Οι οδηγοί της McLaren, Lando Norris και Oscar Piastri, αντιμετώπισαν χθες στον Καναδά το πιο δύσκολο 2025 για τους ίδιους και την ομάδα τους.
Όντας για το μεγαλύτερο κομμάτι της φετινής σεζόν η πιο κυρίαρχη ομάδα, η McLaren δεν είχε χθες μια αντίστοιχη ημέρα στο Circuit Gilles Villeneuve, όπου τόσο στο FP1 όσο και στο FP2 δεν βρέθηκε στην κορυφή.
Η καλύτερη θέση που μπόρεσε μια MCL39 να βρεθεί ήταν η δεύτερη του Norris στο Practice 2, 28 χιλιοστά πιο αργός απ’ τον χρόνο του George Russell, όμως με τη C6 γόμα. Την ίδια στιγμή, ο χρόνος του οδηγού της Mercedes είχε γίνει με τη C5.
Ο Norris ελπίζει να βρεθεί βελτίωση μετά και τις αλλαγές το βράδυ της Παρασκευής, αναφέροντας: “Είμαστε λίγο εκτός ρυθμού σε σχέση με άλλους, και δυσκολευτήκαμε να κάνουμε συνολικά έναν καλό και σταθερό γύρο. Έκανα μόλις έναν καλό γύρο σε όλη τη διαδικασία. Ναι, λοιπόν, έχουμε μπροστά μας δουλειά να κάνουμε”.
“Η πίστα είναι δύσκολη, ήταν σίγουρα η χειρότερη Παρασκευή μας για φέτος, θα έλεγα. Ίσως όχι από πλευράς απόστασης απ’ την κορυφή, αλλά πολύ πιο δύσκολο να πετύχουμε ένα σταθερό αποτέλεσμα. Ναι, δεν απέχουμε (απ’ την κορυφή) πολύ, αλλά πρέπει να κάνουμε το μονοθέσιο πιο εύκολο προς την οδήγηση”.
Οι παραπάνω ανησυχίες ήρθαν παρά το γεγονός πως η McLaren ήταν απ’ τις λίγες ομάδες που έφεραν αναβαθμίσεις στο Μόντρεαλ. Η αλλαγή ήρθε στην εμπρός πτέρυγα, με την ομάδα να χρησιμοποιεί σε Imola και Βαρκελώνη μια τροποποιημένη για να μειώσει την ευκαμψία της, στην οποία ωστόσο δεν παρατήρησε μεγάλες αρνητικές επιπτώσεις. Για τον Καναδά, ήρθε νέο σχέδιο εμπρός πτέρυγας, με στόχο να διευρύνει το παράθυρο λειτουργίας του μονοθεσίου.
Στις επίσημες τεχνικές σημειώσεις της FIA πριν τον αγώνα, αναφέρεται πως η McLaren έφερε “μια αναθεωρημένη γεωμετρία στην εμπρός πτέρυγα, με στόχο τη βελτιωμένη αεροδυναμική επίδοση σε μεγαλύτερο εύρος συμπεριφορών, μέσω της ανασχεδίασης των κυρίως στελεχών, όπως επίσης και της εισαγωγής ‘ουρών γοργόνας’ στα κάθετα σκέλη της πτέρυγας”.
Μετά και τα δοκιμαστικά της Παρασκευής, ωστόσο, ο Norris δήλωσε πως η ομάδα του ίσως και να γύριζε στον προηγούμενο σχεδιασμό, αφήνοντας πίσω αυτό το νέο σχέδιο για την ώρα.
“Αυτό είναι κάτι που πρόκειται να δούμε αναλυτικά το βράδυ”, απάντησε ο Βρετανός, όταν ρωτήθηκε σχετικά.
“Η αίσθηση είναι αρκετά παρόμοια, ειλικρινά, αλλά είναι δύσκολο να ισχυριστώ κάτι τέτοιο από μια μόνο πίστα. Θεωρώ πως πρέπει να δοκιμαστεί σε πολλές ακόμα. Είναι αρκετά μοναδική η συγκεκριμένη πίστα, ειδικά με το πόσα κερμπ, εξογκώματα και χαμηλή πρόσφυση έχει”.
“Είναι λίγο νωρίς, λοιπόν, να αποφανθούμε, αλλά όλες οι αλλαγές στοχεύουν για να κινηθεί το μονοθέσιο προς τη σωστή κατεύθυνση για να πάρω την αίσθηση που θέλω. Αυτό είναι το επιθυμητό. Θα έλεγα, όμως, πως είναι μια δύσκολη μέρα, πιθανώς μια απ’ τις πιο περίπλοκες που είχαμε φέτος”.
“Η Mercedes δείχνει πολύ γρήγορη εδώ, όπως ήταν και πέρυσι. Πέρυσι, ήταν άνετα οι ταχύτεροι, έτσι και φέτος αναμένουμε να είναι ξανά γρήγοροι. Το απέδειξαν σήμερα, αλλά παραπονιέμαι που δεν είμαι πρώτος, ενώ βρισκόμαστε σχετικά κοντά τους”.
“Αυτή τη στιγμή δεν θα έλεγα πως είμαστε οι ταχύτεροι, αλλά ποτέ δεν ξέρεις”.
Hopping out after FP2 👊#McLaren | #CanadianGP 🇨🇦 pic.twitter.com/wHIwvyON6J
— McLaren (@McLarenF1) June 13, 2025
Ο έτερος οδηγός της McLaren, Oscar Piastri, και πρωτοπόρος της βαθμολογίας, παραδέχτηκε επίσης πως ήταν μια δύσκολη ημέρα. Ωστόσο, δεν θεωρεί πως αυτά είναι αρκετά για να αμφισβητήσει την επίδοση στο Μόντρεαλ και να πανικοβληθεί.
“Ξεκάθαρα, η κατάσταση (την Παρασκευή) τελείωσε πολύ καλύτερα απ’ όσο άρχισε”, δήλωσε για τον δικό του ρυθμό ο Αυστραλός στο Μόντρεαλ.
“Θεωρώ όμως πως έχουμε μπροστά μας κάποιες βελτιώσεις να κάνουμε. Ήταν κάπως δύσκολη μέρα, απλά προσπαθώντας να βρούμε το σωστό παράθυρο λειτουργίας. Θεωρώ πως πάμε προς καλό σημείο, αλλά πρέπει ακόμα να συνεχίσουμε να προσπαθούμε”.
“Οι αναβαθμίσεις έδωσαν τα αναμενόμενα νομίζω, αλλά ελπίζω πως μπορούμε να βρούμε και κάτι παραπάνω. Θεωρώ πως από το FP1 στο FP2 βελτιωθήκαμε αρκετά. Πρέπει να σιγουρευτούμε πως θα κάνουμε ένα αντίστοιχο βήμα βελτίωσης μέσα στο βράδυ. Δεν χρειάζεται να σηκώσουμε συναγερμό, απλά προσπαθούμε να φέρουμε το μονοθέσιο σε ένα καλύτερο παράθυρο, αλλά και εμένα σε ένα καλύτερο παράθυρο επίδοσης”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!