Ο Carlos Sainz πιστεύει ότι η απόδοση της Ferrari δεν ήταν αρκετά καλή αφού αναγκάστηκε να αφαιρέσει ξανά τις τελευταίες της αναβαθμίσεις από το μονοθέσιό της στη Formula 1
Ο Carlos Sainz λέει ότι η Ferrari έχασε “δύο ή τρεις μήνες” από την ανάπτυξη μονοθεσίων της Formula 1 αφού επέστρεψε στις προδιαγραφές της Imola για το Βρετανικό Grand Prix.
Οι προηγούμενες αναβαθμίσεις της Ferrari στη Βαρκελώνη, οι οποίες περιελάμβαναν ένα ανανεωμένο δάπεδο, επιδείνωσαν τα προβλήματα αναπήδησης της SF-24 στις στροφές υψηλής ταχύτητας, καθώς οι Sainz και Charles Leclerc δυσκολεύονταν για επιδόσεις και άνεση στην Ισπανία και την Αυστρία.
Αυτό οδήγησε σε πειράματα στα δοκιμαστικά της Παρασκευής στο Silverstone, με τους Sainz και Leclerc να χωρίζουν τα πακέτα για να εκτελέσουν ένα back-to-back τεστ και να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα.
Στο τέλος, η Ferrari αποφάσισε ότι ήταν καλύτερα να επαναφέρει το αυτοκίνητο στις προδιαγραφές της Imola, κάτι που έκανε το αυτοκίνητο πιο οδηγήσιμο μέσω των υψηλών ταχυτήτων του Silverstone, όπως οι Maggots και Becketts.
Αλλά αγωνιζόμενοι με το ίδιο αυτοκίνητο από τον Μάιο, αυτό σημαίνει επίσης ότι η Ferrari έχει αφήσει πολλές επιδόσεις στο τραπέζι σε σύγκριση με τη Red Bull, τη Mercedes και τη McLaren, που αναβάθμισαν με επιτυχία τα μονοθέσιά τους τους τελευταίους μήνες σε διάφορους βαθμούς.
Στο Βρετανικό GP μικτών καιρικών συνθηκών της Κυριακής, η διαφορά απόδοσης με τους πρωτοπόρους ήταν ξεκάθαρη καθώς ο Sainz τερμάτισε πέμπτος, 47 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή της Mercedes, Lewis Hamilton και 35 δευτερόλεπτα πίσω από το μονοθέσιο μπροστά του, τον Oscar Piastri της McLaren.
«Σαφώς δεν είναι αρκετά καλό», παραδέχτηκε ο Sainz. «Έχουμε ουσιαστικά το ίδιο αυτοκίνητο όπως στην Imola και από τότε από την Imola όλοι έχουν αναβαθμιστεί, πιθανότατα πρόσθεσαν δύο δέκατα στο αυτοκίνητο και εμείς έπρεπε να κάνουμε πίσω. Χάσαμε δύο ή τρεις μήνες κέρδους απόδοσης στην αεροδυναμική σήραγγα ή απόδοση που θα μπορούσαμε να είχαμε προσθέσει αυτούς τους τρεις μήνες, επομένως είναι σαφές ότι δεν πήραμε τις σωστές κλήσεις πρόσφατα.
“Αισθάνομαι ότι τώρα ήταν τουλάχιστον πίσω στα βασικά, πίσω σε ένα αυτοκίνητο που ήταν στην Imola και πρέπει απλώς να το αναβαθμίσουμε από εδώ. Αλλά είναι σαφές ότι οι αντίπαλοί μας είναι ένα καλό βήμα μπροστά μας.”
Σε αντίθεση με τον Leclerc, ο οποίος πλήρωσε το τίμημα για μια πρόωρη μετάβαση σε ενδιάμεσα σε μια πίστα που ήταν ακόμα πολύ στεγνή και τερμάτισε στη 14η θέση, ο Sainz και η ομάδα του έκαναν όλες τις σωστές κλήσεις στρατηγικής καθώς δύο διαφορετικά ψιλόβροχα επηρέασαν τον αγώνα, αλλά υπό όλες τις συνθήκες η Ferrari του δεν είχε τον ρυθμό να συμβαδίσει.
«Νομίζω ότι κάναμε το μέγιστο», πρόσθεσε. «Ειδικά στη μέση του αγώνα, όταν ήταν slicks-σε-στεγνό, κατάφερα να πιάσω τις θέσεις του βάθρου κατά έξι ή επτά δευτερόλεπτα σε αυτές τις συνθήκες που πάντα απολαμβάνω. Ειλικρινά, όλες οι κλήσεις ήταν σχεδόν σωστές, όλα τα ελαστικά, όλες οι κλήσεις στην ενδοεπικοινωνία. Ήταν κρίμα που δεν ήμασταν πιο γρήγοροι γιατί νιώθω ότι θα ήμασταν 100% στον αγώνα για το βάθρο ή τη νίκη. Αλλά [πέμπτος] και ένας ακόμα βαθμός στο τέλος με τον ταχύτερο γύρο, οπότε πρέπει να είμαστε χαρούμενοι».
Με δύο ακόμη αγώνες να απομένουν μέχρι το καλοκαιρινό διάλλειμα, η Ferrari μπορεί να χρειαστεί να συνεχίσει να πηγαίνει πέρα δώθε στις προδιαγραφές της στο γεμάτο στροφές και ακραίο υψηλής αεροδυναμικής ζήτησης Hungaroring της Βουδαπέστης και στο πολύ πιο γρήγορο Spa-Francorchamps.
Ο Sainz ήταν ανένδοτος ότι το αυτοκίνητό του θα είναι «μη οδηγήσιμο» στο Spa με το νέο πάτωμα, αλλά η Ferrari μπορεί να τη γλυτώσει χρησιμοποιώντας την τελευταία έκδοση στην πίστα της Ουγγαρίας που είναι χαμηλότερης ταχύτητας.
«Θα αναπηδήσουμε στις στροφές 4 και 11 [στην Ουγγαρία], αλλά μέχρι να έρθει κάτι καλύτερο, ίσως χρειαστεί να ζήσουμε με την αναπήδηση για λίγο», εξήγησε. «Στις πίστες υψηλής ταχύτητας μπορεί να χρειαστεί να τρέξουμε το δάπεδο αυτού του [παλαιότερου] πακέτου γιατί αν όχι, το άλλο δεν μπορεί να οδηγηθεί. Πιστεύω ότι η ομάδα θα κάνει τις σωστές κλήσεις ανάλογα τις πίστες μέχρι να φτάσει ένα πιο σταθερό πακέτο, το οποίο δεν αναπηδά σε υψηλή ταχύτητα και καλό σε χαμηλή ταχύτητα, και μετά θα αρχίσουμε να σκεφτόμαστε ξανά να παλέψουμε με τις τρεις πρώτες ομάδες .”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!