Ο Carlos Sainz έλαβε ποινή για το Grand Prix της Formula 1 του Μαϊάμι, αφού τιμωρήθηκε επειδή προκάλεσε σύγκρουση με τον Oscar Piastri.
Ο οδηγός της Ferrari είχε τελειώσει τον αγώνα γύρω από το Hard Rock Stadium στην τέταρτη θέση, πίσω από τον Charles Leclerc, αλλά έπεσε μία θέση πίσω από τον Sergio Perez της Red Bull στην αναθεωρημένη κατάταξη, αφού έλαβε ποινή πέντε δευτερολέπτων.
Ο Sainz είχε φτάσει στην τέταρτη θέση μετά από μια μακροχρόνια μάχη με τον οδηγό της McLaren, Piastri, ο οποίος είχε ξεπεράσει τον Leclerc για να τρέξει δεύτερος νωρίς πριν μια παρέμβαση αυτοκινήτου ασφαλείας αλλάξει τη στρατηγική προοπτική του αγώνα και βοήθησε τον Lando Norris να σημειώσει την παρθενική του νίκη στη F1.
Με το δίδυμο να μάχεται για την τέταρτη θέση, ο Sainz έμεινε οργισμένος αφού ο Piastri έμεινε ατιμώρητος για αυτό που ο Ισπανός αντιλήφθηκε ότι ήταν μια υπερβολικά αμυντική κίνηση στη στροφή 11, όταν βγήκε εκτός πίστας.
Μετά από επίμονα ραδιοφωνικά μηνύματα που αμφισβητούσαν γιατί δεν υπήρχε ποινή, ο Sainz επέστρεψε στην επίθεση όταν πληροφορήθηκε ότι δεν θα γινόταν περαιτέρω έρευνα.
Κλείνοντας την διαφορά με τον Piastri και με το DRS προς τη στροφή 17, ο Sainz πέταξε στην εσωτερική αλλά μια ολίσθηση του πίσω μέρος του μονοθεσίου του τον οδήγησε στο να σπάσει την μπροστινή πτέρυγας της McLaren. Αυτό ανάγκασε τον Piastri να μπει στο pitstop για μια νέα πτέρυγα, με αποτέλεσμα να του κοστίσει κάθε ευκαιρία για βαθμούς.
Αφού ερεύνησαν το περιστατικό, οι αγωνοδίκες διαπίστωσαν ότι ο Sainz ήταν ένοχος για την πρόκληση σύγκρουσης και του επέβαλλαν ποινή πέντε δευτερολέπτων, καθώς και έναν βαθμό ποινής.
Η αναφορά των αγωνοδίκων έγραφε: «Ήταν ξεκάθαρο για εμάς ότι το αυτοκίνητο 55 έφταιγε για τη σύγκρουση.
“Στην προσπάθεια προσπέρασης, το αυτοκίνητο 55 φρέναρε αργά, έχασε το apex και στη διαδικασία έχασε το πίσω μέρος, με αποτέλεσμα τη σύγκρουση. Αν και το αυτοκίνητο 81 προσπαθούσε να στρίψει για να αντιμετωπίσει την προσπάθεια προσπέρασης, το αυτοκίνητο 81 έδωσε αρκετό χώρο στο αυτοκίνητο 55.
“Υπό τις συνθήκες, βρίσκουμε ότι το αυτοκίνητο 55 ευθύνεται κυρίως για τη σύγκρουση.”
Η έκθεση τονίζει, ωστόσο, ότι «ελαφρυντικοί παράγοντες» προκάλεσαν το περιστατικό, προσθέτοντας: «Το γεγονός ότι εκτός από την ελαφρά απώλεια ελέγχου του πίσω μέρους από το αυτοκίνητο 55, η σύγκρουση πιθανότατα δεν θα είχε συμβεί και θα ήταν σκληρή, αλλά καλή μάχη.
“Η τυπική ποινή για μια σύγκρουση είναι 10 δευτερόλεπτα με 2 βαθμούς ποινής. Υπό το φως των ελαφρυντικών περιστάσεων, επιβάλλουμε ποινή 5 δευτερολέπτων με 1 βαθμό ποινής.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!