Ο Charles Leclerc παραδέχτηκε πως ήταν “πολύ ασταθής” καθώς υστερούσε σε ρυθμό από τον teammate του, Carlos Sainz, στις κατατακτήριες του Πορτογαλικού Grand Prix.
Από τους οδηγούς που άλλαξαν ομάδα το 2021, ο Sainz είναι χωρίς αμφιβολία αυτός που δείχνει να έχει προσαρμοστεί καλύτερα μέχρι στιγμής. Η εντύπωση αυτή μάλιστα ενισχύθηκε από τις κατατακτήριες του Σαββάτου στο Portimao.
Ο Ισπανός ήταν εντυπωσιακός στις ελεύθερες δοκιμές και σε όλες τις τρεις περιόδους των κατατακτηρίων, καθώς ουδέποτε βρέθηκε εκτός πρώτης επτάδας και εν τέλει κατάλαβε την 5η θέση για το grid του σημερινού αγώνα.
Τις πρώτες δύο μέρες στην Πορτογαλία οι δύο Ferrari βρίσκονταν αρκετά κοντά, αλλά στο Q3 ο Leclerc, ο οποίος βρίσκεται φέτος στην τρίτη του σεζόν με τη Ferrari, δεν κατάφερε να κάνει κάτι καλύτερο από την 8η θέση, δυόμιση δέκατα πίσω από τον χρόνο του ομόσταβλού του.
“Ναι δυσκολεύτηκα, ήμουν πραγματικά ασταθής”, δήλωσε στο Sky Italia ο Μονεγάσκος μετά το τέλος της χτεσινής διαδικασίας. “Συνήθως όταν έρχονται οι κατατακτήριες είμαι αρκετά σίγουρος πως θα κάνω έναν καλό γύρο. Αντίθετα, σήμερα αυτό δεν συνέβη”.
“Ευτυχώς έκανα τον καλό μου γύρο στο Q2 με τη μέση γόμα, κάτι που θα μας βοηθήσει αύριο στον αγώνα”.
“Αλλά στο Q3 δεν ήμουν στο σωστό επίπεδο. Ο Carlos έκανε καλή δουλειά και ας ελπίσουμε αύριο πως επειδή αυτός ξεκινάει λίγο πιο μπροστά με τη μαλακή γόμα και εγώ με τη μέση, πως θα έχουμε έναν καλό αγώνα”.
#Quali results ?#Carlos55 P5️⃣#Charles16 P8️⃣#essereFerrari ? #PortugueseGP pic.twitter.com/4k9lw504yA
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) May 1, 2021
Από τη μεριά του, ο Sainz έλαβε θάρρος από την απόδοσή του εν συγκρίσει με του Leclerc, καθώς στην Imola τερμάτισε ακριβώς πίσω από τον teammate του, σε διάταξη 4-5.
“Είναι καλό σημάδι”, δήλωσε ο 26χρονος που έγινε οδηγός της Ferrari μετά τη διετή του θητεία στη McLaren. “Και αυτό επειδή γνωρίζω πως ο Charles κάνει εξαιρετική δουλειά στις κατατακτήριες, κάνει απίστευτους γύρους”.
“Έτσι είναι καλή αίσθηση (η 5η θέση), αλλά προσηλώνομαι στις αισθήσεις μου, στη βελτίωση του οδηγικού μου στυλ, το στήσιμό μου”.
“Σήμερα δοκίμασα πολλά πράγματα για να αλλάξω την αίσθηση του μονοθεσίου και να δω πως αυτό συμπεριφέρεται. Βρήκαμε κάποια πράγματα που δούλεψαν και μου επέτρεψαν να πάω πιο γρήγορα”.
Ωστόσο, ο Sainz, που χρειάστηκε μια δεύτερη προσπάθεια με τη μαλακή γόμα ώστε να σιγουρέψει την είσοδο στο Q3, θεωρεί πως ο ομόσταβλός του θα έχει το πάνω χέρι στον αγώνα από πλευράς ελαστικών.
“Για να πω την αλήθεια, ζηλεύω λίγο που ο Charles θα ξεκινήσει με τη μέση γόμα”, πρόσθεσε ο Ισπανός.
“Η αίσθηση με τη μέση γόμα (στο Q2) ήταν πραγματικά καλή, αλλά στον δεύτερο γύρο μου έπεσα πάνω στον Kimi στην πίστα, έκανα λάθος και δεν είχα καλό γύρο. Για να είμαι σίγουρος πως θα έμπαινα στο Q3 επιλέξαμε να κάνουμε τον (τελευταίο) γύρο με τη μαλακή”.
“Αύριο θα έχουμε μειονέκτημα με τη μαλακή γόμα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!