Η ακρόαση της διαμαρτυρίας της Renault εναντίον της Racing Point, σχετικά με τη νομιμότητα της RP20 θα λάβει χώρα σήμερα στο Silverstone.
Η Renault έχει καταθέσει επίσημη διαμαρτυρία στη FIA εναντίον της RP20 και στα τρία τελευταία Grand Prix σε Αυστρία, Ουγγαρία, Μεγάλη Βρετανία.
Η Renault αμφισβητεί τη νομιμότητα της RP20 σχετικά με την ανεξαρτησία του σχεδιασμού των φρένων, εν μέσω ανησυχιών σχετικά με πιθανή συνεργασία της Racing Point και της Mercedes.
Η Racing Point έχει ανοιχτά δηλώσει πως τα σχέδια της RP20 έχουν βασιστεί στην W10, το περσινό μονοθέσιο της Mercedes δηλαδή. Τόνισαν όμως από την ομάδα πως τα πάντα είναι εναρμονισμένα με τους κανονισμούς.
Η FIA κάλεσε αντιπρόσωπους της Racing Point, της Renault και της Mercedes να συναντηθούν στο Silverstone σήμερα, ημέρα Τετάρτη, λίγο πριν το Grand Prix της 70ης επετείου του αθλήματος, που θα γίνει αυτό το Σαββατοκύριακο στην βρετανική πίστα. Η ακρόαση ξεκινά στις 11:30 π.μ. τοπική ώρα.
Ο τεχνικός διευθυντής της Racing Point, Andrew Green, δήλωσε την περασμένη εβδομάδα πως δεν υπήρχε κάποιο “πράγμα προς διευκρίνηση” και πως η υπεράσπιση της ομάδας ήταν “πολύ ισχυρή”.
Εάν η Racing Point κριθεί ένοχη, θα χάσει τα αποτελέσματα από τους τελευταίους 3 αγώνες, όπου και κατατέθηκαν διαμαρτυρίες.
Ενώ η Renault είναι η μοναδική ομάδα που επίσημα έχει καταθέσει διαμαρτυρία εναντίον της Racing Point, πολλές άλλες αντίπαλες ομάδες έχουν δηλώσει πως ανησυχούν σχετικά με τη φιλοσοφία της ανοιχτής αντιγραφής του σχεδίου άλλης ομάδας τόσο εξόφθαλμα.
Ο επικεφαλής της McLaren, Andreas Seidl, δήλωσε πως η F1 ρισκάρει να γίνει ένα “πρωτάθλημα αντιγραφών” εάν οι κανονισμοί δεν διευκρινιστούν και αυστηροποιηθούν, ενώ η Renault δήλωσε πως η συγκεκριμένη περίπτωση θα καθορίσει πως θα προσεγγιστούν τα μελλοντικά μοντέλα των ομάδων στο άθλημα.
Ερωτώμενος σχετικά με τη διαμαρτυρία και την επίπτωσή της στο μέλλον της F1, ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, δήλωσε στο Motorsport.com πως θα ήταν “πολύ λάθος” το να σχολιάσει επί του θέματος, αλλά τόνισε τη σημασία των ομάδων να παραμένουν ανεξάρτητοι κατασκευαστές.
“Πάντα υπήρχε η αίσθηση πως στη Formula 1, οι 10 ομάδες θα πρέπει να φτιάχνουν το δικό τους μονοθέσιο”, δήλωσε ο Γάλλος.
“Αλλά ιστορικά, στη Formula 1 υπάρχουν φωτογράφοι και άνθρωποι που βγάζουν φωτογραφίες και βλέπουμε ομοιότητες μεταξύ ενός μονοθεσίου και ενός άλλου. Είναι μέρος της ιστορίας της F1”.
“Αλλά για να γίνω πιο ακριβής, αρχικά, δεν έχω την ικανότητα να κρίνω αυτή τη διαμαρτυρία. Αλλά είμαι πολύ αισιόδοξος πως οι άνθρωποι που θα την κρίνουν έχουν την ικανότητα να κάνουν τη σωστή κρίση”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!