντι της Scuderia στη μάχη της 2η θέσης για τους Κατασκευαστές.
Στην προσπάθεια των Ιταλών να ανατρέψουν την κατάσταση, ο Vasseur τόνισε πως είναι υψίστης σημασίας η ομάδα του να λύσει όσα έγιναν στη Σιγκαπούρη, για να υπάρξει βελτίωση στους 6 εναπομείναντες αγώνες για φέτος.
“Εάν δεν μπορούμε να λύσουμε τα ζητήματα, δεν μπορούμε να παλέψουμε. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να λύσουμε τα θέματα οπωσδήποτε ενόψει του επόμενου αγώνα. Την επόμενη εβδομάδα, έχουμε μπροστά μας μια εντελώς διαφορετική ιστορία. Ο επόμενος αγώνας είναι κάτι διαφορετικό, όμως και πάλι θα πρέπει να εκτελέσουμε σωστά τα πάντα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!