Ο Daniel Ricciardo τόνισε πως θέλει να αναγνωρίζεται από τον κόσμο ως οδηγός αγώνων και όχι ως ένας διασκεδαστής, εν μέσω κριτικής που έλαβε από τον πρώην οδηγό, Jacques Villeneuve.
Έχοντας λύσει νωρίτερα το συμβόλαιό του με τη McLaren στο τέλος του 2022, ο Ricciardo άδραξε την ευκαιρία που του παρουσιάστηκε μεσούσης της φετινής σεζόν, όταν και ανέλαβε τη θέση του Nyck de Vries στην AlphaTauri, με τον Ολλανδό να μην πείθει με τις εμφανίσεις του και να απομακρύνεται.
Ωστόσο, η επιστροφή του Ricciardo κράτησε μόλις τρεις αγώνες, με τον Αυστραλό να σπάσει το χέρι του στις δοκιμές της Παρασκευής του Ολλανδικού GP, στα τέλη Αυγούστου.
Έκτοτε, χρειάστηκε να περάσουν 40+ ημέρες για να επιστρέψει ο Ricciardo πίσω από το τιμόνι, με τη θέση του προσωρινά να αναλαμβάνεται ο Liam Lawson. Εν τέλι, ο Αυστραλός γύρισε για το Αμερικάνικο GP στο Austin, το προηγούμενο Σαββατοκύριακο.
Λίγο πριν την επιστροφή του, ωστόσο, δέχτηκε επίθεση από τον πρώην οδηγό της F1 και πρωταθλητή του 1997, Jacques Villeneuve.
“Θα έλεγα στα παιδιά που θέλουν σήμερα να γίνουν οδηγοί: το θέλετε από πάθος ή επειδή θέλετε να είστε σαν τον Daniel Ricciardo και να χαμογελάτε σε διαφημίσεις;”, ήταν το σχόλιο του Καναδού στη La Gazzetta dello Sport.
Ο Ricciardo, ωστόσο, δεν θεωρεί πως η αξία που έχει στο κομμάτι του marketing, εκτός δηλαδή μονοθεσίου, θα πρέπει να υποσκάπτει την αντιλαμβανόμενη από τον κόσμο οδηγική του ικανότητα. Ωστόσο, ξεκαθάρισε πως ο καιρός που πέρασε εκτός μονοθεσίου, σίγουρα άλλαξε τη νοοτροπία του ως προς του αγώνες.
Dropping our best Austin memories in instants ❤️🤍💙#USGP pic.twitter.com/E4AUGCIFBJ
— Scuderia AlphaTauri (@AlphaTauriF1) October 24, 2023
Ερωτώμενος για το εάν θεωρεί πως η ευχάριστη προσωπικότητά του θολώνει τα νερά γύρω από το πώς τον αντιλαμβάνεται ο κόσμος ως οδηγό, ειδικά στη δύσκολη διετία της McLaren, ο Ricciardo απάντησε: “Θα έλεγα εν συντομία πως όχι. Θα έλεγα πως το προφίλ όλων μας έχει γιγαντωθεί τα τελευταία χρόνια λόγω του Drive to Survive”.
“Όλοι μας, λίγο-πολύ, το έχουμε νιώσει αυτό. Εγώ έχω τη δική μου προσωπικότητα, όμως επίσης απολαμβάνω το άθλημα. Ναι, ίσως το προφίλ μου μεγάλωσε λίγο επίσης, λόγω αυτής. Γενικά θεωρώ πως πρωτίστως βλέπω τον οδηγό μου ως οδηγό αγώνων, όχι ως διασκεδαστή ή κάτι τέτοιο”.
“Είναι αστείο, μερικές φορές έρχεται κόσμος και μου λέει ‘ήσουν εξαιρετικός τη σεζόν αυτή’ και απαντώ ‘αγωνιστική σεζόν ή σεζόν στο Drive to Survive;”. Σίγουρα, λοιπόν, για κάποιους μπορεί να μην φαινόμαστε ως οδηγοί αγώνων. Είναι, όμως, μέρος της δουλειάς”.
“Όλοι, κατά κάποιο τρόπο, χτίζουμε το προφίλ και το brand μας. Αυτό όμως δεν παίρνει κάτι από την αγωνιστική μας πλευρά. Αυτό προηγείται”.
“Όντως μπορεί να σου πάρει (η ενασχόληση με το προφίλ) λίγο από τον χρόνο σου. Το γεγονός πως έμεινα λίγο καιρό εκτός και επέστρεψα, σίγουρα με έκανε να κατανοήσω καλύτερα το τί θέλω και το πώς θέλω να προχωρήσω με τους αγώνες”.
“Ίσως πρέπει να αφήσω πίσω κάποια πράγματα και να επιστρέψω στα βασικά. Και ναι, πρέπει να σιγουρευτώ πως γίνομαι αντιληπτός ως οδηγός αγώνων που είναι ακόμα πεινασμένος και αποφασισμένος και όχι ως κάποιος που βρίσκεται εδώ επειδή περνά καλά”.
Ο αγώνας, ωστόσο, του Ricciardo στην COTA δεν ήταν στρωμένος με ροδοπέταλα. Αποκομίζοντας ζημιά στο μονοθέσιό του, ο Αυστραλός περιορίστηκε σε έναν μέτριο αγώνα, στην αφάνεια.
Η θέση του, ωστόσο, στην ομάδα της Faenza παραμένει αδιαμφισβήτητη ενόψει 2024. Ο ίδιος, βέβαια, στοχεύει ψηλότερα για το άμεσο μέλλον του…
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!