Η θεωρητικώς ταχύτερη στρατηγική για το Grand Prix του Μονακό των 78 γύρων είναι μιας στάσης: δεν υπάρχουν εκπλήξεις εκεί. Αλλά υπάρχει ένα πολύ ευρύ παράθυρο στάσης, λόγω της χαμηλής φθοράς των ελαστικών και της υποβάθμισης σε αυτή την πίστα που είναι γνωστή για την χαμηλή της ενέργεια.
Έτσι, ο πιο γρήγορος τρόπος είναι να ξεκινήσεις από τη μαλακή σύνθεση και στη συνέχεια να μεταβείς στο σκληρό ελαστικό σε οποιοδήποτε σημείο μεταξύ των γύρων 10 και 22, σύμφωνα με τις τακτικές ανάγκες κάθε ομάδας. Αυτό το ευρύ παράθυρο σημαίνει επίσης ότι οι ομάδες θα μπορούσαν ενδεχομένως να επωφεληθούν πλήρως από μια περίοδο ασφαλείας αυτοκινήτου: μια μεγάλη πιθανότητα στο Μονακό.
Μία ελαφρώς πιο αργή στρατηγική είναι να ξεκινήσεις στο μαλακό ελαστικό και στη συνέχεια να μεταβείς στο μεσαίο σε οποιοδήποτε σημείο μεταξύ των γύρων 18 και 25. Προφανώς αυτό απαιτεί λίγο περισσότερη διαχείριση των ελαστικών, καθώς συνεπάγεται ότι θα συνεχίσεις το υπόλοιπο του αγώνα σε μια μαλακότερη σύνθεση.
Τέλος, υπάρχει η διπλή στάση – αλλά αυτό θα ήταν σημαντικό μόνο αν η φθορά στο μαλακό είναι υψηλότερη από την αναμενόμενη, ίσως με υψηλότερες θερμοκρασίες. Σε αυτή την περίπτωση, θα ήταν δύο κομμάτια στο μαλακό από 10 έως 12 γύρους έκαστος, ακολουθούμενα από ένα τελικό κομμάτι στο σκληρό ελαστικό.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!