Η #8 Audi των Lucas di Grassi, Loic Duval και Oliver Jarvis έχει εξασφαλίσει την pole για τις 6 Ώρες του Fuji στο WEC, για λίγο κερδίζοντας την ταχύτερη εκ των Porsche.
Η συνδυασμένη προσπάθεια των Di Grassi και Duval ήταν στο 1:23.570δ, αρκετή για να νικήσει τους Mark Webber και Timo Bernhard στη #1 Porsche κατά 0.025δ στο αποκορύφωμα της περιόδου.
Ήταν ο di Grassi που καθόρισε τον αρχικό ρυθμό, με τον Βραζιλιάνο να κάνει την πίστα του Fuji στο 1:23.854δ για να θέσει την #8 Audi R18 e-tron quattro ένα δέκατο μπροστά από τον Kazuki Nakajima στην #5 Toyota.
Η πίεση ήταν στον Duval για να ταιριάξει με το ρυθμό του teammate του, αλλά ο Γάλλος έκανε αρκετά για να αποκρούσει την επίθεση της #1 Porsche, η οποία έκανε ένα γρήγορο γύρο στα χέρια του Webber πριν ο αυστραλός παραδόσει το τιμόνι στον Bernhard – ο οποίος με τη σειρά του έδωσε την #1 919 Hybrid πίσω στον Webber αργότερα.
Η Toyota κλείδωσε τη δεύτερη σειρά, με την #5 των Sebastien Buemi και Nakajima να καταλήγει 0.169δ εκτός ρυθμού, αλλά 0.042δ μπροστά από την αδελφή των Kamui Kobayashi και Stephane Sarrazin.
Χωρίς καλό ρυθμό του #8 αυτοκίνητου, οι Andre Lotterer και Benoit Treluyer θα μπορούσαν να εξασφαλίσουν μόνο την πέμπτη θέση στην #7 Audi R18 e-tron quattro, μπροστά από την #2 Porsche των Neel Jani και Marc Lieb.
Qualifying results – LMP1 & LMP2:
Pos | # | Drivers | Car | Class | Laps | Time |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 8 | ![]() ![]() ![]() |
Audi R18 | LMP1 | 11 | 1’23.570 |
2 | 1 | ![]() ![]() ![]() |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 10 | 1’23.595 |
3 | 5 | ![]() ![]() ![]() |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 11 | 1’23.739 |
4 | 6 | ![]() ![]() ![]() |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 11 | 1’23.781 |
5 | 7 | ![]() ![]() ![]() |
Audi R18 | LMP1 | 9 | 1’23.856 |
6 | 2 | ![]() ![]() ![]() |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 11 | 1’24.134 |
7 | 13 | ![]() ![]() ![]() |
Rebellion R-One | LMP1 | 9 | 1’28.837 |
8 | 4 | ![]() ![]() ![]() |
CLM P1/01 | LMP1 | 9 | 1’29.827 |
9 | 26 | ![]() ![]() ![]() |
Oreca 05 | LMP2 | 10 | 1’31.698 |
10 | 36 | ![]() ![]() ![]() |
Alpine A460 | LMP2 | 12 | 1’31.919 |
11 | 30 | ![]() ![]() ![]() |
Ligier JS P2 | LMP2 | 12 | 1’31.945 |
12 | 42 | ![]() ![]() |
Gibson 015S | LMP2 | 12 | 1’32.007 |
13 | 43 | ![]() ![]() ![]() |
Ligier JS P2 | LMP2 | 11 | 1’32.128 |
14 | 44 | ![]() ![]() ![]() |
Oreca 05 | LMP2 | 11 | 1’32.214 |
15 | 45 | ![]() ![]() ![]() |
Oreca 05 | LMP2 | 11 | 1’32.536 |
16 | 31 | ![]() ![]() ![]() |
Ligier JS P2 | LMP2 | 11 | 1’32.932 |
17 | 37 | ![]() ![]() ![]() |
BR01 | LMP2 | 12 | 1’33.046 |
18 | 27 | ![]() ![]() ![]() |
BR01 | LMP2 | 11 | 1’33.133 |
19 | 35 | ![]() ![]() ![]() |
Alpine A460 | LMP2 | 12 | 1’33.472 |
Qualifying results – GTE
Cla | # | Drivers | Car | Class | Avg Time |
---|---|---|---|---|---|
1 | 66 | ![]() ![]() |
Ford GT | LMGTE PRO | 1’37.681 |
2 | 67 | ![]() ![]() |
Ford GT | LMGTE PRO | 1’37.725 |
3 | 71 | ![]() ![]() |
Ferrari 488 GTE | LMGTE PRO | 1’38.010 |
4 | 51 | ![]() ![]() |
Ferrari 488 GTE | LMGTE PRO | 1’38.103 |
5 | 95 | ![]() ![]() |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE PRO | 1’38.175 |
6 | 97 | ![]() ![]() |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE PRO | 1’38.442 |
7 | 77 | ![]() ![]() |
Porsche 911 RSR (2016) | LMGTE PRO | 1’38.910 |
8 | 98 | ![]() ![]() ![]() |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE AM | 1’39.490 |
9 | 83 | ![]() ![]() ![]() |
Ferrari F458 Italia | LMGTE AM | 1’39.863 |
10 | 50 | ![]() ![]() ![]() |
Chevrolet Corvette C7-Z06 | LMGTE AM | 1’39.956 |
11 | 88 | ![]() ![]() ![]() |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 1’40.587 |
12 | 78 | ![]() ![]() ![]() |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 1’40.834 |
13 | 86 | ![]() ![]() ![]() |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 1’41.734 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!